-Acum, ca tot suntem toți 4 hai sa ne mai plimbam si sa mai vorbim. *spune Jimin*
-Ok! Hai!* spunem toți in cor*
-Ce s-a intamplat de nu ne-am mai întâlnit toata saptamana?*spune Suga*
-Au venit părinții domnisoarei fara sa ne anunte. *spune Gianina*
-Heiii!!! Nu fii rea!!!*spun Razand*
-Pfoai ce cald e! Hai sa ne luam înghețată. *spune Gianina*Am fost la primul magazin pe care l-am gasit si ne-am luat ingetata. De odată m-am împiedicat, si din cauza ca ma țineam de mana cu Jimin am cazut cu fata in inghetata lui. Toti au inceput sa rada.
Jimin:
Vroiam sa o ajut dar e atât de frumoasa când se enervează. Ce norocos sunt ca e a mea.
Raluca:
-Aishhh....Off!!!! În loc sa ma ajutati ca radeti de mine?!?! Asa prieteni sunteți?!?!
-Gata! Gata! Calmeazate. *spune Jimin* Hai sus!M-am ridicat iar Jimin ma prins de misloc si a inceput sa ma sarute.
-Aishh ce dulce esti!!!
-Serios!?!*spun razand*
-Daca nu era serios crezi ca te mai sarutam?!?
-Eiiii....*spun inrosinduma*Gianina si cu Suga nu aveau nici un stres. Stăteau si se uitau ca doi catelusi plouati.
Gianina:
Ahhhh....Oare eu sunt cu Suga sau nu? Adica....Vad ca e apropiat de mine dar nu mia spus ca vrea sa fiu iubita lui sau ceva gen...Ehhhh o sa mai astept. O sa vina si momentul in care o sa îmi spună.
Raluca:
-Acum sa ne întoarcem la înghețată noastra.*spun razand*
-Dar cum ai reusit sa cazi?*spune gianina*
-Eiiii!!! Cu talent! Vrei sa te învăț si pe tine?!?!
-Fă!*spune Gianina*
-Gata calmativa! Nu va mai certati cocostarcilor! *spune Suga razand*
-Tu nu stii ca noi asa mai facem? *ii spun eu lui Suga*
-Ba da dar incetati! Nu îmi place când va certati.
-Dar noi nu ne certam.
-Cei drept si noi facem la fel.....Adica eu cu Jimin, Jungkookie, Hoseok, Namjoon, Thaeyung si Jin.
-Stiam deja.* spun razand*
-Deci...Unde mai mergem?*spune Gianina*
-Eu vreau acasa....*spun eu*
-De ce?*spune Jimin ingrijorat*
-Nu ma simt chiar bine....
-Uof...Hai ca vin cu tine.
-Bine... Gianina eu plec. Va las singuri. Sa nu întârzii prea mult acasa!
-Bine paaa!*spune Gianina*
-Paaa!*spune Suga*Jimin m-a luat de gât si m-a condus pana in camera mea. Ce drăguț e!
-Vrei sa rămân cu tine pana vine Gianina?*spune Jimin ingrijorat*
-Te rog!
-Oricum rămâneam.*spune Jimin razand*
-Aishhh....Te duci te rog in bucătărie sa îmi aduci un ceai?
-Desigur iubire!*si ma pupa pe frunte*Ce bine e ca am avut baftă sa gasesc un băiat ca el. Nu stiu ce ma-s face fara el...
-Gata ceaiul!
-Awww ce scumpic esti! Te iubesc enorm de mult!
-Si eu la fel! Acum stai linistita in pat. Cred ca ai facut febra. Sper sa nu se agraveze...Jimin a rămas cu mine toata noaptea pentru ca Gianina nu se mai intorcea. M-a cuprins in brațele lui si ne-am uitat la k-drame. La ora 7 dimineata a venit si Gianina.
-Unde ai umblat creanga?!?!*spun nervoasa*
-Am dormit la Suga acasa pentru ca nu vroiam sa te deranjez.
-Măcar puteai sa ma anunti ca nu mai vi! M-ai speriat sa stii!
-Uof....Bine!...