Rap Monster POV
*Ring-ring~*
*Ring-ring~*
Hm..
-Mi ez már..?-keltem fel az ágyamból,és láttam,hogy csak az ébresztóra csörög..6:00.
Mindig korábban megyek el,mint a többi tag,hogy kicsit kiszellőztessem a fejem.5 perc után nagy nehezen felkeltem,elmentem a fürdőszobába,és dobtam egy gyors,frissítő zuhanyt.Fogmosás,egy kis fésülködés,és mehetünk is..
Úgy kell kimennem a házból,hogy a többi 5 tagot ne ébresszem fel,különösen Yoongit..Hirtelen nagy csörgés hallatszódott.
Hát persze,nem is Kim Namjoon lett volna,ha nem tör össze valamit,szimplán a házból kifelé menet.
Gyorsan összeszedtem a pohár darabjait,persze ezt is kisebb zajongással..
-Mi a szart csinálsz,már megint Namjoon?-szólt kicsit durcás,fáradt hangon a szobájából Yoongi.
-Semmit Hyung! Bocsi..Heheh,szia Suga hyungie!-szóltam vissza,gyorsan felkaptam a cipőm,és kiléptem a ház elé.
Éppen a kávézóba tartottam,ahol az a kis szerencsétlen fiúcska dolgozik.Minden áldott nap, belémütközik,leönt innivalóval és ehhez hasonlók.
Bedugtam a fülhallgatót,és el is indultam a kávézó felé.
Kb. 3 perc alatt odaértem,nem volt igazán messze tőlünk.Ki volt rakva a "Nyitva!" felirat,így benyitottam a helyre.
Intettem egyet a boltosnak köszönésképp,majd az utamat a szokásos asztalhoz vettem ahol ülni szoktam,de valamibe beleütköztem,és valami forró ömlött a nyakamba.Jin POV
-Mit csinálsz már megint te szerencsétlen?!-förmedt rám egy magas,helyes fiú,aki szinte minden nap itt iszik kávét.
-Uh,bocsánat,igazán sajnálom!
-Ne csak sajnáld,segíts letörölni ezt a sok forrócsokit a pulcsimról!-nézett közben rám,még mindig csúnyán a fiú.Odavittem gyorsan egy törlőt,és elkezdtem törölgetni a pulóverét.
-Ah,teljesen mindegy,inkább hagyd..Boccs,hogy úgy leordítottalak az előbb..Viszlát!-mondta,és el is rohant az épületből.
-KIM SEOKJIN!-ordított most a főnököm.
-Megyek..Rap Monster POV
Ez a szerencsétlen..Már megint rámborította a forrócsokit!Mehetek haza átöltözni,iszok otthon egy teát,ha már a kávét elfelejtethetem.
Hazaértem,és mit sem törődve az alvó csapattal,ledobtam a kulcsom a konyha asztalra,gyorsan főztem egy teát.
Lehet kicsit hangos voltam,de úgyis lassan kelniük kell,hisz vár az iskola.Megittam a kávémat,bevonultam a szobámba és átöltöztem.
Miután ez megvolt,átmentem az egyik szobába,ahol JungKook és V még aludtak.
Közelebb léptem Kookiehoz,és elkezdtem csikizni.
-Naah,h-hyung,n-ne már!-tört ki nevetésben.
-Na,most már ébren vagy.Majd keltsd fel Tae-t!-mosolyogtam Kookra.
-Jó..-válaszolta kicsit álmosan,de mosolyogva.
Jimin és Hoseok szobájába nem mentem be,hisz már lehetett hallani ahogy J-Hope már nevet és magyaráz Jiminnek.Öhm izé,Suga Hyung..Heh,ő majd felkel a zajokra.Én biztos nem ébresztem fel..
Fél óra várakozás után mindenki kész volt.
-Mehetünk?-kérdeztem.
-Igen-válaszolt mindenki,szinte egyszerre egyedül Suga dünnyögött valamit.
-Álmos vagyok..-szólt a lustaság,amire mindenki felnevetett.
Elindultunk a suliba,ahol mindenki csak Bangtan néven ismer minket,mint a suli 6 leghelyesebb fiúja.
Hát a lányok csalódottak lennének,ha megtudnák,hogy V,Jimin,és Kook kihez vonzódnak.
Hamarosan be is csengettek,Hoseok és én egy osztályba járunk,így elfoglaltuk a helyünket egymás mellett.
Unalmasan teltek az órák..Majd egyszer végre elérkeztünk a 7.óra végéhez.
Összegyűltünk az iskola bejárata előtt,és délutánra dobtak fel ötleteket a srácok.
-Mi lenne,ha filmet néznénk?-szólalt meg JungKook.
-Mesét akarsz nézni Kookie?-nevetett fel gúnyolódóan Suga.
-Ne nézzetek állandóan kölyöknek!Miért nem nézünk horrort?-mondta durcásan a maknae.
-Nekem okés.-egyezett bele Hoseok,majd sorban mindenki.
-Akkor rendeljünk hozzá pizzát is!-szólalt meg vigyorogva V.
-Rendben..-mondtam,majd elindultunk hazafelé.
«Pár órával később,este fél hét körül»
-Na,mikor rendelünk pizzát??Kezdek éhes lenni,és 1 vagy 1 és fél óra mire ideér.Amikor idért kezdhetjük a filmet is,addig meg pihenünk.-szólalt meg TaeHyung.
-Jó,akkor rendelek pizzát,ti meg menjetek pihenni.-mondtam.
Rendeltem 3 nagy pizzát és hozzá két innivalót,majd lefeküdtem pihenni.
«Kicsit több mint egy órával később»
*Ding-Dong~*
-Ding doooooong~-utánozta JungKookie a csengő hangját,jelezve hogy menjek és nyissam az ajtót.
-Jó napot,meghoztam a pizzát.
-Te hogy kerülsz ide?-szóltam.
-Heh,milyen váratlan találkozás..megint.-mondta.
YOU ARE READING
Kétbalkezes
FanfictionFőszereplők: Kim Namjoon Becenév:Rap Monster,Nam Kim Seokjin Becenév:Jin Többi szereplő: Kim TaeHyung Becenév: V,TaeTae,Tae Jeon JungKook Becenév:Kook,Kookie,JungKookie Maknae Park JiMin Becenév:Jimin,ChimChim,Chim Min YoonGi Becenév:Suga,Yoongi...