!!!Rozhovor s hvězdou!!!

164 18 5
                                    


Po rozhovoru s řežisérem jsem se odebrala k rohu místnosti kde jsem položila věci na zem  rychle ještě projela scénář když mě někdo oslovil "Ty jsi Lilian,že?" zeptal se mě mužský  hlas "Jo... to jsem a taky momentálně nemám  náladu se s nikým bavit." Takhle zněla moje docela nepříjemná odpověď "To jsem poznal když jsem od tebe dostal facku ." Pomalu jsem se otočila  a zvedla hlavu s obličejem v rozpacích "Promiň." promluvila jsem červená až na pr**** "V pořádku, ale myslel jsem to jako poklonu." V hlavě jsem rychle přemítala co má odpovědět " jo,tak děkuju" řekla s nejistým úsměvem ve tváři.když se začalo hrát byl to dost chaos  začínala jsem "Pane doktore, je to kluk,15 let, při běžeckých závodech z ničeho nic upadl do bezvědomí je u nás už čtvrtý den a začali mu silně vypadávat vlasy můj osobní ....." a byla jsem v háji co teď zapomněla jsem text scénáře v tu chvíli promluvil režisér " Slečno učila jste se text ?!!!" zeptal se rázně má odpověď " No-no...ono nějak mi to vypadlo já nemám na takový věci paměť občas mi to prostě vypadne."po téhle mé odpovědi režisér do slova zčervenal v obličeji vzteky   "Ale to by nešlo jste se asi zbláznila text budete do konce týdne umět celý z paměti a sama za mnou přijdete ke konci týdne a předříkáte mi ho alespoň 3krát jinak si mě nepřejte !!!!" pane bože už zase na mě křičí a to ke všemu v jednom dni  "ano"  a otočila jsem oči v sloup . Režisér jen naštvaně odpověděl " podejte mi kus dortu !"  v hlavě mi projela myšlenka že by bylo dost legrační kdyby prasknul a tajně jsem si to přála.  Tu samou scénu jsme sjeli ještě nejmíň 10krát po té následovala přestávka a dalších 12 scén které jsme znovu cvičili cca každou 5krát. Po tomhle utrpení v nemocnici následovala hodinová cesta domů. Bydlím sice jen 30 minut autem ,ale dneska byli hrozně ucpané silnice všichni totiž chtěli zahlédnout Jonyho Deppa cesta z nemocnice byla doslova ucpaná. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

natáčení na sáleKde žijí příběhy. Začni objevovat