Sabah uyandığımda saate baktım ve dahace çok erken olduğunu farkettim. Bugün acaba amcamla yüzleşmelimiydim ki? Aşşağı indiğimde o çoktan uyanmıştı. "Amca seninle bişey konuşmak istiyorum." diyerek sessizliği bozdum.
- Dinliyorum derin, dedi ve bana yönelerek karşımdaki sandalyeye oturdu.
Cesaretimi toplayarak " Amca ben tüm gerçekleri öğrendim, sen ne benim amcam nede benim ailem, ailem değilmiş. Beni hepiniz kandırmışsınız ve bu beni verdiğin işte çalışmak istemiyorum. Söyleyeceklerim bu kadar." diyerek kalkarak odama çıkıyordum ki, amcam ama artık amca demek istemediğim orhan abi benim kolumdan tutarak kendine çekti ve okkalı bi tokat attı. O tokatın etkisiyle baya semellemiştim, ve bana sert,sert;
- Bana saygı duymak zorundasın, ve dediklerimi yapıcaksın derin! O adama gelirsede seni ona sattım ve güzel para ettin saol, diyerek sırıttı.
Hala beni tutuyordu, ve çok güçlüydü elinden kurtulmaya çalışırken, "Ben sana bunca sene nasıl amca demişim, ne kadar iğrenç birisin", dedim. Orhan abi kemerini çözüyordu ve bana biryandanda;
- Zaten seni sattım, amcanda değilim birde biz güzelliğinden yararlanalım, dedi
O an kafamdan kaynar sular döküldü, resmen beni kullanacaktı. Pantolonunu çıkardı ve benim esofmanımı aşşağı sıyırdı ardından ikçamaşırımı. Çok güçlüydü ve beni iyice kendine yanaştırıyordu...
Çığlıklarım, kurtulma çabalarım, hepsi boşunaydı.. Yorgunluktan yanıma yığılmıştı, artık ben kız değildim. En çok canımı yakanda yıllardır amca bildiğim orhan abinin bunu bana yapmasıydı. Ondan iğreniyordum ve ağlamaktan kısılmış o kısık sesimle " İşin bittiyse benimle artık odama çıkabilirmiyim, kendimi kötü hissediyorum", dedim. Bana bakarak "Kaybol, bu gece için hazırlanmayı unutma", dedi.
Sanırım beni o adama verecekti, bi çözüm yolu bulmalıydım. O adam acaba acıyıp bırakırmıydıki beni. Canım hala yanıyordu, ama eğer orhan abinin dediklerini yapmassam daha kötü şeylerde olabilirdi...✔️Yorum ve takipleri unutmayın..
Hikayenin devamı gelicek..