Party all night

89 8 3
                                    

- jag borde inte kommit tillbacks jag klarar i te av det, sa jag med ögonen fulla av tårar. Jag öppnade dörren och sprang jag vet inte vart jag bara sprang.

~~~~~på kvällen~~~~~~~

Jag sprang i timmar. Jag vet inte vart jag är. Jag satte mig ner och kröp i hop. Jag kunde inte hålla in tåtarna. Efter ett tag märkte jag hur kallt det är. Jag hade bara en svart rosa klänning som var till knäna typ... Min jacka glömde jag hemma och jag har HÖGA OBEKVÄMA klackar på mig. Jag reser mig up och börjar gå. Vart vet jag inte men har jag tur dyker väll ett hus up.
Efter en stund hör jag lite musik. Jag börjar gå snabbt ditåt. Jag hade sprungit men med mina klackar hade jag nog dött. Efter typ 10000000 m i klackarna eller typ 40 m om jag ska vara ärlig så ser jag ett hus. Jag går in mot huset och ser att det är en skolfest. Jag försöker hålla låg profil och då kom en snygg kille fram.
- tjena snygging
- hej och FUCK OF idiot
- okej sorry här ta lite dricka
- vad är det för dricka?
-coola med någon smak, sa han och gav mig en röd mugg. Jag tog typ 5 sv DRM och det var inte coola närmare alkohol. Allt snurrade och killen stod framför mig.
- här får du en alvedon, sa han och gav mig en påse tabletter. Jag var för full för att tänka så jag tog en eller 5.
Jag mådde inte då bra.. Fu vad sägs som att du och jag går up och har lite kul..
- nej jag måste gå,sa jag och tig bort hand händer som hade hamnat runt mig. Jag kom på att min mobil var i min ficka. Jag tog up den och ringde någon
- hallå
- du måste hämta mig
- Hayden?
-ja
- oh du lever och är tillbacks?
- hjälp mig någon lurade i mig något jag kan inte stå jag börjar bli lite trött
- VART ÄR DU
- jag tror att jag är hos Isak på en fest,
Sa jag innan jag föll ihop

~~~ SRNARE~~~~~

mitt huvud dödar mig. Jag öppnar ögonen och ser ett rum. HUR fan hamnade jag här.
- mm
Jag tittade veckor mig och såg CAMERON hålla om mig i hans säng vad fan hände igår?!?!
- god morgon, sa han
- vad hände igår och vad gjorde jag
- jo någon drogade dig och gav dig öl sen ringde du mig och slocknade ut. Jag kom och hämtade
Dig och sen domnade jag här antar jag. Han låg i vars mjukis byxor man kunde se hans magmuskler och andra muskler!?
- ta ett foto det räcker längre, sa
Han och jag började råda
- vad gör du tillbacks här Hayden, sa han med en orolig blick
- jag måste ficka mina problem
- Hayden alla tror att du är föd dem hade en minnesstund i skolan för dig. Jag var orolig.
- jag vet jag måste gå
- nej stanna här med mig, sa han och jag nickade. Han böjde dig fram och kysste mig. Jag besvarade kyssen och började le. Efter en lång kyss frågade han i'm jag ville ha frukost.
- ja ska vi gå till kaffet på andra sidan gatan.
- vad sägs som en annan stad bara du och jag, sa han och kysste min kind
- vist måste bars ringa någon först,?!
Sa Jag. han nickade och gick up. Jag ställde mig up och såg att jag inte var i mina kläder.
- em hur fick jag på mig fin tröja, frågade jag
- jo den klänningen såg inte så bekväm ut. 
- okej tack få, sa jag och kysste honom😘
- jag måste sätta på mig en tröja nu, sa han och gick mot garderoben.
- du måste inte, sa jag och letade efter Mona kläder.
- finna kläder loger där, sa han och pekade på byrån. Jag tog kläderna och letade efter badrummet.
- du vet du kan byta om här inte, sa han när han borstade håret med en kam.
- haha vart är toan, frågade jag och rånade lite
- där , sa han och pekade på en dörr bakom mig.  Jag blev lite förnedrad att jag inte märkt den men men. Jag gick mot toan och tänkte hur ska jag förklara för Justin, och mina vänner och hur ska jag berätta om Cameron min bror gillar inte att jag har killkompisar hur ska han tycka när han får reda på att jag typ dejtar HANS bästis / bror ( inte riktiga bor mer som en vän bror) eller ännu värre att jag fick i mig alkohol och droger typ samma kväll jag kom tillbacks. Han kommer skicka tillbacks mig. Ååhh nej vad har jag gjort😱!?!??

Blä blä Bläää vad kommer hända?!
Jag bryr mig inte om jag får 200k eller 2 läsare jag är brat glad att få skriva lite jag menar allt jag har i mitt huvud jag hade exploderat om jag inte får ut det så tackar att Wattpad och ni som läser med finns..
PS jag ska försöka skriva mycket dem kommande 2 veckorna. Jag ska åka hem till Norge i typ3-4 veckor snart så då kommer jag inte ha tid att skriva så mycket men jag ska försöka😚😘❤️
XOXO
RMOJ3002
🐧😌❤️🦄😘🤓

Bad boy's sister ( JB )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora