- Derin, yavrum kalk hadi.
Bu ses ne diye mırıldanirken, artık amcamlarda yaşadığım aklıma geldi. Sabah khvaltıyı yapmak için aşşagı indim. Amcam;
-Kızım masaya otur ben herşeyi hazırladım, ilk gün ama seninle bi konu konuşmalıyım.
Bende "tabi amca dinliyorum seni." Diyerek masaya oturdum.
-Kızım bak büyüdün ve iki kişiyiz benim bi eşim yok çalıştırsam, ben çalışıyorum ama bu para bize yetmez. 200-300 metre ötede bi köşk var adam yanlız buna temizlikçi lazım, ve sana iyi para verir. Ben senin orda çalışmanı istiyorum ve itiraz da istemiyorum.
Amcama "tamam amca ama yani ben çok temizlik bilmemki ya adam beni istmezse" dedim. Ama amcam bi pişkince güldü ve bıyık altı gülerek;
- Kızım ister ister ve sana çok para vericek, dedi.
Amcamın konuşması içime hiç sinmemişti, bi acayiplik vardı sanki. Hiç bozuntuya vermeden "amca ne zaman gideceğim" diye sordum. Ve;
-Bugün , diye cevap verdi.
Yemeğimi yiyip, üzerime hızlıca değiştirdim. Ve koşar adımlarla aşşağı inip amcamın bana verdiği keğıttaki adrese gittim. Kapıya yavaşça vurdum. Kapıyı açan 27,28 yaşlarında bakımlı, uzun saçlı, geniş omuzlu, kaslı, yakışıklı bir adamdı. Altında siyah bir eşofman üzerinde kaslarını belli edicek dar bi thsört vardı. Bana;
- Sen temizlik için gelen kız olsan gerek, buyur gel içeri, diyerek bana içeriyi gösterdi.
İçeri geçmiştim çok temiz ve büyük bir köşktü, sanki daha yeni temizlik yapılmış gibiydi, bu köşk sanmdığımdan daha güzeldi.
İçeri geçtik koltuğa oturmam için el yaptı ve ;
- Kaç yaşındasın? , diye sordu
"17" diyerek sessizliğimi korudum. Ama dahace adını bilmediğim o adam onunla yetinmeyip;
- Benim adım Murat, genelde mustafa diyorlar rahmetli dedemin adıyla seslenirler. 28 yaşındayım, evlenmedim ve bi erkek olarakda temizlik yapamıyorum, kendini yormadan burda çalış sana güzel para vereceğim, dedi.
Bende bunun üzerine "Ben pek temizlik bilmem ama elimden geleni yapmaya çalışırım." Dedim adamda sorun yok dercesine tebessüm etti. Ya ben işe başlamıştım mutfaktaki bulaşıkları falan yıkıyor oraları temizliyordum ama aklıma bu temizlik işi hiç yatmamıştı, bu adam ne diye temizlik yapmayı bilmeyen birini eve alsınki, garipti cidden garip amcamın o bıyık altı pis gülüşü aklımdan hiç çıkmamıştı zaten. Amcamın annemler ölmeden önce yanına çok gitmesekde pis işlerle uğraşan bi adam olduğunu bilirdim sadece. Acaba hala aynımı? Bunu bilmiyorum. Herneyse bu soruları düşünürken işimin bittiğini, arkamı döndüğümde murat beyin beni süzdüğünü farkettim. Gözüm o adamı hiç tutmamıştı aslında, bozuntuya vermiyordum ama. İşimi sukunet içinde yapıyordum. Ama murat bey hala bana bakıyordu, gözlerini ayırmadan bakması sinirimi bozmuştu ve ona " İşimde bi gariplikmi var, neden sürekli bana bakıyorsunuz?" Diye sordum.
- Sizi izlemek hoşuma gidiyor, diye cevap verdi.
Bu beni delirtmişti, adam bana karşı birden çok samimi olmuştu. Böyle bir cevabıda rahat bir şekilde söylememeliydi. İşimi hızlıca yapmaya başladım ve o köşkten çıkıp amcamın evine döndüm.✔️Yorum ve takiplerinizi bekliyorum..