Grup Çalışması

26 2 4
                                    

Ertesi sabah bir cafede 3'ümüz buluşup tiyatro için çalışma yapmaya karar vermiştik. Ben cafeye en önce gidip oturdum onları beklerken Emre geldi. "Merhaba günaydın" diyerek bnde merhaba dedim. O duruşundan ödün vermiyordu. Melisa gelmeden başlayamazdık çünkü bu bir grup çalışmasıydı. Emre hala sessizce bekliyordu taki ben garsondan bir seyler isteyinceye kadar. Garsondan soğuk bor limonata istedim oda "banada getir " dedi. Nasıl acımasızca emir veriyodu ama. Bu çocuğu nasıl anlicam ben bazen çok zarif bazende gaddar.

Melisa geldiğinde grup çalışmamıza başlayabildik sonunda. Rollerimiz de Melisa kötü cadı, Emre iyi kalpli kendi halinde yaşayan bir atlı adam bense kral ile kraliçesi ölmüş bir prensestim. Ahh ne yazık ki gerçek hayatımda aynı. Bir an gözlerim doldu Emre bunu fark ettiğinde gaddarca ne o hikaueyi okuyup çok mu duygulandın ufaklık dedi. Bana ufaklık dedi ya. Olamaz bu kadarınıda kaldıramam. Sabrediyorum sadece sabrediyorum..


Herkes evlerine dağıldıktan sonra ben Emrenin hayatını merak ettiğim için onu takip etmeye başladım. İlerde Emre yürürken yaşlı bir adama çarpıyor ve bir anda öfkelenerek adama bağırıp oradan uzaklaşıyor ve bir yerde hemen kahve içiyor. Yoluna devam ederken biraz duruyor ve ben anında saklandım jsjsjs ama napiyim beni görürse beni yanlış anlar ve okula yayar. Maceramı yarıda kesip eve döndüm.

Eve gittiğimde aklımda kalan bir şey vardı bu çocuk ta galiba bi sinir bozukluğu falan var ve her sinirlendiğinde sadece kahve içiyor ben kantindeki o tartışmasından sonrada onu kahve içip rahatladığını gördüm. Evet kızım afferin bana bravo be olayı çözdüm bu çocuk her sinirlendiğinde kahve içerek kendine geliyor.

Ertesi gün okulda Emre'nin kulağına eğilip itici bir şekilde " sanırım her sinirlendiğinden sonra kahveye ihtiyaç duyuyorsun" dedim. Emre'de ayağı kalkıp kulağıma eğilerek " sanırım dün biraz eve geç gittin sonuçta beni takip etmekle meşguldün ufaklık" diyerek yanımdan ayrıldı. Ahh olamaz anlamış. Hemde ben ona laf sokarken o beni fena göt etti. Olamaz şimdi napıcam.....

Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir olaylar çok değişicek devamı gelecek seviliyosunuz......


ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin