Casandra pov.
Luna dispărea încet în văzduh făcându-i loc soarelui strălucitor. Nu prea am putut să adorm deoarece gândul meu zbura mereu la Vladimir. A făcut atât de multe pentru mine iar eu nici nu ştiu cum să-l răsplătesc. Mi-a spus că nu vrea nimic altceva decât dragostea mea. Nu putem fi împreună deoarece el este un prinţ iar eu sunt o fată săraca. Deodată aud cum uşa de la camera mea se deschide, îmi întorc capul şi îl văd pe Vlad. Închide uşa apoi se apropie de locul unde mă aflam.
- De ce eşti te-ai trezit atât de devreme?
-Ce cauţi tu în cămara mea?
- Vroiam să îţi fac o surpriză când te-ai fi trezit, acum răspunde-mi la întrebare.
- Nu prea am putut să dorm.
îmbrăcate pentru că vreau să îţi arăt ceva. Te aştept pe hol.
Iese din camera închizând uşa fără să facă vreun zgomot. Eu merg spre dulap şi observ că rochiile mele negre nu mai erau, acum dulapul fiind plin de diferite rochi scumpe. Îmi aleg o rochie roz cu nişte broderi destul de interesante. Ies din camera iar prinţul mă aştepta pe hol aşa cum îmi spusese.
-Ce s-au întâmplat cu hainele mele?
ţi-am schimbat garderoba deoarece de acum eşti iubita mea şi nu trebuie să porţi hainele acelea.
- Dar sunt atât de scumpe rochiile acelea.
- Le vei accepta iar acum hai să îţi arăt ceva.
Îmi ia mâna între a sa apoi mă trage începe să mă tragă spre scări. Coborâm scările apoi ieşim din conac. Mergem în grădină care se afla în spatele conacului şi ne aşezăm pe o bancă. Privim amândoi spre răsărit fără să scoatem nicio vorbă. Îşi aşează o mână peste a mea şi o strânge puţin. Îmi las privirea să cadă peste mâinile noastre şi zâmbesc. Îmi ridică chipul cu două degete apoi îmi zâmbeşte. Începe să se apropie de de mine iar când ramând câţiva centimetri între chipurile nost re cineva îşi drege vocea. Ne depărtăm imediat iar eu îmi simt obrajii fierbinţi.
-Buna dimineaţa, fiule! spune o voce feminină cunoscută.
-Buna dimineaţa, mama!
Îmi ridic şi eu privirea spre ea apoi spun:
-Buna dimineaţa, doamnă!
Femeia îmi aruncă o privire scurtă apoi se întoarce către Vladimir.
- Azi eşti foarte matinal Vladimir.
- Am vrut să îi arăt lui Cass răsăritul.
CITEȘTI
Culorile vietii
Romansa-Stiu ca ma iubesti la fel cum o fac si eu. De ce nu vrei sa ne dai o sansa?Nu vei regreta asta pot sa iti garantez. Lasa-ma sa iti arat ca viata are si alte culori in afara de cea pe care o vezi tu mereu. Nu raspunde doar isi apropie buzele de ale...