Rap Monster POV
Mélyen a szemébe néztem,majd miután befejeztem a gyönyörködést a sötét barna szemében, láttam, hogy a feje olyan vörös mint a paradicsom.
-M-mit szeretnél mondani..?-mondta, még mindig elpirulva.
Erre nem mondtam semmit, megfogtam a derekát, és az eddiginél is közelebb húztam magamhoz, így megöleltem.Viszonozta az ölelést,és meg pár másodpercig így álltunk a szobám közepén.Egyszerűen kellemes,és nyugtató volt az ölelése,és közben érezhettem kellemes illatát.
-N-na de tényleg..-szakította meg az ábrándozásom róla.-M-mit akartál mondani?
-Csak azt, hogy..-vágtam bele.-tudod Jin,kedvellek.Igen..úgy.Most biztos szóba sem fogsz állni velem,de legalább elmondtam..-mondtam közben a földet bámulva, hogy ne lássa a szégyentől vörös arcom..Nem kellett volna még el mondanom.Jin POV
Ez most igazán meglepett..Vajon most csak játszadozik velem?
-Most csak szórakozol velem?-kérdeztem halkan.
-Úgy nézek ki, mint aki csak viccelődik?
-..N-nem.-válaszoltam.
-Akkor meg?Kifogytam a válaszból, így leültem az ágy szélére, és elkezdtem gondolkodni.Biztos vagyok abban, hogy érzek iránta.De mi lesz, ha megtudja?Mit fog rá mondani?És ha ez az egész csak poén?
Kezd megfájdulni a fejem a sok agyalástól..
-Minden rendben?-guggolt le mellém Namjoon.
-P-persze.Aaz előzőt..komolyan mondtad?Biztos vagy benne?
-Biztos.-mondta.-Mi a baj, miért vagy ilyen kétségbeesett?-sepert ki pár szemembe lógó hajtincset onnan.
-Semmi, csak azt hittem, rajtam kívül itt senki sem..
-Meleg?-fejezte be a mondandómat,mint valami gondolatolvasó.
-Igen..-válaszoltam kérdésére.
-Hát..Azt csak hitted.Ebben a lakásban Sugán kívül, mindenki a saját neméhez vonzódik.Valószínűleg láttak közted és köztem a kapcsolatot, ezért akarták a puszit..ami kicsit szájra sikeredett.
-W-wow..Ezt nem gondoltam volna.Az iskola hat legmenőbb fiújából,egyetlen egy nem meleg!
-Bizony..-nevetett fel Nam, és én is elmosolyodtam.
Nagy kő esett le a szívemről.
-Öhm..-szakítottam meg a csendet.Rap Monster POV
-Igen?-mosolygott rám Jin,valami hihetetlen édesen.
-Te is..ugyanúgy érzel irántam, ahogy én irántad?
-Nem.-a válaszára ledermedtem.Elhamarkodtam..Még nem kellett volna el mondanom..
-Én jobban kedvellek téged.-vigyorgott rám, ahogy látta, hogy elszomorított a válasza.
-Ilyennel nem szokás viccelni!-mondtam kicsit hangosabban, majd enyhén vállon ütöttem.
-Áh! -visított fel nevetve, mintha tényleg fájt volna neki.
-Öhm,b-bemehetek?Mit csináltok ott bent..?-szólt az ajtón kívülről dadogva Hobi,aki kicsit félreértette a helyzetet.
-Gyere be!-mondtuk egyszerre Jinnel, egy kicsit kuncogva.
-Azt hitted, hogy..?Te idióta!-nevettem ki J-Hopeot.
-Hát,ki tudja mik történnek itt bent..Na szóval, amúgy azért jöttem be, hogy megkérdeztem, jösztök-e vacsorázni.
-Megyünk,egy perc.-válaszoltam neki.
-Főzzek valami kaját, ha már itt vagyok?-kérdezte Jin.-imádok főzni,valamint enni még jobban.
-Ha gondolod,foglald el magad a konyhában, mi addig a szobában megvárjuk a vacsorát.«kb. fél órával később»
-KÉSZ A KAJA!-hallottam, ahogy Jin kiabált a konyhából.
Kimentünk mind éhesen a szobáinkból,majd mindenki helyet foglalt egy széknél.
-Mi tartott már ennyi ideig?Majd éhen halok, ezért nem tudok aludni.Nekem szedj először.-mondta Suga, mire Jimin meglökte a vállát, jelezve, hogy legyen kicsit kedvesebb.
-O-okés,bocsi..-válaszolt Jin.
Jin mindenkinek szedett egy tányérral, legutoljára magának is.Mindenki elkezdte enni a kaját, őszintén, igazán finom volt.
-Ehz nagyobn finyom-nyögte ki teli szájjal Kookie.
-Örülök, hogy ízlik-kacagott Jin.
Miután mindenki befejezte az evést, és megköszönte a vacsorát, bement pihenni.
Mi is így tettünk Jinnel, bementünk a szobámba, és lefeküdtünk egymás mellé.
-Namjoon?-fordult felém SeokJin.
-Igen?-fordítottam én is felé a testem.
-A többi fiúnak itt..van valakije?-kérdezte.
-Van..Jimin és Hobi,valamint Taehyung és JungKookie-
-Együtt vannak?-szakította meg mondatom.
-Igen..-bólintottam.Jin POV
-És mi vagyunk a következő páros?-gondolkodtam, véletlenül hangosan..-Öhm, izé..Ezt nem is akartam mondani..bocsi.
-Tényleg nem akartad mondani? -kérdezte,majd kicsit kezdett közelebb jönni felém.
-I-igen,tényleg...-válaszoltam,és valószínűleg hót piros fejjel.
-Rossz válasz..-suttogta, és még jobban közeledett, már éppen felettem volt, támaszkodva az ágynak két kezével, vállaim mellett.***************************
Bocsánat, hogy ez a rész kicsit rövidre sikeredett, igérem, a következő hosszabb lesz!
És egy dolgot szeretnék még kérni tőletek: Aki olvassa, valamint szereti a történetemet, hagyjon egy kommentet, vagy nyomjon rá a kis csillagra egy-egy résznél, mivel így tudatja velem, hogy van olyan, aki követi és szereti ezt a kis fanfictiont.
Köszönöm, hogy elolvastad ezt, remélem tetszett ez a rész!😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Kétbalkezes
Fiksi PenggemarFőszereplők: Kim Namjoon Becenév:Rap Monster,Nam Kim Seokjin Becenév:Jin Többi szereplő: Kim TaeHyung Becenév: V,TaeTae,Tae Jeon JungKook Becenév:Kook,Kookie,JungKookie Maknae Park JiMin Becenév:Jimin,ChimChim,Chim Min YoonGi Becenév:Suga,Yoongi...