Büyük geziden geri dönmüştüm eve geldiğimde şok edici bir durumla karşı karşıya geldim.Geldiğimde gördüklerim şunlardı;
Yerde annem ve kardeşim yakılmış halde yatıyordu.Babam ve abimin kellesi tavana asılıydı.Vücutları derisi yüzülmüş halde yerdeydi.Birden bire kapı gıcırtısı duydum.Yan odaya gittim.Arkamdan kapı kapandı.Arkamı döndüğümde yarı kurt yarı insan olan bir yaratık gördüm.Üstüme doğru koşmaya başladı.Birden odanın diğer köşesine saliseler içinde vardım(Bu arada ben 19 yaşında bir vampirim).Yanımda bulunan vazoyu kurt adamın kafasına geçirdim(Ben ona kurt adam adını taktım). Kurt adama hiçbir zarar gelmemişti.Arkasını döndü ve yanıma gelip pençelerini duvara sapladı(güya beni korkutmaya çalışıyordu . İşe yaramıştı). Yüzüne bir yumruk yapıştırdım.Bacaklarının arasından geçtim ( geçmez olaydım.Anladınız siz). Ve odadan hızımla kaçtım.Duvardan pençelerinin çıktığını gördüm.Birden bire pençeleri içeri girdi.(Bu onun geldiğini belli etti). Kapıya koştum.Kapıyı açmaya çalışırken ellerim tir tir titriyordu.Kapıyı açtığım an kurt adam odadan çıkıp bana doğru koşmaya başladı. Ben bir hışımla dışarı fırladım.ara sokaktaki kulübeye saklandım. Kurt adam kulübeye girdi. Tam dolaba bakıcakken polisler geldi ve koşarak dışarı çıktı.O gidince bende dolabın içinden fırladım.Canım eve gitmek istemiyordu.Çünkü o görüntüyü birdaha görmek istemiyordum.Arkadaşım Ceydan'ın evine gitmek için yol aldım.Yolda kurt adama rastladım.Garip garip sesler çıkartıyordu.Baya korktum.Bana doğru döndüğünde yüzü param parça olmuştu.Kurt adamın üstüne gözleri simsiyah bir kadın atladı.Kurt adamı yedikten sonra bana baktı.Ve kaçmaya başladı.Bu korkunun sebebini araştırmak için kütüphaneye gittim ve şeytanlarla ilgili bir kitap buldum. Kitabın içinde şeytanların vampirden korktuğunu öğrendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çöl
TerrorMerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitapım kitap yazmayı çok severim hatalarım olabilir umarım beğenirsinizGörüşmek üzere