1

11 1 2
                                    

       11 saatlik yolculuğun sonunda kocaman bahçeli minnoş bir eve gelmiştik. Annem anahtarla kapıyı açarken Ekin'le birbirimize *befefe* bakışı atıyorduk. Daha içeri bile girmeden babam ''kızlar işte sürpriz ; Çeşme'de bir yazlık tuttuk , bu yaz  burda tatil yapacağız ve odalarınız da hazır '' dedi. Ev  benim ve Ekin'in mutluluk çığlıklarıyla yankılandı. Biran önce odaya çıkıp uyuyacakken '' hadi plaja '' sesiyle irkildim ve giyinip aşağı indim. Annemlere dönüp '' anlaşılan bugün bana uyku yok '' deyip itici bakış attım. Ardından hemen annem '' hadi bakalım tembel teneke tatili çok istiyordun al sana tatil '' deyince bişey demeden plaja doğru yürümeye başladık.   İskelenin solunda bir yer bulup yerleştik. Hemen üstümü çıkarıp denize ayaklarımı soktum , su ılıktı hemen alıştım. Bugün biraz kafam karışıktı  içimde kötü bir değişik bir sıkıntı vardı. Kafamın dağılması için yüzmeye başladım ama gitmiyordu. Biraz daha yüzüp duş alanındaki sıraya girip dökündükten sonra şezlong da güneş kremini sürüp güneşlenmeye başladım. İçimden *Ah ! yine şu salak sıkıntı * diye geçirip kitap okumaya karar verdim * Annemler de çantaya her şeyi koymuş yani sxdklmds * diyerek kıkırdadım. O sırada bizimkiler denize gitmişti. Rahattım artık , uyuyabilirdim. Yarım saat sonra Ekin'in elime koyduğu deniz anasıyla çığlık çığlığa uyanıp Ekin'i plajda kovalayıp her yerini çamura bulayıp geri döndüm. Ekin beni Merve sultana şikayet ederken Merve sultan Ekin' e  '' hak ettin'' deyince çamurlu ellerimle ona sarıldığımda hepimiz çamura bulanmıştık. Annem şezlongda kıkırdayan babamın kollarını da çamura bulayınca hepimiz duşa girmek zorunda kalmıştık.  Annemler önden ilerlerken ben arkada kalmıştım. Onlara yetişiyim diye koşarken bir çocuğun bana çarpmasıyla götüm kumla birleştiğinde öyle bir yanmıştı ki çocuğa bakamadım bile. Çocuk '' Şey pardon ya kazayla oldu '' deyip beni kaldırınca teşekkür etmek yerine *Sana güneş gözlüğü değil kavanoz dibi cam gözlüklerden lazım '' diye çemkirirken bizimkilerin yanına gittim. Saat baya geç olmuştu hazırlanıp eve doğru ilerlerken çocuk '' Hey ! sen uzun saçlı kız '' diye bağırmıştı. Ama aramızda fazla mesafe vardı onu duymamıştım ...





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ SÜRPRİZİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin