De foarte mult timp am vrut sa vizitez Coreea de Sud. Tot timpul am sperat ca voi merge sa stau acolo măcar o saptamana. La ce ma gândeam eu...nu aveam nici o sansa ca părinții mei sa fie de acord...
Acum o saptamana, mama a venit la mine bucuroasă dar in acelasi timp cam tristă....
-Raluca...Am ceva sa iti zic...
-Spune...
-Vei merge in Coreea de Sud împreună cu Gianina...
-Stai...Ce...ce ai zis..
-Vei merge in Coreea de Sud împreună cu Gianina!
-Ce sa caut eu acolo...nici măcar nu cunosc limba...stiu ca ma minti!!! Vrei sa iti bati joc de mine!*spun eu nervoasa*
-Vorbesc la modul cel mai serios. Mai ai o lună la dispozitie ca sa înveți limba.
-Dar ce sa fac eu acolo...?!?!
-Vei merge la scoala. Acum trei zile te-am înscris la scoala acolo.Nu o credeam ca voi merge acolo. Mai ales sa merg la scoala, pentru ca mama nu ma lasa nici sa ies singura in oras...
-Tu te vei muta acolo, iar noi te vom vizita din când in când. Sa nu iti faci griji. Vei sta in camera cu Gianina, iar matusa ta va avea grija de voi.
Se vedea in ochii ei ca ii părea rău ca voi pleca.
După 2 zile Gianina a venit la mine. Era asa de bucuroasă. Sarea parca era un iepure turbat.-Ce-ai turbato. *zic eu razand*
-Vom merge in Coreea! Vom merge in Coreea! Vom merge in Coreea!
-OPRESTETE! Stiu ca vom merge!
-Si nu esti bucuroasă? *imi spune ea uitandu-se la mine cu o sprânceană ridicata*
-Ba sunt dar... ma gândesc ca acolo nu cunosc pe nimeni si....
-Si ce? Ma ai pe mine! Sigur o sa iti faci si alți prieteni!*spune Gianina dandu-mi cu pumnul in umar*
-AUUU MA DOARE! DAI CA VACA!
-Scuze, scuze....=)))A trecut o lună si a venit momentul plecării. Ne-am despărțit de părinții n ostrii, am urcat in avion si am decolat. Drumul a fost lung dar timpul a trecut repede pentru ca.....cu asemenea fiinta langa tine nu mai poți sa te odihnesti de loc... Tot drumul am ras si ne-am distrat. La un moment dat, una dintre stuardeze s-a luat de noi pt ca faceam prea multa galagie.
Când am ajuns in Coreea eram frante de oboseala. Am coborât din avion, iar matusa mea ne-a intampinat si ne-a condus in camerele noastre.-Mama ce frumos este...*zic eu uimita*
-Vezi? Parca iti părea rău ca pleci! *zice Gianina cu sarcasm*
-Mda...Scoala a inceput...Diriginta ne-a prezentat colegilor. Toți au fost primitori si se bucurau pentru ca au colegi noi. Erau in clasa 4 băieți care mi se părea ca ii cunosc de undeva. Si Gianinei i sa parut la fel. O banca goală ne astepta. Când m-am asezat mi-am dat seama ca doi dintre cei 4 băieți cunoscuti stăteau in spatele nostru.
Toata ziua m-am gandit de unde ii cunosc pe cei 4 băieți. Vroiam sa ii intreb dar nu aveam curaj...
După ce am scăpat de la scoala eu cu Gianina ne-am plimbat prin oras pt al mai cunoaste.-Hmmmm....mi se par asa cunoscuti acei băieți...*spun eu stând pe ganduri*
-Si mie la fel...
-Dar sa stii...Sunt chiar frumusei..=)) *spun razand*
-Uitată la tine!=)) La ce te gândesti tu acum😂!
-Hai nu ma innebuni! Te-am vazut cum te uitai după unul din ei cu pasiune.=))
-CE AI ZIS!!! *spune ea tipand cu toata puterea*
-Mai usor vaco! Ti-a intrat ceva in fund?
-Esti....*spune ea dandu-mi un cot in burta si razand*
-AUUUU!!!
-Acum cine tipa? =))Asa ne place noua sa ne facem.Ne-am mai plimbat, iar la un moment dat ne-am întâlnit cu cei 4 colegi ai nostri, care erau impreuna cu alți 3 băieți care ni se păreau si ei cunoscuti.
-Uite băieți aia...Si ceilalți 3 parca mi se par cunoscuti.*spun eu in soapta*
-Asa e...La un moment dat cei 7 băieți se opri in fata noastra.
-Buna fetelor...*spun cei 4 din clasa noastra*
-Buna...
-Ce fac fetele?*spune unul dintre ei cu sarcasm*
-Uite ne plimbam si noi...*spune Gianina plictisita*
-Noi nu am facut cunostinta in clasa...*spune unul dintre ei*
-Asa este...Dar...Cei 3 băieți cine sunt?
-Sunt colegii nostrii din clasa paralelă.
-OK! Eu ma numesc Raluca, iar prietena mea se numeste Gianina.
-Eu sunt Jeon Jeongguk. Mai pe scurt Jungkook sau Kookie.
-Eu sunt Kim Taehyung. Mai pe scurt V.
-Eu sunt Park Jimin.
-Eu sunt Min Yoongi. Mai pe scurt Suga.
-Eu sunt Jung Hoseok. Mai pe scut J-Hope.
-Eu sunt Kim Seokjin. Mai pe scurt jin.
-Iar eu sunt Kim Namjoon. Mai pe scurt RapMon.
-Incantate de cunostinta!
-Si noi la fel!
-Bine...Ne mai vedem. Acum noi trebuie sa mergem acasa.*spunem noi doua*Când am ajuns acasa stăteam si ma gândeam...
,,Se poate...? Nu are cum... . Poate e o asemănare a numelor... ."
-GIANINA!*spun eu disperata*
-Ce-ai!!! Parca vine apocalipsa!!!
-Ai vazut băieții aia?
-Da. Si care-i problema? Daca începi iarasi cu băieții "frumosi"......
-TACI! Mi se pare ca ii cunosc.
-Ai vrea tu . Poate e o coincidenta...
-Nu stiu ce sa zic...
-Nu mai spune atunci si bagate la somn ca cad ca PRINZI FLUTURI!
-Taci capro din gura!!!
-Capra-i ma-ta!!!
-Vezi cum vorbesti!*ii spun eu dandu-i un pumn in burta*
-Hai nu ma innebuni!Am inceput de odată sa ne batem cu perne când am auzit ca cineva bate la usa. Erau cei 7 băieți.
-Ce căutați voi aici?!?! Si de unde stiti unde stam?!?!?*spun eu speriata*
Eu eram îmbrăcată in pijamale si imi era rusine. Cum se gasesc oamenii ăstia sa vina tocmai când sunt îmbrăcată aiurea si nici nu sunt aranjată?!?!
-Nu te mai speria ca doar nu te muscam! Stam in acelasi bloc cu noi si fiindcă am auzit galagie am vrut sa va vizitam. *spune Kookie razand*
-Nu va inteleg cum va găsiți sa veniți tocmai când sunt îmbrăcată asa...Merg sa ma schimb...Așteptați...
-Tu te schimba...Chiar esti frumoasa...*spune Jimin uitandu-se la mine din cap pana in picioare*Când l-am auzit m-am inrosit...Gianina Nu stia ca au venit pt ca ea intrase in baie ca sa facă un dus. Si pentru ca ea sta ca rata in apa cate o ora. S-a trezit cu 7 băieți in casa.
GIANINA:
Când am iesit din baie eram doar cu prosopul pe mine. Dar când am vazut atâția băieți în casa mea nu stiam cum sa fug mai repede inapoi in baie. Off...prea tarziu...deja m-au vazut...Oare cum poți sa te feresti de 7 băieți când iesi din baie si esti doar in prosop?
-Oau...!!! Dar cine e bunaciunea asta...???*spune Suga razand*
-Vrei sa te bat?*spune Gianina nervoasa*
-Gata boss...A fost doar o gluma! =)))
-Aha...Ce gluma buna...Se vedea ca Suga se uita cam insistent la Gianina dar... sa trecem peste...