Burağın kukağımın dibinde gitar çalmasıyla uyandım.
"Kaaaallk öğlen olduu"
"Şu gitarı atıcam bi günde ne zaman"
"Ooo, hadi konser var bu gün kalk"
"Offf, tamam kalkıyorum" diyip uykulu uykulu tuvalete gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra, odamdaki klimayı açtım ve üzerimi değiştirdim.Salona girdiğimde herkes yatıyodu bende su tabancasını alıp hepsi güzelce bi suladım Burak kalkıştı ama diğerleri halâ yatıyodu, bende ossuruk ve kusmuk kokusunu odaya sıktım vee hepsi tejer teker odadan çıkmıştı.
"Allah belanı vermesin Emre" dedi Kağan ve tuvalete kustu galiba.
O kadar mı körü kokuyodu diyip odaya girdim ve sanki içerde kokarca ölmüşde çürümüş gibi kokuyodu, odadan hemen çıktım.Alkış tutup "hadii konser var hadi" dedim.
"Offf" dedi Kağan ve ayağa kalktı odasına girdi.
"Tamam tamam teslim oluyorum" dedi elimdeki ossuruk kokusu görünce, ellerini kaldırdı, odasına girdi.Beş dakika sonra ikiside odalarından çıktılar, Burağın elinde eloctronic gitar çantası, Kağanın ise batari'nin çubukları vardı, bende odam'a girip gözlük ve gap şapkamı taktım ve gitarımı alıp evden çıkıp konser alanına gittik.
Koşa koşa içeri girdik çünkü kapıda büssürü fanımız vardı, içeri girince gözlüklerimizi çıkardık ve sahneye geçtik iki saat çalışdıktan sonra konser vakti gelmişti, soyunma odasına gidip üstümüzü değştirdik.
Sahnedeki perdeyi azıcık araladım ve herkez çığlık çığlığa kaldı elimdeki mikrofana "naber kızlar nasılsınız?" dedim, herkes yine bağıra bağıra. El sallayıp perdeyi çektim gitarımı sırtıma taktım bizim takımda hazırdı yerlerimizi aldık ve perde birden açıldı beş şarkı söylediktrn sonra.
Yine herkes bağrıyodu "kızlar, kızlar, kızlar, bi dakka bi şey söylicem" dediğimde birden sustular "ben çok yoruldum sizde öyle artık V.ı.p. ları arkaya alabilirmiyiz?" dedim ve bağırmaya başladılar.
Güvenlikçiler vıp'ları alıyolardı ve bende herkese el sallıyodum ve sahnenin önüne t-shirt fırlatmışlardı ilk defa olmuyodu ama birden gelince korkmuştum t-shirt'ü alıp sarıldım ve attım herkes onu almaya çalışıyodu.
Arkadan bi el döndüğümde bi kız vardı ve bana sarıldı "fanların seni bekliyo" dedi ve koşa koşa arka tarafa girdim ve herkes bağrıyodu ve koşup sarıldı öptü fotoğraf çekti....
Ve konser bitmişti, ne kadar çok sevenim ve hayranlarım olsada yinede yalnızdım doğru kişiyi bulamıyorum, ben günübirlik ilişkileri sevmiyorum eyerki birisini seviyoson sonuna kadar gidilmesinden yanayım ve o kişiyi bulamıyorum ama bi gün karşıma çıkacağından eminim..
Birazda kendimden bahsediyim: Ben Emre Bitmez 20 yaşındayım, Duman gurubu tarzı şarkılar yazıyorum, bizim bi gurubuz yok Kağan ve Burak sadece arkada gitar'ı ve batari'yi çalıyolar ve çocukluk arkadaşlarım. Yani benim hayatım bu.
Eve gittiğimde ilk işim yatmak oldu, telefonuma bi baktım instagram'da 1000 kişi beni etiketlemiş bu gerçekten çok az, bunu gördükten sonra uykum kaçmıştı, bira ins'te takıldım ve fanlarımın fotolarını beğendikten sonra uykum gelmişti, saat 12 olmuş ve benim ilk defa bu saatlerde uykum geliyodu. Ve kıyafetlerimle uykuya daldım....