Nespala som.Môj najlepší kamarát je syn najvyššieho lovca Lesaniek!To nie je fér! Raz v živote si nájdem kamaráta a on ma musí zabiť!? Strašný svet!Vstala som pomaly z postele a obliekla sa.Prišla som do kúpeľne a postavila sa pred zrkadlo.Na zemi bol malý kvetináč a v ňom iba hlina.Natiahla som ruku a dotkla sa ho a z neho vyrástla malá palmička. Pozrela som sa späť do zrkadla a vzala do ruky hrebeň.Začesala som sa umyla a mohla som ísť do školy .Prišla som dole vzala si nachystanú desiatu a otvorila dvere. Vyšla som vonku a uvidela som tam Kyle,sedel v aute.Išla som okolo domu,prišla som ku veľkému svahu.Samozrejme som sa rozbehla dole.Pár krát som aj zakopla dokonca som sa aj skotuľala až ma zastavil jeden krík.Postavila som sa a zas behala dole.Prišla som na cestu a behala rýchlo do školy.Bola som už pred bránou keď som uvidela na zákrute Kyle na aute.Pobehla som do školy a potom som už len kráčala ako opitá,vôbec som nevládala.Prišla som ku svojej skrinke a dala si tam veci.Zazvonilo a ja som hľadala učebňu výtvarnej.Vyšla som hore,dole, opäť hore a dole no nikde som ju nevedela nájsť.Sadla som si na schody. "Na čo sa tu hrám!? Nikdy nebudem ako oni!Som iná" rozprávala som sa sama zo sebou. Oprela som sa o bok schodov a presedela tam celú hodinu,asi budem mať neospravedlnenú hodinu,čo?Ako môžem takto ja vôbec žiť!?Niekto prešiel po chodbe,okamžite som sa skryla.Nevidela som kto to bol.Išiel po schodoch a zrazu na najvyššom schode zastal.
"Neskrývaj sa Maya,viem že si tu"otočil sa. Stálo tam to dievča za ktoré som sa včera prihlásila.
"Aha,ehm...Ja eh,odkiaľ vieš ako sa volám?"povedala som koktavo.
"Všetci vedia ako sa voláš"zasmiala sa "Ja som Faith Montgomery,prečo nie si na hodine?" opýtala sa podozrivým pohľadom.
"Ta...."povedala som zdĺhavo a ona na mňa iba pozerala.
"Nevieš kde to je,čo? Ja som si myslela že nám utečieš"mrkla na mňa a prišla si ku mne na schody sadnúť.
"To som mala v pláne"potichu som povedala.
"Je to pravda o Lesankoch?"pozrela som na ňu nechápavo "Zabíjate naších ľudí?!"povedala sklamane.
"Nie.No vlastne hej ale ja nie" asi som nemala klamať.
"To som rada" usmiala sa. "Prečo si dneska neprišla do školy z Kylom?"och...
"No...Zistila som že je..." uhla som pohľadom.
"Lovec?" prikývla som "No aspoň vieš prečo ťa tak odstrkoval"pozrela som na ňu. "Nevieš!?" zasmiala sa "Veď pre to aby ti jej otec neublížil alebo iný lovci"
"Lovci sú aj v škole?!"pozerala som zmätene.
"Jasné ale tu ti neublížia,keby tak ich zatknú poliši" usmiala sa. "Nie si posledná Lesanka,niektoré žijú aj v našej škole" pozrela som na ňu prekvapene a okamžite som sa postavila.
"Na škole sú Lesanky!" zasmiala som sa a z radosťou pozerala na Faith.
"Hej,ale už iba niekoľko,žijú v utajení" zosmutnela "Potrebujú Hlavnú Lesanku Maya! Inak ich lovci povraždia" povedala sklamane.
"A všetko vieš?" opýtala som sa zvedavo.
"Tak trochu som aj polovičná Lesanka" usmiala sa a postavila.
"Vážne?!" konečne poznám nejakú Lesanku.
"No hej ale som ako Kyle...Otec lovec matka Lesanka"a jaj!Takže Kyle je tiež polovičný!Ah! Mohlo mi to dojsť skôr veď mi to Maggie hovorila!Ja asi musím začať počúvať ostatných...
"Aha...Musíme nájsť Kyle!" potiahla som ju za bundu a ťahala ju dole schodmi.Bežala som dosť rýchlo,Faith ma nestíhala. Pustila som ju a ona len lapala dych. Rýchlo som povedala "Musíme nájsť Kyle" pozerala na mňa nechápavo "Musím sa mu ospravedlniť a vše vysvetliť!" povedala som už pomaly.Usmiala sa a prikývla, bežala druhou stranou.Pozerala som sa všade dokonca aj do tried.Nikde som ho nevidela.Zazvonilo a všetci sa rozbehli po chodbách.Začala som bežať ako ostatný.Bežala som keď ma zrazu niekto pod kopol a ja som zdrysla na zem.Otočila som sa a tam stál ten chalan čo ma minule pod kopol a to dievča čo som jej pošla do skrinky,smiali sa mi. "Hej!Čo máš za problém!" postavila som sa a rozkríkla na nich.
"Ty si náš problém! Ty ku nám nepatríš si ako to povedať šialená!" povedalo to dievča a ja len ticho stála.
"Presne! Pekné malé psycho!" povedal ten chalan a to dievča ho udrelo.
"Si Radšej trápne dievča! Aby vzdaj si utečie násypy robiť lesa!" Povedala na dievča si odhrnula Si vlasy, Všetci naokolo sa začali smiať.
"Prečo nejdeš preč!? Padaj do lesíka ty malá chudera!" povedal chalan keď už som nemohla a nahrnuli sa mi slzy do očí ako nikdy pred tým.Čakali kedy začnem už plakať keď mi pribehol na pomoc Kyle z Faith.Faith prišla z pohárom vody,Kyle ma postavil a odviedol a Faith vzala ten pohár a vylial vodu na tých dvoch.A prišla pomaly za nami.Vyšli sme vonku pred školu a sadli si tam na schody.
"Som v pohode" povedala som aj keď už mi začali tiecť slzy.Odtiahla som sa od Kyle.
"Vidím že nie si" prišiel ku mne a objal ma.Pozrel na mňa a videl že mi stále padajú slzy,nedali sa zastaviť ešte som nikdy pred tým takto neplakala. "Toto sú tvoje prvé slzy?"usmial sa.
"Nie,prvé boli pri mame keď zomrela toto sú druhé" povedala som koktavo a lapajúc dych.Kyle zosmutnel.
"Musím ti niečo povedať"pozrela som naňho a pomaly sa usmiala.Veď asi mi ide povedať že je polovičný lovec,čo? No skorí je... "Ja som polo....." skočila som mu do reči z mojím smiechom.
"Si polovičný lovec a lesan, ano ja viem!" zasmiala som sa.On len otvoril oči a pozeral.
"Od kedy to vieš?" povedal zvedavo.
"Nie veľmi dlho" usmiala som sa.
"A vadí ti to?" pozrel sklamane.
"Nie! Je mi jedno čo si,môžeš byť aj lovec a je mi to jedno" zasmiali sme sa.Čo som to vlastne povedala?!
"To som rád" usmial sa na mňa tak milučko,bol taký Cute :3.
"Ľudia nerada Vám ruším peknú chvíľku ale máli by sme ísť na hodinu" povedala to nepríjemným tónom ale mne sa do školy nechcelo ísť,momentálne.
"Ja nejdem,choďte iba vy"usmiala som sa.
"Nie, nenechám ťa tu!"povedal vystrašene Kyle a ja som iba prevrátila oči.
"Kyle,nechaj ju...Potrebuje byť sama" prihovorila sa za mňa Faith.
"Počkám Vás pri strome" Kyle prikývol a išiel z Faith do triedy.
Išla som pomaly k stromu.Tam som si sadla pomaly na zem a čakala na nich.Vážne som sa tam tak sama nudila a tak som sa hrala z rastlinami.
YOU ARE READING
Lesanka
FantasySom Lesanka, jedna z mnohých.Sme len dievčatá každá iná,každá má svoj štýl.Žijeme v lesoch už fakt dlho.Nikdy nejdeme do spoločnosti ľudí,sme iný ako oni.Nestravujeme sa hnusnými vecami ako oni,stravujeme sa múčnymi červami,nepoznáme elektroniku,nep...