Prolog

1.9K 44 9
                                    

"Albumul de debut, "Up all night" numarul 1 in 17 tari! Cel de al doilea album, "Take me home", numarul 1 in 37 de tari! Singura trupa din UK al carei album a ajuns pe primul loc in USA! Prima trupa britanica, de la The Beatels incoace, care a avut 2 albume pe locul 1 in acelasi an in USA! "This Is Us" primul lor film, a impresionat vedete de peste tot din lume, spunand ca trebuie respectati!

Si acestea sunt doar cateva din realizarile trupei One Direction!"

Asta se auzea acum cam 15 ani pe toate posturile de televiziune! One Direction a fost un fenomen, dar bine inteles toate acestea nu au putut dura la nesfarsit! Spre tristetea fanilor!

Baietii au salvat multe vieti, doar prin mesajul pe care le ofereau melodiile lor! Au salvat multe fete de la sinucidere, doar ascultant trei minute si ceva o melodia care le facea sa se gandeasca mai bine!

Din fata de care toata lume se lua, in fata increzatoare si le dadea peste gura celor care o jigneau. Ii faceau sa ii doara propriile cuvinte.

Dar cum am mai spus, toate astea nu au durat mult, baietii s-au pus la casele lor impreuna cu copii si sotiile si duc o viata frumoasa si plina de dragoste. Din adolescentii pusi pe glume si plini de energie, in niste barbati glumeti, dar totodata seriosi. Doar obiceiurile din tinerete nu se uita!

Dar ce se intampla cand o mama, o fosta directionera, da peste vechile ei jurnale si poze cu ei? Cand ii arata fetei ei si aceasta fiind impresionata vrea sa faca ceva! Dar ce?

Ramane de vazut.

O carte noua, dar aceasta v-a avea doar cateva capitole. De unde mi-a venit ideea? Stateam si ma gandeam la baieti, si am ajuns aici. Ma doare sa scriu asta sincer, pentru ca stiu ca odata si odata o sa devina realite, nu exact ce este aici, dar ideea generala da.

Oricum, sper sa va placa! <3

#S. 

One Direc... Cum?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum