Moonbyul era in avion, asteptand sa ajunga in Daegu, orasul in care isi va desfasura misiunea.Era curioasa in privinta povestii lui Yoongi, daca intr-adevar e un tanar infractor, sau daca dintr-o mica greseala a ajuns atunci la inchisoare.Multe intrebari, putine raspunsuri...
Dupa doua ore in care satena a auzit numai cuvantul ,,turbulente'', iese din avion cu toate bagajele ei, fiind gata de noua aventura.Avea sa mearga pe jos pana la hotel, care era la doua strazi de aeroport.
***
Venise ora de sport, iar Yoongi era mai abatut ca niciodata.Niciodata nu i-a placut ora de sport, pentru ca profesorii erau foarte severi si il puneau inainte de a ajunge la inchisoare sa efectueze exercitii mult prea grele pentru un elev ca el.Acum, probabil il vor trata mai delicat, sau macar va primi o ora de stat in tribuna.Dar n-a fost sa fie.
-Min Yoongi, Oh JunHui, Jessica Ho, MinYue Trinity si Trudy Park, la inot!
Ii displacea inotul! Nu mai avea placerea de a inota de cand era sa se inece la strand cand avea 8 ani.Pentru ca se simtea obligat, Yoongi intra incet-incet in piscina.Acesta tresari cand apa rece ca gheata facu contact cu pielea lui alba ca spuma laptelui.
-E atat de rece! sopti dansul.
Totusi, a existat cineva care l-a auzit.
-Nu te condamn! Picioarele mele probabil au devenit ghetari! Apropo, eu sunt JunHui.Incantat!
-Min Yoongi.Apropo, tu faci parte din clubul de economie?
-Si din cel de muzica.Si din cel de rap.Si din cel de fizica.Poti sa-mi spui Jun daca vrei.
Cei doi, in loc sa inoate, discutau despre lucrurile care ii fac fericiti.Jun a vorbit despre iubita lui, Adryana Park, care, din pacate, nu a putut veni azi la scoala din cauza unei probleme de sanatate.Yoongi, fiind prea obosit de la ,,a se foi'' cu Jun prin apa, iesi incet din piscina, apoi se sterse cu un prosop de la Trudy.Se duse in tribuna si da de JungKook si Jin.
-Wow! Pari foarte obosit! exclama Jin cand il vede.
Jin se poarta ca o mama cu cei mai mici decat el.Uneori chiar ii hraneste pe cei care sunt la inceputul anilor de liceu.
-E doar inot! grai Yoongi, apoi se aseza pe un scaun si incepu sa se uite la ceilalti elevi.
Sala de sport era atat de mare, incat fetele joaca volei intr-un loc, intr-altul baietii joaca fotbal sau se antreneaza la rugby si baschet, iar in mijloc e o piscina numai buna pentru inot.Majoretele se antrenau dincolo de terenul baietilor, iar antrenorul statea pe un scaun, in tribuna, ghidandu-i pe cei care jucau fotbal.
Yoongi reveni la realitate cand realiza ca mai sunt doar 15 minute din ora.Se bucura ca nu trebuia sa mai stea mult in tribuna.
-Trebuie sa ajung la inspectorat! Copii, puteti pleca azi mai devreme de la scoala, adica acum! spuse profesorul, zambindu-le elevilor, apoi parasi sala insotit de acestia, care erau mai bucurosi ca niciodata.
Bine, toti erau bucurosi inafara de Yoongi.Pentru el, fie ca iesi mai devreme sau mai tarziu, tot scoala faci, deci nu e nimic special.Dar totusi, era usurat ca a scapat odata de chinul invatamantului.L-a asteptat afara pe JungKook, pana l-a vazut pe Jin in fata scolii cu o fata.
-Jin! L-ai vazut pe fratele meu?
-JungKook? Cred ca a ramas in sala! raspunde acesta, strangand-o in brate pe fata de langa el.
-L-am cautat si acolo!
-Atunci poate s-a dus acasa!
Yoongi isi dadu ochii peste cap, pentru ca JungKook nu pleca niciodata fara el.Acum, in sufletul lui se ducea o lupta intre speranta si ingrijorare.Este foarte protector cu fratele sau si ar fi foarte devastat daca i s-ar intampla ceva.Si asa el e singura persoana care i-a ramas alaturi inafara de Jin,V,Jimin,J-Hope si Rap Monster.Si-a amintit ca si dimineata a stat cam mult la magazin pentru cafea, asa ca s-a dus la ,,locul faptei''.Acolo erau JungKook si inca o fata, sarutandu-se.Yoongi rasufla usurat ca nu i s-a intamplat nimic rau, apoi pleca spre casa.Chiar avea nevoie de putina relaxare.S-a dus in camera lui si a adormit pe pat, asteptand sa se termine si ziua asta.
***
-Solar! Sunt bine!
Moonbyul vorbea la telefon cu cea mai buna prietena.Era bombardata de intrebari fara inteles, dar asta e unul dintre lucrurile pe care le adora satena la Solar.
-Bine, n-o sa uit de suveniruri! Pa! spuse, apoi inchise telefonul.
I-a promis ca-i va cumpara si ei niste suveniruri, sa se simta de parca si ea a fost in Daegu.Poate ca se va ocupa de asta abia pe ultima suta de metri, dar nu avem de unde sa stim.Dansa isi pregati costumul de baiat pentru maine.Stia ca trebuie sa-si mascheze si vocea, asa ca a luat la ea si un modulator de voce.Misiunea asta avea sa fie distractiva pentru ea.Va cunoaste multi oameni si va vizita un mare oras.Toate bune si frumoase pana cand va trebui sa-i dezvaluie intr-o zi adevarul lui Yoongi.Tocmai asta ii macina mintile.Nu ii placea sa fie mintita, nici sa minta, iar misiunea asta e acum pentru ea o mare provocare.In loc sa-si mai ocupe timpul cu lucruri inutile, isi imbracase pijamalele rosii, apoi se tranti in pat si adormi.Doar la ziua de maine se gandea...
CITEȘTI
Sorry! I'm a girl!
Romance,,-Scuze! Defapt, sunt fata!'' Yin Moonbyul, fiica unui spion din Coreea de Sud, isi indeplineste visul de a deveni ca tatal ei.Primeste o misiune, in care il va avea sub supraveghere pe Min Yoongi, un tanar proaspat iesit din inchisoar...