Capitolul 3. Hai Barbara!

513 47 23
                                    

-Deci ma enervezi, ce e atat de greu? o intreb inca o data.

-Hope! E a zecea oara cand ma intrebi, spune si face o pauza sa scrie ceva, in ultimul minut! continua iritata.

-Okey, tac, gata! ma predau ridicand mainile si ma arunc in pat, panand mainile peste fata, par sa mearga, de cateva zile ne tot agitam si incerca sa aducem vorba din nou despre One Direction si sincer... merge destul de bine. Pana si george s-a implicat "pentu mama" spune el, nu pentru ca l-am rugat eu, eu sora lui draguta, i-am fost mereu aproape si l-am sprijitit in tot ce facea.. da.. nu-mi sta bine sa mint. Mai bine lasam asa.

Oricum, daca nu aveam de ajutorul lui nu i-l ceream, dar cum are ditamai gasca de prieteni, am zis ca nu pierd nimic. 

-Siii... ma intrerupe Bell de la urmatoarea mea idee de cat de mult o iubesc, nimic important.. Gata! tipa entuziasmata si se ridica de pe canapea lasand tableta pe ea. Vine topaind spre pat si sare peste mine.

-Da-te capra grasa! Ma strivesti! tip si incerc sa o dau joc. Ma omori nebuno! tip si din nou si o dau jus din pat.

"Au" se aude de jos si capul ei blund se ridica exagerat de rapid de jos.

-Esti nebuna.

-Tu vorbesti? o intreb si incep sa rad. Ma rog, chiar ai terminat? 

-Da, spune si lungeste vocala "a".

-Serios? imi ridic o spranceana.

-Nu Hope, nu! spune amuzata de situatie. Uitate!

Ma ridic din pat cu un zambet mare pe fata. Stiu ca a facut tot ce a putut si ma bucura ca o am langa mine. Verific sa vada ea si zambetul mi se largeste.

-Sigur o sa se intample ceva! Ceva bine, foarte bine si o sa plangem de fericire si DA!

***

-Bella! Am primit un e-mail! tip obosita.

Ea iese din baie cu periuta de dinti in gura si cu parul in toate directiile.

-Hei, aia e periuta mea? o intreb si ma incrunt.

-Nup, am gasit-o in dulapiorul de langa chiuveta, ma clarifica. 

-Nu conteaza, tip ofticata ca ne abatem de la subiect. Sti ca ieri am trimis e-mail-ul fostului manager a baietilor... Simon C..

-Cowell! continua Bells vazand ca nu imi mai aduc aminte.

-Exact, ma rusinez si bag inapoi capul in telefon curioasa in legatura cu e-mail-ul primit.

Oare a acceptat Simon cererea noastra? Sper ca da, oricum ce ar avea de pierdut? Castiga iubirea si admiratia multor mame si poate a multor adolestenti, cel putin sper.

-"Draga Hope si Bella, am stat si m-am gandit si nu cred ca ar fi rau. Deci spun da. Si sunt sigur ca si baietilor le-ar face mare placere", ii citesc Bellei jumatate din mesaj si incep sa tip.

-Nu cred! Daaaaaa! tipam in acelasi timp.

Usa se deschide si ne face sa ne uitam automat spre ea.

-Ce aveti? Vroiam sa dorm, si voi.. spune George care sta in pragul usi.

-Dra ce tu vrei? il intreb si incep sa rad pentru ca am incurcat ordinea cuvintelor.

-Si eu care credeam ca eu sunt ala adormit, ofteaza George si intra in camera din fata camerei mele.

Incepem din nou sa radem si sa sarim.

***

-Mama! tip prin casa. Mama!

-Aici scumpa mea, o aud din sufragerie.

Cobor repede scarile si alerg spre sufragerie. Sar pe canapea si o iau pe mama in brate.

-Ce s-a intamplat Hope? ma intraba cand ne desprindem din imbratisare.

-Esti ocupata maine? o intreb vesela.

-Pai, vroiam sa merg sa fac cumparaturi...

-Perfect! Deci nu esti! o intrerup. Vin cu tine maine da? fac o fata de catelus.

-Ok.. confuza da din cap. Dar ce s-a intamplat?

-Pai... o sa ma intalnesc maine cu Bella la O2 Arena, zambesc stangaci. Nu sunt foarte buna la minciuni.

-De ce acolo?

-Pentru ca.. nu stiu! Asa a zis ea.. Acum, eu stiu ce o taie capul acolo? chicotesc si ma dau jos din canapea si fug sus pe scari inainte sa fiu nevoita sa o mint din nou.

Nu cred ca scris foarte mult, si asta pentru ca am avut probleme la scoala azi.. deci nu prea a mers, dar promisesem ca pun capitolul acum 5 zile! 5 ZILE! Si m-am ofticat ca nu am reusit. Si sunt la fel de ofticata ca nu am reusit sa scriu mai mult..

Sper sa fie bun si atat cat am scris si astept o parere! Va pup!

P.s.Imi pare rau pentru greselile gramaticale..

P.s.s. O sa mai fie doar doua capitole maxim trei din carte, doar este la #Short Story. :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 08, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

One Direc... Cum?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum