Hayattaki aksilik peşimi hiç bırakmazmı?? Teyzemle İstanbul'a giderken teyzem arabayı ters yola soktu. Aman Allahım şimdi nasıl çıkıcaz bu yoldan?!
🕐🕜🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠🕕
-Nerdeyim ben ?
- Lütfen,lütfen sakin olun.
- Siz kimsiniz ?? Teyzem Nerde??
- Ahh.. Bunu söylemek cok zor ama üzgünüm .. Başın sağolsun.
- Ne ?Ne diyosun sen ya teyzem nerde teyze teyzeciğim nerdesin teyzeee.
Doktorlar beni sakinleştirmeye çalışırken ben ne yapacağımı bilmiyor ve ağlıyordum.
Ve birden odaya bir polis veldi , benden kazanın nasıl olduğunu sorarken ben çığlık çığlığa ağlıyordum.Bir kaç saat sonra doktorların gelip teyzenin yeniden kalp atışları sayesinde yeniden hayata döndürmeyi başardık ama şuan da yoğun bakımda dedikleri anda kolumdaki ve bedenimdeki kabloları söküp hayattaki tek mirasım olan teyzemin yanına koşarak gittim.
Teyzeme camın arkasından bakıp dua ediyordum ve teyzem bana göz kırptı şimdide sevinçten ağlıyordum. Yanına girebildiğim sırada teyzem bana her zaman dediği gibi "annenin bana vasiyet ettiği şeyi yani senin evlendiğini görmeden ben kolay kolay ölmem KIZIM " demişti bana.
1 hafta sonra taburcu olurken , bir yandanda yarıda kaldığımız yolculuğun devam etmesi için arabayı tamirden almamız gerekiyordu.
Yolculuğa devam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM
Novela JuvenilO kadar bencil ve bi o kadar da acımasız olan bir çocuğu nasıl yola getirebilirim??? Kim bilir belkide bir yudum kahveyle..... Peki ya AŞK ?? Aşk insanı değiştirir.....