Damla aska inanmayan genc bir kiz. Burcu ve Can'la cocukluk arkadaslar. Bu 3 genc Bursadan Istanbula okumaya giderler. Can kendine Ev arkadasi arar ve Berk' le tanisir.
Berk kendini begenmis bir ukala, ve ilk bakista Damla'ya karsi birseyler hissetir, ama Damla Berk'e sinir olursa? ve hep tartisirlarsa
Bu Iki genc Hayata nasil devam ederler?
....
asklar nefretle baslar derler ya..Sabah yatagimin basinda bir agrilk hissetim, cok zor olmadi tahimin etmesi, bu Burcu'ydu. Beni uyandirmaya calisiyordu, ama herzamanki gibi pek basarili degildi. Burcuya uyukuli gözlerle " ne istiyorsun" dedim
Burcu" bugün okulun ilk günü uyuyan güzel" dedi gülerek.
ben bunu tamamen unutmustum. OLAMAZ.
" tamamen unuttmusum"
" hic sasirmadim canim" dedi alay gecerek.
" of burcu ya seni hic cekemem sabah sabah. neyse ben dusa giriyorum" deyip banyo'ya dogru yürüdüm. 10 dakikalik bir dustan sonra kendime gele bildim. toz pembe bir pantolon giydim. üstüne beyaz sifir kol üstüne gri cicekli bir hirkayla kombin etim.
makyaj'imi da yaptiktan sonra cantami alip asaga indim. mis gibi kokular geliyordu mutfaktan. mutfaga girip "burcu, mis gibi kokuyo, ne yaptin?"
"krep" dedi gülümsüyerek
masaya oturup baya bi yedikten sonra, okula gec kalicamiza fark eddim. okulun ilk günü gec kalmak istemem yani. kapidan disariya cikdigimda birden karsimda can'ı gördüm.
Can"Günaydin Prensesler hazırsanız gidelim" deyip önden yürümeye basladi ben ve burcuda arkasindan yürüyorduk. genelikte 3'lü gezdigimiz icin, Can arabayi kullaniyor. ben ve Burcuda herzaman ön koltuga oturma kavgasi yapariz. hizli adimlarla yürüyordum, tabikide öne oturmak icin. son 2 adim kalasi burcu kosarak ön kapıyı açtı ve oturdu. kapıyı kapatmadan bana dil cikartmayi da eksik edmedi"MANYAK"sinirle arkaya bindim. ve hic konusmadan kulakliklarima takip müzik dinledim. Tabi Canin sayesinde kulaklimi cikarmak zorunda kaldim kendisi herzaman müzigi sonuna kadar acti icin. Kendimizi öyle kaptirmisiki Burcuyla ben kavga etimizi unutup sarki söyleyip oynamaya basladik ve gelmistik sonunda yeni okulumuza cok büyük bir Üniversteydi bizi yep yeni seyler bekliyodu Can hemen ev arkadasligi icin hazirladi ilanlari asmaya basladi ve beraber tüm okula yaymistik ilanlari. Zilin calisiyla Sinifimza dogru yöneldik. Okadar mutluyumki en iyi, iki arkadasimla ayni sinifta oldugum icin. Ücümüz yan yana bir siraya oturduk ben ortalarin daydim. Biraz konustuktan sonra Ögretmenimiz iceri girdi kendisi 30 yaslarinda bir bayandi ve yoklamayi yapmaya basladi. Bir kisi harici herkes burdaydi. Ögretmen:" Aranizda Berki taniyan ve nerde oldugunu bilen biri varmi?" siniftan hic bir cevap almayinca ögretmen okul hakinda önemli kuralari anlatmaya basladi ve bize okulu taniti ve birden biri bir hizla kapiyi calmadan iceriye patladi...
Kisa oldugunu biliyoruz. Bu daha ilk bölüm oldugu icin böyle oldu, ama ilerki bölümler baya bi uzun olucak :)
Begenmenizi umuyoruz, ve lütfen yorum yappin, cünkü yorumlar ve voteler bizim icin önemli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Ask #Wattys2015
RomanceTesadüfen tanıştığın bir insan, bir bakıyorsun herşeyin olmuş...