SEVDİĞİ KADAR SEVİLMEZ İNSAN

17 5 1
                                    

Eee tabi bunların hepsinin sevdiceği olduğu gibi birer hatta ikişer velet kardeşleri olmazsa olmazdı zaten.Tabi mecburen de bunlar parka gidince onlar da gelmesi kesindi.Neyse işte parkta biraz oturunca bakkala gitmeye karar verdik.Bakkala yeni eleman gelmişti.SU çocuğun çok tipsiz olduğunu söyledi.Evet aslında "tipsizdi" yani.Biz ise bakkala annemin isteği üzerine fırın poşeti almaya gitmiştik.Çocuk bize resmen gidip buzdolabı poşeti getirmişti.
SU'da:Yalnız biz fırın poşeti istemiştik.dedi.
Çocuk ise"fırın poşeti kalmadı yalnız bizde"dedi.
Daha sonra
ASLI:Bide biz bakalım kanka gel.dedi
Bakkalın arka tarafına doğru ilerlemeye başladık.
Biraz o rafa baktıktan sonra...
SU:Heh işte ordaymış.dedi.
ESLEM hemen elini uzatıp poşeti aldı.Ve biz hatta SU çocuğu resmen kapak etmişti.Arkamıza hiç bakmadan kasaya doğru ilerledik.Parayı verip çıktık.Ama biz dışarıda nasıl gülüyoruz görmeniz lazımdı.Neyse bu üç kız  eve doğru yürüyorlardı.ASLI bir anlık olsun kafasını çevirdi;ve gördüğü kişi AHMET'ti.Ayrıca AHMET'in yanında  ERDEM de vardı.ASLI ve ESLEM o kadar mutlu olmuşlardı ki onları gördüklerine...
İşte sonunda evin önüne gelmişlerdi.ASLI aldığı malzemeyi annesine vermek için apartmandan yukarı doğru çıktı.Tammm son merdivendeydi ki karşısına bir tane çocuk çıktı.Çocuk baya ama bakın gerçekten böyle baya yani TİPSİZDİ.ASLI çocuğa kazayla çarpmıştı.
ASLI:Pardon.
ÇOCUK:Önemli değil.
Bu olan olayda yalnızca birşey ASLI  'nın dikkatini çekmişti.Çocuk elinde kova ve viladayla apartmanı temizliyordu. Evin kapısını çaldı ASLI
K

apıyı annesi açmıştı.
ASLI annesine :Anne bu apartmanı temizleyen çocuk ta kim??
ANNESİ:Kzım o bizim apartmanın temizlikçisi artık.
ASLI:Hımm tamam neyse anne.
ASLI merdivenlerden hızla iniyordu.Acaba diğerlerinin bundan haberleri var mıydı??
ASLI apartmandan nefes nefese çıktı.
ASLI:Kızlar kızlar!!!!!Bizim apartmanı temizlemeye bir tane çocuk gelmiş.Ama çocuk baya tipsiz.
ESLEM ve SU:Eeeeee nabalım yani ASLI ne istiyorsun??
ASLI:AA şunlara bak ya Allah'ım  aman tamam size de bişey söleyende kabahat zaten.Pis şıllıklar!!!!!!
Ve bu üç kızın kavgası devam eder.Yalnız önemli bişiy daha var.Hatırlıyo musunuz hani ASLI bakkaldan çıkışta AHMET 'İ görmüştü.Hatta yanında ERDEM'de vardı.Heh işte orda onların yanında iki tane de kız vardı.ASLI ve ESLEM  onları gördüklerine sevinmişlerdi.Fakat daha sonradan yanlarındaki kızları fark edince resmen kriz geçirecek gibi olmuşlardı.Keşke onların yanında erkek olsaydı da  kıskansalardı biraz.Zaten ayrıca bu iki hayvan da bizim kızlara
hiç pas vermemiş.İşte dedim ya hikâyenin en başında: SEVDİĞİ KADAR SEVİLMEZ İNSAN:(:(:(

ACIYI HEP SEVEN ÇEKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin