Colega de camera

96 6 1
                                    

Asta mi s-a intamlat cu cativa ani in urma la Universitatea de Arte in Philadelphia .

In al doilea an ca studenta am stat in camera cu o fata numita Kara. Ea era o cantareata de jazz , dar interesul ei principal era opera . Am avut o camera mica la al saselea etaj al unui internat numit Juniper Hall . Peretii erau subtiri ,iar pregatirile ei vocale ma tineau treaza pana tarziu . Dupa o luna sau cam asa ceva de somn pierdut am convins-o sa se mute cu pregatirile ei tarzii la studiourile de muzica din teatrul Merriam la un bloc distanta .

In jurul orei 8 , intr-o seara , Kara a anuntat ca ea va repeta pana tarziu pentru un recital ce urma  si probabil nu va ajunge acasa pana la miezul noptii . Minunat , m-am gandit , asta inseamna ca ma voi duce la culcare devreme .(Am fost franta ...am avut o zi oribila la studioul de actorie si eram gata sa clachez  dupa ce luam cina ) . A spus noapte buna si a plecat tinand in mana o cafea si o partitura .

Am facut niste cascaval prajit si supa , am mancat repede si imediat am inceput sa ma pregatesc pentru culcare .Cand am iesit din dus pleoapele imi erau atat de grele incat abia am putut sa ma spal pe dinti . Mi-am pus pijamaua si m-am tarat in patul de sus al paturilor noatre supraetajate . Am adormit imdiat ce capul meu s-a lovit de perna .

Iti ia o secunda sa descrii structura apartamentului .Cand intrii in apartament usa dormitorului era imediat pe stanga , baia noastra era in dormitor impreuna cu doua paturi supraetajate . ( Universitatea de arte e frumoasa fiindca nu trebuie sa imparti baia ) .

Ma rog , m-am trezit cand am auzit sunetul usii care se inchide . Mi-am deschis ochii si mi-am verificat ametita telefonul : fix miezul noptii . M-am intors si mi-am inchis ochii . Am auzit-o pe Kara cand a intrat in camera si s-a oprit la capul paturilor supraetajate . Verifica sa vada daca sunt adormita , m-am gandit . Ea s-a pus pe patul de sub mine , ciudat a fost ca ea era obsedata de spalatul pe dinti si de a face baie inainte de a se pune in pat .Examenele erau aproape, iar noi toti eram extenuati . Salteaua de sub mine scartia , iar apoi totul a fost tacut .Nu i-am auzit nici macar respiratia . Am inceput sa alunec din nou. Am fost doar pe marginea somnului profund cand un alt sunet m-a trezit din nou .

O cheie in incuietoare . Usa s-a deschis .

Si Kara a intrat in apartamentul nostru , fredonand o melodie de opera .

Salteaua de sub mine scartaia .

Creator/creatoare : Jessi Cosgrove

Traducere : Yuuki Gremory

Sursa : Creepypasta

Sper ca va placut ! O sa apara probabil o micropasta pe saptamana intrucat am inca alte trei proiecte . Nu uitati de vot , follow si add ! Urmatoarea micropasta lunea viitoare !

Micropasta in romana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum