Kız Arkadaş

55 2 13
                                    

Birkaç gündür bölüm yazmıyorum.Umarım bölümü beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum:-)
Bu arada kapak için dostum,en yakın arkadaşım IpekBalc3 ' a teşekkürler.Bu bölüm senin için...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dün gece neydi öyle ya Su perim ha
Dün geceden beri çok ama çok mutluyum.Neyse sabah kalktım,kahvaltı ettim.Normal bir insan ne yaptıysa Onu yaptım yani sonra bikinilerimi giydim.Deniz çantamı hazırladım.Güneş gözlüğüm,güneş kremim ve yağlarım,kitabım,kulaklıklarım falan...
Babam:
-Hadi ama Su nereye hazırlanıyosun ! diye bağırdı.-Annemle babamın kesin bana kastı var.Dünü hatırlıyosanız Mert beni tam öpücekken annem aradı.Canım annem (!)Ama şuan onlarla denize gidiyoruz sonuçta o yüzden sadece güzel şeyleri hatırla Su güzel şeyleri...
Neyse aşağı iniyim de daha fazla ''hadi Su,Nerdesin kızım laflarını duymıyım-
Aşağı indiğimde annemler beni arabada bekliyordu.Hemen arabaya bindim.
Annem:
-Mertler sitenin çıkışında bizi bekliyorlar kızım ne bu hazırlık.
-Annecim,beni biliyorsun.dedim gıcırdattığım dişlerim arasından.
-Tamam dişlerini gıcırdattığından anlaşılıyor.
Hiçbirşey söylemeden arkama yaslandım ve instagramıma girdim.Biraz takıldım.Tam telefonumu kapatıp çantama koyıcaktım ki mesaj geldi.Mertten gelmişti.
-Bir insan neden her zaman güzel olmak zorundadır?
-Bilmem.-tavrım birazcık (!) ukalaca olmuş olabilir.
-Gerçekten çok güzelsin.
-Teşekkürler :-)
-Biz neden hala mesajlaşıyoruz plaja geldik.
Arabadan indim ve merte''farkında değilim.''diye mırıldandım
Sonra Mert:
-Bende farkında değildim annem söyledi seninle konuşurken mesajlaşırken zaman duruyor sanki
-Vay romantik laflar senden beklemezdim.
-İlham kaynağım sensen dedi ve o tatlı gülümseyişiyle gülümsedi.-Offff çok mu seviyorum ben-
Sonra Mert:
-Denize giricek var mı ? diye sordu.
-Ben güneşlenicem.Daha sonra gelirim.
-Peki,öyle olsun.dedi bende gülümsedim.
Mert Leyda teyzeye tişörtünü verdi.-Acaba gitsemiydim ya bir kız yavşarsa öyle birşey olmicak Mert seni seviyor Su bir dakika Mert bana seni seviyorum demedi ki-
Neyse kimse birşey yapamaz -yapmaz dimi yapmaz yapmaz-
Nasıl daldıysam artık annemin''Su hadi''diyişlerini duymadım.
Daha sonra en sevdiğim yer olan kayalıklara yerleştik.Elime kitabımı aldım ve şezlonga uzandım.45 dakika falan okuduktan sonra e artık denize giriyim de bir bakıyım o güzelim (!) kızlara Mert'in girdiği özel biryer var denize burda deniz konusunda sadece onunla kapışırım.Neyse oraya gittiğim zaman birde ne göriyim elinde gitar allahım ben bunu ve onu hakedicek ne yaptım ?
Daha sonra şarkıya başladı ~şarkı multimediada~
Şarkıyı söylerken yaptığı mimikleri, gülüşleri,bakışları..
Daha sonra gitarı bıraktı ,yanıma geldi ve şarkının nakaratını mırıldandı.

- I think about you every morning when I open my eyes.

her sabah gözlerimi açtığımda seni düşünüyorum

I think about you every evening when I turn out the lights.

her akşam ışıkları söndürdüğümde seni düşünüyorum

I think about you every moment, every day of my life

hayatımın her dakikasını,her gününü seni düşünerek geçiriyorum

You're on my mind all the time. It's true.

sen hep aklımdasın.bu doğru

Sonra yanıma geldi ve I think about you diye mırıldandı daha sonra da seni seviyorum diye ve dudaklarıma küçük ama etkisi büyük bir öpücük kondurdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım seveceğiniz bir bölüm olmuştur biraz kısa ama herkese iyi bayramlar...

Yaz Aşkı Geçer MiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin