Siz yorum yapmadığınız halde ben basılmış kitaplardan da bahsedeceğim
Henüz filmi de yeni çıkmışken Senden Önce Ben isimli kitaptan bahsetmek istiyorum filmini daha izlemedim ama izleyen herkes çok beğeniyor umarım ben de beğenirim neyse ben kitabından bahsedeceğim ben kitabı bitireli çok uzun zaman olmadı ancak beni çok etkileyen bir kitaptı Jojo Moyes un kalemini , anlatımını , duyguyu aktarımını , yazdığı karakterleri , kitapın akıcılığını çok beğendim dram okumayı seven bir insan değilim hele de hem romantık hem de dramsa çünkü kitap gerçekten güzel yazılmışsa mutlu da bitse mutsuz da bitse ağlamam kaçınılmaz oluyor ve bu kitapta da çok ağladım karakterleri çok beğendim özellikle William Traynor( umarım doğru yazdım) yani Will karakteri benim için çok güzeldi Lou karakteri zaten çok güzeldi kitapta keşke daha farklı olsa dediğim tek yer sonuydu gerçekten sonuna çok üzüldüm keşke daha farklı bitseydi ama gerçekten ben Will in duygularını hissettim ve her ne kadar yanlış yaptığını düşünsemde onu anlıyorum ve sonda yaptığı hareket , o ince düşüncelik gerçekten muhteşemdi gerçekten Will gibilerin sonu tükeniyor o yüzden...
Daha fazla diyecek bir şey yok bu kitabı okumalısınız özellikle bu türü seviyorsanız kaçırmamanız gereken bir kitap benim puanım: 4,5/5