nabídka k filmové roli

232 23 2
                                    

Jsem rodným jménem Liliana Jennifer Davisová a budu vám vyprávět jeden náhodný příběh nebo spíš osudový příběh. Jsou 3:00 hodiny ráno 30,6,2016 a já se jako každý den vydávám do práce v Emory University Hospital Midtown. Ano pracuji v druhé nejlepší nemocnici v Atlantě jako anestezioložka při nejtěžších operacích.Dnes však je operační doba pouze do 9:00 do rána pak je nemocnice uzavřená kvůli natáčení nového filmu s hlavní postavou Johny Deppem a s prestižním názvem "Natáčení na sále".Johny Depp hraje se svou hlavní rolí doktora neurochiurgie bude natáčen při živé operaci za mé asistence. Natáčení začíná v 9:00 hodin právě teď je 8:15 a herci,scénáristé,režiséři, kostyméři už dorazil vše je ve velkém chaosu. V posledních chvílích si zběsile opakuji text scénáře,když v tom do někoho vrazím vypadl mi šálek se silnou kávou hned se na člověka přede mnou rozčílím "Do háje na co myslíte?!!!" začala na něj křičet vůbec jsem nepřemýšlela a pak ..pak mi došlo na koho to tu vlastně křičím. Přede mnou stál hubený, snědý, hnědovlasý muž okolo 20 let s výškou plus-mínus 176 cm měl krásné a neproniknutelné hnědé,lesknoucí se oči.Na sobě měl oblečenou hnědou kovbojskou vestu pod ní bílou košili a černé džíny.Na první pohled působil jako nafoukaný frajírek co se u něj potvrdilo hned v první větě "Páni, jsi fakt kočka." Nevím co mě to popadlo, ale po tomhle komentáři jsem mu vrazila jednu facku a to pořádnou vypadli mu věci z rukou byl tak překvapený že nic neřekl a jen zmateně na mě koukal já jsem se k němu otočila bokem v červených lodičkách jsem překročila rozbitý šálek s rozlitou kávou na zemi a odkráčela si to do zasedací místnosti.


Tak a první kapitola je na světě jestli se vám bude líbit tak dejde hvězdičku případně koment jestli se vám nelíbí napište. Kritiku přijímám budu se snažit příběh vylepšit. :)

Domča

natáčení na sáleKde žijí příběhy. Začni objevovat