Say hello! :3

203 12 2
                                    

Sziasztok... Öhm.. Ez érdekes lesz. Szóval, most elmesélem hogy is ismerkedtem össze Ashyval.

Éppen Londonban voltunk, persze turnén. Az országhoz méltóan egy esős délután volt, épp egy kávézóban ültünk a koncert előtt. Ashton a szokásos kedvencét rendelte, egy karamellás capuccinot. Én egy csokisat kértem, mint általánosságban.
A kocsiban sorsot húztunk, hogy ki megy el a világítást intézni a nagycsarnokba. Mi és Ash nyertünk, ezért kettecskén kiültünk ide a teraszos helyre. Sokat beszélgettünk és nevettünk.

Aztán jött a tipikus mozis rész..

Ashy kortyolt egy utolsót a kávéjából, majd én is követve a példáját kiürítettem a poharam. Későre járt, lassan indulnunk kellett ráadásul..
-Megyünk?-kérdeztem a szemébe nézve. Ő csak mosolygott.
-Mi az?-kezdtem el vörösödni.. Zavarba ejtő ahogy néz.
-Csak.. A tejszínhab.. Ragaszkodik hozzád.. Várj. -kapta el a kezem mikor le akartam törölni szemlesütve. Egy mozdulattal áthajolt az asztalon és finom csókot lehelt ajkaimra. Olyan volt,mintha megállt volna a vilàg míg éreztem puha ajkait. Egy fura érzés kúszott fel a gyomromból, a lábaim szinte megmerevedtek.

Majd elhúzódott, és a finomságot a hozzáképest durva szalvéta váltotta fel. A francba..
Letörölte a habot a saját szájáról is, majd visszaült.

-Mehetünk? -kérdezte pimasz vigyorral.

Legszívesebben megfogtam volna a gallérjánál fogva és magamhoz rántottam volna. De túl sok a volna.. Nem tettem meg, merszem se volt hozzá, és össze voltam zavarodva. Ashtonnal mindig is éreztem, hogy szorosabb a kapcsolatunk mint a többiekkel, de... Ahogy láttam esténként más csajt döngetni egy hotelszobával odébb, sejtelmem sem volt róla, hogy van esélyem nála.

-Menjünk. -álltam fel hirtelen. Leraktam egy nagy címletű bankjegyet az asztalra, a szalvéta mellé, majd felvettem a bőrdzsekim.

Ahogy kiléptünk a kávézó ajtaját bandánk két másik tagjával, Calummal és Micheallel.

Ezután nem volt semmi, egészen a koncert végéig..
Utolsó számként még egyszer eljátszottuk a közönségkedvenc "She looks so perfect" c. szàmunkat.

Az volt a jó a koncertekben, hogy csak a zenére figyeltem. Minden más kiszállt a fejemből, a gondok vagy egyéb dolgok. Csak a zenére összpontosítasz, és arra, hogy örömet szerezz a rajongóidnak.

Viszont most, ahogy elkezdtük a szàmot Ashtonra tévedt a tekintetem. Szinte az egész dalt a kék íriszeivel szemezve nyomtam le. Néha erőt véve magamon a közönséget pásztáztam, ez az ő élményük elsősorban.

A koncert után még maradtunk, a szerelésünket segítettünk elrakni, meg ilyesmik.

Felálltam az egyik hangfalra és megszólítottam Asht.
-Mivaaan?-nézett fel rám.

-Most mondanám, hogy így magasabb vagyok Nálad, de amúgyis igaz ez..-jelentettem ki mosolyogva.

-Az egy dolog.. De.. Én jobban szeretek alul lenni..-vigyorgott rám perverzen. Lassan elindult felém, ami rosszat sejtetett bennem. Menekülőre akartam fogni, de elkapott a lábaimnál fogva és felkapott.
-ASHTON IRWIN!! AZONNAL TEGYÉL LE! -kezdtem el ellenkezni. Most, hogy egy szintben volt a fejem és a karja láttam meg, mennyire izmos..
-Te mióta gyúrsz?-kezdtem el bájcsevegni, mikoe már esélytelennek véltem a kiszabadulást. Ő a főnök...
-Mióta megismertelek. -válaszolta odavetve.

Egy jó darabig mindenhova magával cipelt, a menedzserünkhöz, a statisztákhoz, még a takarítóknak is köszönt.

-Na milyen ott fent Luckey..?-érdeklődött.
-Fantasztikus...-feleltem mire rácsapott egyet a fenekemre.
-Majd az ágyban is ezt mondd..
Végül letett a kocsi előtt. Mindenki ránk várt, hogy visszaindulhassunk a hotelbe.

Na ott kezdődtek a komoly gondok...


¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
heey everybody! Ez az első rész a Lashton fanficemből. remélem tetszeni fog.
Love, K.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lashton on tourWhere stories live. Discover now