Gece saat 3:30 disardayim ve bana ihanet eden eski dostumun arka bahçesine saklandim beni görmemeli. Onu kacirip fantazilerime oyuncak edicemm.
Büyük bi atölyem var bu oda bana özel ceset koleksiyonu yaptigim oda kimse görmemeli her ne boksa eski dostum serhati sandalyeye oturttum. Ağzını bantladim elime kerpeten alıp tırnaklarinin tümünü söktüm off fena bağırıyo bu beni daha gaza getiriyor ve yalvarıyor - özür dilerim hata yaptım falan filan tirnaklari kestiğimize gore parmaklar ini rendeledim parca parça etleri döküldü temizlemek çok zor. Fazla kan cikmadi bana yetmez bu küveti doldurmak için daha çok kan lazim değil mi? Kenardaki taş ı elime aldım taş büyük tu ve sirtini soymaya basladim taş ı sirtina sürttürdüm serçe ovv lanet olsun kemiği gözüktü bu beni sinirlendirdi insan sadece et den oluş saydi daha kolay olurdu çünkü kemik kırmak zamanimi kısıtlıyo. Oh cidden bu çocuğun tipine gicik kapiyorum en iyisi tüm derisini soymak! Evet yavaşça bicakla soydum ve üstüne tuz döktüm çoktan ölmüştü ama tipi böyle daha iyiydi kuvete yattim ve kurbanimi da küvete yatirdim kanlar vücudumu kapladi baya zevkliydi kurbanimin ölü bedeni koleksiyonunun bi parcasi olcaktı. Ölü Bedenle banyo yapmak aşırı güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PsikoKATİL
Fiksi RemajaSadist düşüncelerime oyuncak oldular.! Canimi yakanlarin cani yanicak .!