Az eső persze ismét rákezdett, hatalmas nagy örömömre nem is gyengén, esernyőt pedig nem hoztam. Ugyan! Hisz csak egész nap esett.
Ázottan érkeztem meg törzshelyünkre, ahonnan már távolról lehetett hallani a négy dal egyikét, Rain La songját. Hát persze! Miért is gyakoroljuk azt ami nem megy?
Tenyerem a hideg kilincshez ért, lenyomtam azt és csak egy hajszál kellett ahhoz, hogy ne hajítsam közéjük a szatyrot.
-Hoztál pockyt? - rohamozott meg egyből a két idióta, mire a zene megállt és mindenki levágta magát pihenőhelyzetbe, hogy majd nyugodtan tudjon enni.
-Sziasztok... - köszöntem a kérdésüket figyelmen kívül hagyva.
-Na? - nyúlt volna Bea a szatyorért, ha nem húztam volna hátam mögé. Arcomon egy zombi bájos mosolya foglalt helyet.
-Mi van abban a pockyban, hogy ennyire kell? Újonnan drogot is raknak bele, vagy mi? - ráncoltam homlokom. A szatyrot egyre messzebb tartottam tőlük és próbáltam magamat is, mielőtt még engem esznek meg szerencsétlen pocky helyett.
-Nem, csak kibaszott éhes vagyok! - állt le, mint egy jó kislány, várva, hátha így megkapja a szatyrot.
-De baszki ha éhes vagy, akkor miért ezt zabálod?
-Mert erre vagyok éhes. - magyarázta könnyen. Hm...hogy lehet valaki erre éhes? Na mindegy, nem fogom ezt a két bolondot soha igazán megérteni.
-Hát jó. - léptem egyet hátra.
-Na de hoztál?
-Nem, amúgy. Az pont nem volt, ezért nektek nem hoztam semmit. - fordultam el tőlük, szatyrot is más irányba mozdítva.
-Na... - húzta el száját. Látszott szemeiben, hogy el is hiszi, meg nem is. Asi csuklóját megfogva vezette őt a babzsákfotelekhez, hogy belelökhesse, s utána magát is belevághassa.
-De ne búsulj, majd legközelebb! - indultam el szétosztani a kívánságokat. Köcsög vagyok, tudom, de ezt azt hiszem megérdemelték, hisz ők is sokszor azok.
Egy thanks-t odanyögve vette ki a szatyorból Barbi, Szilvi, BB, Regi, Klau és Niki a kért cuccokat, én pedig a sajátomét és Vikiét kettőnk babzsákja közé téve indultam a két hülyéhez, kik beletörődve abba, hogy ma bizony nem esznek, fetrengtek a babzsákfoteleken.
Ahogy megálltam mellettük, Aisa egy félmosolyt festett arcára.
-Ugye most átkúrtad az agyunkat? - tette fel eme kérdést, mire elnevettem magam. Bea szenvedő arckifejezése egy szempillantás alatt változott át bekaphatod-ra, majd felült és elvette a fehér szatyrot. Kivette belőle a pockyjukat, lassan rám nézett és sunyin elvigyorodott.
-Én tudtam ám, hogy vettél. - bontotta ki, mint aki jól végezte dolgát.
-Aha, persze. - sétáltam vissza Viki mellé - Pont azért forgolódtál úgy a padlón, mint egy kisgyerek, aki nem kapta meg a gumicukrát. - huppantam le a sarokba. Kényelmesen elhelyezkedtem és odaadtam Vikinek a kajám, aki felállt és az ebédlőbe indult vele, hogy megcsináltathassa - A La songon kívül ugye tanultátok a Rock the worldöt is? - tettem fel eme kérdést, mire nagy csönd lett. Kissé mérgesen néztem szét köztük, ugyanis az a két hét mégis csak két hét és oké, hogy nekem sikerült öt nap alatt ezt a koreót megtanulni, de még lenne egy, vagy több ami nagyon gyatrán megy - Hát jó, ha ettünk nekiállunk gyakorolni és most használjuk is ki az időt! - váltottam komolyra arckifejezésem. Válaszként csak halk jó-kat meg bólintásokat kaptam.
-Ja, és még ott van az Overcome is, azt viszont eddig még csak én tudom. - mondta Viki az ajtóban állva.
-Azt én is tudom, úgy a negyvenedik másodpercig. - törtem ketté előre pálcikáimat örülve magamnak. Hűha, már csak két perc harmincöt másodperc van hátra. Fasza gyerek vagyok!
ESTÁS LEYENDO
Hülyék közt
Fanfic☆fanfiction☆ megjelenő bandák: btob, bts, beast, block b, got7, vixx [ezek a bandák nem a kpop csillagaiként, hanem sima, egyszerű emberekként, baráti, testvéri, stb. társaságkén jelennek meg a történetben] ₩~₩ [kitaláltak] /főbb/ szereplők: Rácz V...