Rap Monster POV-Te reggel még nem a kávézóban dolgoztál?-kérdeztem.
-Hát az úgy volt,hogy..-kezdett bele mondandójába-ahogy te is észrevehetted,elég sokszor ügyetlenkedem..-nevett fel egy kicsit.-ez a főnököt eléggé zavarta,mivel a kétbalkezes vagyok,ezzel 'elüldöztem' az embereket.
-Értem..az ügyetlenségről ne is beszéljünk, annak én vagyok a királya.Ha már ennyiszer találkozunk,mi a neved?
-Kim SeokJin.-mondta.
-Hé NamJoon,már pizza átvevése közben más dolgokat is csináltok,vagy mi a franc tart eddig??-ordított Hoseok a nappaliból nevetve.
-Látom van társaságod,szóval fizesd ki a pizzát és megyek is.-mondta SeokJin.
Odanyújtottam a pénzt,intettem köszönésképp,majd elindultam a szobába.Jin POV
Átszámoltam a pénzt,de közben kiesett belőle egy kis cetli.
"Kim NamJoon"
Hát ez meg mi?Talán így hívják?
Mindegy,majd agyalok később.
Beültem az autóba,és elindultam a munkahelyem felé. Megérkeztem,majd egy kisebb meghajlással köszöntem a főnöknek.
-A pénz?-szólt rám a főnök.
Elkezdtem tapogatni a zsebemben..Hol van?..BASSZUS!Elhagytam a ház előtt,mikor a Kim NamJoonos papírt megtaláltam..
-Hol a pénz?!-förmedt rám a főnököm.
-L-lehetséges,h-hogy..elhagytam.
-Nos,nem probléma.Holnap már nem kell jönnöd dolgozni.-mondta nyugodtan.
-E-elnézé-szólaltam volna meg,de már a szavamba vágott.
-Most hazamehetsz.
-Rendben..-mondtam csüggedten.
Elindultam haza..Csak én lehetek ekkora szerencsétlen.Egy nap alatt két helyről is kirugatni magam..Rap Monster POV
Bementem a kis csapathoz,akik már vártak engem..vagyis inkább ,hogy hozzam a pizzát.
-Na végre!Add ide!-mondta Kook.
-Hé,te!Add meg a tiszteletet a Hyungodnak,és akkor odaadom a kaját.-néztem rá egy kicsit csúnyán.
-Jó..Bocsi Hyung.-erre már nem válaszoltam semmit,csak az egyik pizzát odadtam Kookienak,hogy osztozzanak TaeHyunggal,Jimin Hoseokkal osztozott,én pedig Yoongival.
Közben elkezdtük nézni a filmet.Szinte minden tag félt,és koncentrált a filmre,viszont én majd elaludtam.Egyszer csak a telefonom rezgésére lettem figyelmes.
Ránézek a kijelzőre:
Facebook:Kim SeokJin ismerősnek jelölt.
Elfogadtam a kérést.
-Ezek szerint megtaláltad a cetlit a nevemmel.-írtam le,majd elküldtem az üzenetet.
-Oh,Szia.Igen meg..-olvastam le az üzenetet a képernyőről.
-Nos..majd holnap valahogy úgyis összefutunk..Jóéjt!-írtam.
-Jó éjszakát-írta SeokJin.
-NamJoon,mi olyan fontos,hogy csak azt a nyomorék telefont bámulod?Figyelsz egyáltalán a filmre?-kérdezte Suga Hyung.
-Figyelek,figyelek!
-Hm..Furcsa vagy.-mormogta Yoongi,majd a figyelmét újra a filmre vetette.
Woah,kezdek álmos lenni..-NamJoon!!-integetett Jin.
-Oh,szia Jin!-mosolyogtam,majd megöleltem.
-Milyen volt az estéd?-kérdezte kedvesen.
-Jó,de jobb lett volna,ha este melletted aludhatok el,és reggel melletted kelhetek.
-Ki mondta,hogy ilyen aranyosakat mondhatsz?-ütött meg enyhén,játékosan.
-Áu!Ez fájt..-fogtam a vállamra,fájdalmat színlelve.
-Most jobb lesz!-jelentette ki,majd adott rá két gyógypuszit.
-Máris jobb.
-Ez is fáj?-szólt,és elkezdte csiklandozni az oldalam.
-Ne már Jiin,áh hahaha hagyd abba!-Hé Jiin mondom hagyd a-mielőtt befejezhettem volna mondatom, észbe kaptam,hogy J-Hope és Jimin csikiznek.
Csak álom.Milyen furcsa álom..
-Te milyen Jinről beszélsz?-mondta Jimin nevetve.
-Ah semmi,semmi,csak álom.-magyaráztam meg.-A filmnek vége?
-Igen.-szólt Hoseok.
-Rendben, akkor én megyek a szobámba aludni.Ti meg..csináljatok amit akartok,csak ne legyetek hangosak.-mondtam mire kuncogást hallottam ChimChimtől és Hobitól.
Bementem a szobámba,és ledőltem az ágyra.Hamar mély álomba is merültem.«Másnap reggel 8:00»
-Olyan álmos vagyok..-mondta Suga.-nincs kedvem órára menni.
-Kinek van?Nem csak te érzel így Hyung.-szólt álmosan Jimin.
Meghallottuk a csengőt,és mindenki elindult a terme felé.
Első órám hál' istennek osztályfőnöki volt,így tudtam pihenni.
Egyszer csak valaki az osztályterem ajtaján kopogtatott.
-Öhm..jó napot tanárúr..-mondta megszeppenve a fiú.
-Oh,szia!Biztosan te vagy az új tanuló,ugye?
-Igen..-szólt,még mindig lehajtott fejjel,így az arcát nem igen láthattam.
-Mutatkozz be,majd foglalj helyet Kim Namjoon mellett,ott a hátsó padban.-nagyot nyelt,mikor meghallotta,hogy a nevemet ejti a tanár.
YOU ARE READING
Kétbalkezes
FanfictionFőszereplők: Kim Namjoon Becenév:Rap Monster,Nam Kim Seokjin Becenév:Jin Többi szereplő: Kim TaeHyung Becenév: V,TaeTae,Tae Jeon JungKook Becenév:Kook,Kookie,JungKookie Maknae Park JiMin Becenév:Jimin,ChimChim,Chim Min YoonGi Becenév:Suga,Yoongi...