když jsem procházela přes zasedačku došlo mi že jdu špatným směrem.Natáčení je přes celý ústav na druhou stranu co teď za minutu začíná natáčení .Naštvaná na Johnyho Deppa si sundavám červené lodičky sexy sestry a rozbíhám se chodbou všichni na mě koukají dost divně. Dobíhám do výtahu a jedu do 5 patra tam vystupuji a znovu se rozbíhám probíhám okolo interního oddělení omylem vrážím do sester které převádí pacienty do druhé budovy nemocnice kvůli natáčení .Au a ležím na zemi už zase jsem se s nikým srazila se zdravotní sestřičkou, která vezla na vozíku staršího pána sestřička na mě vystrašeně koukla a ptá se mě "Paní doktorko není vám něco?"A podala mi ruku aby mi pomohla "Děkuji,jsem v pořádku." už jsem stála před chiurgickým sálem nazula jsem si červené lodičky, které byly nezbytnou součástí natáčení napočítala jsem do tří a pak vešla už sjížděli první scénu. Když jsem vešla postavil se režisér vypadal dost nesympaticky byl to obézní postarší pán o velikosti skřeta a dost naštvaně začal se šíleně nudnou slohovkou "Paní Davisová ,vy si myslíte že při první natáčení přijdete pozdě?Jak by to tu vypadalo když by takhle chodili všichni ?!Nehodláme se vám přizpůsobovat takže buď začnete chodit brzo nebo prostě letíte!!!!" zklamaně jsem se na něj podívala s lehkým leskem v očích "M-Moc se omlouvám,už se to nikdy nestane."
Tak jo už druhá kapitola prosím omluvte pravopisné chyby moje gramatika je hrozná
ČTEŠ
natáčení na sále
RomanceKdyž jeden z neslavnějších herců Johny Depp natáčí film při, kterém se mimo scénář zamiluje do neznámé herečky vybrané dle místních konkurzu.Jak tahle aférka dopadne? Toho už se musíte dočíst sami.