5. bölüm: sanırım aşık oluyorum

244 6 1
                                    

bütün geceği onunla geçireceğimi düşündükçe nedensizce sinirim bozulyordu. ondan hoşlandığımı anlamasını istemiyordum. Arabada bir süre konuşmadan durduktan sonra telefonumu çıkartıp tekrar şebeke kontrolü yaptım fakat durum umutsuzdu.

Chris "üşüyor musun?" diyerek konuşmayı başlattı.

"Evet. Biraz" diyerek hafif bir gülümseme oluşturdum. Elini arka koltuğa yönelterek ceketini çıkartıp bana uzattı.

"teşekkürler" dedikten sonra ceketi giyip arkama yaslandım. öyle mal mal yağmurun durmasını beklerken konuşmak için konu arıyordum. Bir süre düşündükten sonra

"daha önce hangi şehirde okuyordun" dedim. Chris'te biraz sustuktan sonra "california" dedi.

"hmm" dedim umursar gibi. Ardından "hangi müzikleri dinlemekten hoşlanırsın" diyerek devam ettim. "genelde r&b" dedi yorgun şekillde.

Biraz daha konuşursam batacaktım sorularım onu bunaltmış gibiydi. arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.

Chris "Hobilerin" diyerek soruyu bana yöneltti. bende gözlerimi açıp ona bakarak "müzik" dedim "sadece müzik ve resim" sanki biraz aptala bağlamış gibi hissediyordum yorgunluktan olduğunu düşünmüştüm.

"ya sen" dediğimde ileriye doğru bakarak "arabalar, basketbol ve hmm...  güzel kızlar"dedi alaycı bir şekilde. Yaslandığım yerden kalkarak gülmeye  başladım.

koltuğu arkaya yaslamak için elimi koltuğun sağında bulunan kola koyup yukarı çekmeye çalışıyordum. "sanırım sıkışmış" diye mırıldandım tekrar çekmeye çalıştığımda Chris yaklaşarak "bırak ben deniyim" dedi. bir süre çektikten sonra "sanırım sıkışmış" ve başını kaldırdığında çok yakın olduğumuzu fark ettim. Gözlerim ona kilitlenmişti içimden gözlerinin ne kadar güzel olduğunu düşünürken bana daha da yaklaştı ve öpmeye başladı. onu geri çeviremeden öptüm ve geri çekildi.

yüzümü cama çevirdim ve kalp atışlarımın deli gibi attığını fark ettim.bir süre konuşmadıktan sonra  arabadan çıkarak "yağmur durdu geliyor musun" dedi. bende hemen araban çıkarak ona yetişmeye çalıştım. uzaktan petrol ofisini görmeye başladığımızda yağmur birden yağmaya başladı ve koşmaya başladık. yetiştiğimizde. o kadar açtım ki kendisi oradaki görevliyle konuşurken bende markete geçtim. ve açlığımı yatıştıracak yiyeceklere yöneldim. birkaç dakika sonra Chris'te markete girdi ve bana ''görevliye söyledim çekiciyle arabayı buraya getirecekler. açsan birşeyler yesek mi?'' derken ona elimdekileri göstererek ''sende önce davrandım'' diyerek gülümsedim.

marketin yanında kafe gibi  bir yer vardı. oraya oturup aldıklarımı yemeye başladık. az sonra araba geldi ve sonunda eve gideeceğim için mutluydum. hemen Ally aklıma geldi. ve telefonumu çıkartıp ona "arabının benzini bitti ve kaybolduk biraz gecikebiliriz" dedim.

arbaya bindikten sonra yol boyunca uyudum. Sabaha karşı uyandığımda varmamıza az kalmıştı. büyük bir esnemenin ardından gözlerimi ovuşturdum sanırım bütüm makyajım akmıştı hemen çantamdaki  ıslak mendillerden birini çıkartıp yüzümü temizlemeye başladım ve Chris yola bakarken bana "günaydın" dedi gülümseyerek. Bende yüzümü temizledikten sonra "günaydın" dedim.

Yeni KomşularımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin