bölüm//3//

97 56 8
                                    

Bugün evimin yaninda oturan bi kızı takip ettim tuhaf şeyler yapiyordu deebwebe dövülmüş bir kadin resimleri atiyordu galiba oda bi katildi. Neyse yanına gittim ve adını sordum melisa dedi -senin adin ne?
Adımı bilmene gerek yok ! Dedim. Neden dövülmüş kadin fotoğraf lari koyduğunu sordum ve bana sadece - içeri gel ve bana yardim et! Dedi . oh dostum bu kiz cidden tuhaf. İcerdeydim gayet güzel kan kokuyordu iştah açıcı melisa elime birşey verdi ve bana bununla vur dedi . ne olduğuna baktim tanrim bu bir kırbaç ti vurmak istemedim bu Tarz cinsel ilişkiler iğrenç. Bana vur diye bagiriyor dayanamiyorum artik her an bisey yapabilirim ne! bana tokat attı küçük fahişe ve bana o fotograflar benim fotograflarimdi dedi meğer kiz mazoşist mis attigin tokatin cezasini cekiceksin Sürtük dedim ve elindeki kirbaci agzina sertçe soktum dişleri yerinden cikti cikartip tekrar vurdum bogazini delmistim resmen son olarak saclarindan sürükleyip evime götürdüm oda koleksiyonumun. Bi parçası oldu.

Sabah oldu alışverişe ciktim milkshake aldim cikolatali severim.
Sonra bi kac korku filmi seyrettim tanrim büyük sacmalik hepsi klişe benim yaptiklarim bir film olsaydi eminim oscar alirdim :D hıh tabiki de sevgilim var ama o çok iyi biri katil olduğumu biliyor ve beni herhalimle seviyor cinsel iliskmiz oldukça iyi kirbac değil fakat bıçak kullanmayi severiz. Yarin buluscam simdilik deriden yapilmis yatagimda uyumam gerek ..

PsikoKATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin