***
-Da? *spun Raluca si Gianina la unison*
-Am o veste cam proasta pentru voi...Va rog sa nu va speriati!Gianina:
Yoongi a venit foarte speriat la noi. Cand am auzit vestea nu am putut sa cred... Am bufnit in plas ca un bebelus.
-V-a luat foc apartamentul...
-STAI, CE?!?!*spune Raluca speriata* Tu chiar nu ai ce face si esti pus pe sotii?!? De unde sti??
-Kookie a trecut pe langa apartamentul vostru si era in flacari. Erau 5 masini de pompieri in fata.
-Dar...dar...NU SE POATE ASA CEVA!!!*spun printre lacrimi*Raluca:
-Daca ne-a luat casa foc noi unde o sa dormim?? Si cum ramana cu hainele noastre?!?!
-Ammm...asteapta putin.*spune Jimin calm*Incercam sa o calmez cat de cat pe Gianina...dar nu ai cum pentru ca este fix ca o buturuga. Nu vrea sa inteleaga nimic. Jimin a iesit afara impreuna cu Suga pentru a vorbi ceva. La un momentdat am auzit ca Jimin a soptit ,,Trebuie sa ne sunam manegerul mai intai"...What?! Ce manager... ?Dupa aproximati 15 minute au venit amandoi. Erau foarte fericiti. De ce ai fi fericit in momente ca astea?!
-De ce ranjiti atata??? Va paleste veselia in momente ca astea?!*spun nervoasa*
-Nu... Dar avem o veste FOARTE BUNA!!!
-Nu mai vreau sa aud nimic!*spune Gianina plangand*
-Stai calma Baby.*spune Suga razand*Jimin vine la mine, ma ia in brate si incepe sa ma gadile. Eu am inceput sa tip si toata lumea isi intoarce capul spre noi. MINUNAT! Acum mai trebuie sa vina si garda ca sa ne dea afara.
-Gata, gata, gata! Nu mai tipa. Sperii lumea! *si isi lipeste buzele de ale mele*
-Sa stii ca tot sunt suparata!*fata rautacioasa*
-Lasa ca o sa-ti treaca!
-A-acum...spu-spuneti...ce veste aveti. *spune Gianina neputand sa se opreasca din plans*
-Paaaiii...*spune Jimin lungind vorba* ...O sa aveti o locuinta noua!
-SERIOS? *spune Gianina entuziasmata* Dar...cum ramane cu toate hainele...
- Nu va faceti griji!!! O sa le recuperati.
-Voi doi planuiti ceva...*comportament de agent secret*
-Poate da, poate nu...
-Si... Cu cine vroiai tu sa vorbesti la telefon..?!
-Cu nimeni.*spune Jimin putin speriat*
-De ce esti asa...asa agitat? Ce s.a intamplat?!?
-Nimic. O sa vezi tu.***
//Heei! M.am decis sa incep o carte noua. (O sa postez si aici stati linistiti) Ce ziceti? Apropo... In aceasta carte o sa postez o data pe luna din cauza timpului. Byeee!