Yanına gitsem beni rahat bırakmazdı. Yapacaklarını tahmin bile edemezdim.
İyice battım.
Ben ne yapcağımı düşünürken arkamdan sesler duydum.
"Mira" "Neden telefonlarına cevap vermiyorsun" arkamı döndüğümde yanıma gelen kişiler Alya ve Yağmur'du. Onlara Mert'in telefonumu alıp yılışıklık yaptığını kabaca anlattım.
Yağmur "O çocuğu boşverip alışverişe odaklanalım bence " derken Alya "o pislikten telefonu alalım" diyordu. Aralarında tartışırken kızgın bakışlarıyla yanımıza gelen Mert'i gördüm. Kızları susturup Mert'in geldiği yönü gösterdim. Alya bir yandan bağırıp bir yandan koşarken "Mert!! Mira'ya naptığını sanıyorsun sen. Ona telefonunu geri ver" diye yakadınsan tuttu.
Mert ve Alya çok yakın arkadaş olacaktı ki Mert Alya'ya bir şeyler fısıldayıp yanıma geldi. "Al bu telefonun. İşime yaradı. Bu arada attığın tokatın hesabını soracağım güzelim. Benim peşimden koşacaksın" dediğinde dediklerine anlam veremedim. Mert yanımızdan giderken bizde sakinleşip alışverişe devam ettik.Sonunda siyah göğüs dekolteli mini elbise aldım. Büyüleyiciydi. Evde olan bordo ayakkabım ve çantamla çok güzel olacağını düşündüm ve avm'den çıktık. Taksiye binip eve döndüm.
Annemin odasında hazırlandığını gördüm. Süper özenle giyinmiş makyaş yapıyordu. Yanına gidip "Kıyafetine bayıldım Ayşegül Sezer. Büyüleyici görünüyorsun. Babam seni böyle görse kesinlikle sana tekrar aşık olurdu." Annemin gülen yüzü bir anda düştü.
Babamı geçen sene trafik kazasında kaybettik. Tabi babamın sahibi olduğu şirkette amcama kaldı. Herkesin üzüldüğü gibi üzülemedim. Bazen aklıma geldikçe hüzünleniyorum. Her ay düzenli olarak babamı ziyarete gidiyoruz. Ama ben babama yakın değilim. Çünkü... Çünkü.. babamın annemi aldattığını ölmeden önce farkettim. Zaten benim öğrendiğimi duyunca içmeye gitmiş
dönerkende çok hız yapmış olacak ki trafik kazası yapmış. Bize de 1-2 saat sonra haber gelmişti. Annemse babam öldükten sonra aldatıldığını öğrendi. Söylemeye korkmuştum. Ama bir gün cesaretimi toplayıp anlattım. Benim öğrendiğim günkü gibi çok üzülmüştü. Deprosyona girmişti. Bense anneme üzülmesin diye hep babamın ona aşık olduğu yalanlarını söyledim.Ben olanları düşünürken annem hadi git hazırlan dedi. Odama gidip aldığım elbiseyi giyindim. Bordo topuklu ayakkabımı ve çantamı yanıma aldım. Saçlarımı maşa yapıp açık bıraktım. Makyajımıda bordo ruj sürerek tamamladım. Gayet iyi gözüküyordum.
Annemle birlikte hazırlandık. Şoförümüz Mustafa amcanın bizi götürceğini sanmıştım ki yanılmışım. Evin önünde siyah bir mercedes vardı. İçinde bir yakışıklı bir adam ve benim yaşlarımda bir çocuk..