Doğru cevap Okul Müdürü olacaktı. Adamın adı aklıma gelmedi.
Önceki bölüm çok kısa olduğu için bu bölümü yazdım.
Başta her ne kadar fanfiction yazmak istemesem de ikinci sezonu tahmin edince ortaya bu senaryo çıktı:
(Gabriel Agreste'in Papillon olduğunu varsaydım. Olmayabilir de.)
Gabriel Agreste kitabın kaybolduğunu anlayacak. Daha önceden Adrien'ın kedi mucizesine sahip olduğunu bildiği için kitabı onun çaldığını düşünecek. Gabriel Adrien'ı sorguya çekerken Adrien o kitabın onda ne aradığını soracak. Gabriel Agreste cevap vermeyecek fakat daha sonra Adrien onu dönüşürken görüp onun Hawk Moth olduğunu anlayacak. Hawk Moth Adrien'ın sinirlendiğini görünce onu akumatize edecek ve dönüşmeye zorlayacak. Adrien'ın Ladybug'la iletişim kurduğu cihazla Ladybug'u çağırmasını sağlayıp tuzağa düşürecek.(Muhtemelen ikisini beraber bir kafese kapatacak.) O sırada Master Fu'nun yanında olan Marinette Master Fu'dan izin alarak Chat Noir'e yardıma gidecek. (Ladybug buna kanacak çünkü Chat Noir ona daha önce hiç yalan söylemedi.) Önce Chat Noir'den Ladybug'un mucizesini almasını isteyecek. Chat Noir, kızgın olduğu kişi emretse bile Ladybug'un (yani gizemli aşkının) kim olduğunu merak ettiği için dediğini yapacak. Karşısında Marinette'i görünce şaşıracak. Hawk Moth'a mucizeyi verirken Hawk Moth onun mucizesini de alacak. Adrien akuma etkisinden çıkacak. Birbirlerinin kim olduklarını öğrendikleri için şaşıracaklar. Master Fu kendi mucizesiyle gelip kitaptan bulduğu bilgileri kullanarak Marinette'i kurtaracak. Marinette ve Tikki tekrar Master Fu'nun evine gidecekler. Adrien babasının yanında kalacak. Hawk Moth Adrien'a ortaklık karşılığında Marinette'in aşkını teklif edecek. Adrien hemen kabul etmeyecek. Master Fu Marinette'i kitaptan edindiği bilgilerle eğitmeye başlayacak. Adrien Ladybug olduğunu öğrendiği Marinette ile sevgili olmak isteyecek. Marinette kabul etmeyecek. Çünkü hala şokta olacak. Alya ve Nino bir problem olduğunu anlayacak. Kendi aralarında anlaşıp onları gizlice izleyecekler. Ve sonra onları kwamileriyle konuşurken yakalayacaklar. Birbirlerine bunu söyledikten sonra Marinette ve Adrien'a itiraf ettirecekler. Bu sırada Hawk Moth Adrien'dan gelecek yanıtı bekliyor olacak. Çünkü kendi oğluyla ve onun sevdiği kızla savaşmak istemeyecek. Dolayısıyla Ladybug ve Chat Noir ortaya çıkmayacak. Gardiyan Alya ve Nino'nun öğrenmesine çok sinirlenecek. Mucizesini Marinette'in elinden alacak. Marinette Adrien'den soğuduğu için Nathaniel ile yakınlaşacak. Adrien de Marinette yüz vermediği için eski arkadaşı Chloe veya Lila ile çıkmaya başlayacak. Hawk Moth'un teklifini kabul edecek. Hawk Moth Gardiyan ve Ladybug ile savaşmak için mümkün olduğunca çok kişiyi etkilemeye çalışacak. Chloe'yi Adrien'ın aşkı için kandırıp ona tavus kuşu mucizesini verecek. Sonra da belki birkaç akuma. Bu sırada Gardiyan da Marinette'e Lila'yı bulmasını söyleyecek. Marinette Lila'ya kendi mucizesinden bahsedecek. Daha sonra da tilki mucizesini verecek. Lila bunu Adrien'ın aşkını kazanmak ve Hawk Moth'u yenmek için kullanacak. Marinette ise sadece olayları düzeltmek için bunu yapıyor olacak. Fakat içinde bir yerlerde Adrien'ın sevgisi olduğu için Chloe ve Lila'yı kıskanacak. Belki bu yüzden işleri berbat edecek. Adrien Cathaclysm'i Marinette'in mucizesini yok etmek için kullanacak. Bu sayede tüm mucizeler yok olacak. Hawk Moth'unki dahil. Ya da Marinette onunla ikna edici bir konuşma yapacak ve onu tekrar Gardiyan'ın safına çekecek.
Sonlara doğru biraz saçmalamış olabilirim ama bu senaryo mantıklı bir yere varmıyor. Kusura bakmayın.
Bu arada arkadaşlar annem bana boyamam için bir kutu almış ve bilin bakalım nasıl boyadım?
Ve tabiki mucizelerimi de yaptım:
Daha sonra belki diğer mucizeleri de yaparım. Keşke bir Tikki'm ya da Plagg'ım da olsaydı...
Fangirl Sorusu: Miraculous sınıfında en önde oturan 4 kişi kim? (Sırasıyla soldan sağa)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculer El Kitabı
FanfictionMiraculous bilgi kitabı -Teoriler -Editler -Shipler -Comicler Ve daha fazlası...