flash back

106 7 3
                                    

- två år sen; om du frågade om Hayden Bieber fick du svaret
- Justin biebers syster, tjejen dom festar drogar och dricker värdelös när det gäller alvar.
Men en dan gick det för långt. Det var en fest som spårade ut Hayden blev sms dumpad av Omar.. På en fest. Ja då spårade Hayden ut hon drack så mycket att hon inte kunde prata och när alkoholen var slut gav någon Hayden droger ja starka. Hon svimmade och hade ingen puls Ambulansen kom och hemtame Hayden och killen hon fick drogerna av dog Hayden klarade sig men hon åkte på ett drog camp. Ingen visste utom jag och hennes bästisar att hon klarat sig men hennes bästisar visste inte riktigt vad som hänt och vart hon åkt så alla antog att hon dött. Men Hayden tog skulden på sig att han killen dog.. Hon kommer INTE ihåg vad dom hänt och antog att hon fått honan att ta alkohol och droger med henne.....
När Hayden var död på sjukhuset var dem fyrs bästisarna ner knäckts och killarna hjälpe den och då tröstade Omar tröstade Emilia och alla började hänga dom vänner sen försvann du och alla blev konstiga och det slutade som det blev. Det kommer komma massa frågor nu omvalt du varit och varför du åkte.... Det fixar vi jag lovar...

Detta ska typ vars från Justins perspektiv men nu har jag äntligen bestämt mig vad för olycka hon var i jag kunde nästan inte Bestämma mig innan...
XOXO
Emoj3002 

Om ni vill läsa en super bra bok läs:Deal with mr.Fuckboy

Av Badgirls_Qween


Bad boy's sister ( JB )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora