PART 1:WITH YOU

132 12 3
                                    

"Waaa,CantikNye Tempat Nii.Cantik Sangat.Pandai Dia Pilih Tempat.Aku Suka Sangat.Dia Tu Macam Tau Sangat Minat Aku.Now! Aku Bole Dating Dengan Dia.Hehe"
Kata Bomi Di Dalam Hatinya Supaya Tidak Kedengaran Oleh Sang Jejaka Idamannya Itu. [Author Daa Merepek -_-]

"Oppa,Pandai Oppa Pilih Tempat.Hehe.Saya Suka Sangat Tempat Nii.Gomawo Oppa.Sayang Oppa.Hehe,Now Kita Bole Dating.Hehe" Kata Bomi Kepada Sang Jejaki Idamannya Itu.

"Cantikkan? Cantik Macam Bomi Tapi Oppa Rasa,Bomi Lagi Cantik.Hehe.Oppa Pon Sayang Bomi Jugak.Nii Bukan Dating Ke? Hehe,Best Dating Ngan Bomi" Kata Sang Jejaka Idaman Bomi Tadi Dengan Senyuman Terukir Di BibirNya Yang Manis Itu.

"Aww,Melt Nye Aku Tengok Senyuman Dia! Arghhh! Kalau Laa Dia Jadi Milik Aku Kan? Tapi,Siapalah Aku Nak Jadi Milik Dia.Aku Just Kawan Perempuan Dia Je.Hmm,Tapi Aku Dan Dia Bole Dikatakan Terlalu Rapat.Suga!!!!Kenapa Senyuman Kau Manis Sangat? Patut Pon Nama Suga.Hmm" Kata Bomi Di Dalam Hati Nye.

And Tiba Tiba..Sesuatu Menghampiri Di Pipi Bomi..

Chup !

Satu Ciuman Terlekat Di Pipi Gebu Bomi.

"Oppa! Apa Oppa Buat Ni! Malu Laa Saya" Kata Bomi Dengan Sedikit Manja.Mukanya Merah Kerana Menahan Malu.

"Hahaha! Tu Laa.Oppa Panggil Tapi Changi Tak Dengar.Dah Angau Ke? Angau Pasal Apa? Pasal NamChin Bomi Eh.Hahaha!?" Kata Suga Sambil Menahan TawaNya.

"Oppa Ni! Saya Mana Ada NamChin Laa.Agak Agak Laa Nak Bergurau Pon!" Kata Bomi Dengan Marah.Masih Nampak Lagi Merah Dimukanya Tadi.

"Tak Laa,Oppa Gurau Jee.Sorry Ehh Changi.Tapi Kan,Lembut Jugak Pipi Changi.Dah Laa Gebu.Macam Kuih Pau" Kata Suga Dengan Memicit Micit Pipi Bomi Yang Gebu Lagi Sedap Dimakan Tu [Author Daa Merepek -_-]

"Haish! Apa Laa Oppa Ni.Dah La Picit Picit Pipi Bomi -_- . Bomi Tak Suka Laa -_- " Kata Bomi Dengan MalasNya.

"Haa,Ye Laa.Jom Changi" Kata Suga.

"Nak Pergi Mana Oppa? " Tanya Bomi Dengan Muka PelikNye.

"Kita Balik Jom? Dari Tadi Lagi Kita Duduk Kat Sini.Oppa Dah Boring.Hehehe.Jom ? Oppa HantarKan" Kata Suga Lalu Menghulurkan Tangannya Yang Puteh Gebu Lembut Lagi Sexy Tu Kepada Bomi [Apa Yang Author Buat Pon Authot Tak Tau -_-]

"Oky! " Balas Bomi Lalu Menyambut Tangan Suga Yang Serba Puteh Gebu Lembut Lagi Sexy Tu.

"Dia Nii Kan.Memang Laa Dia Kena Hantar Aku Balik.Dia Yang Bawak Aku Ke Sini Mesti Laa Dia Kena Hantar Aku Balik Kat Rumah.Takkan Naik Teksi Kot.Haishh Dia Nii." Kata Bomi Di Dalam Hatinya.

*****
Setelah Beberapa Minit Di Dalam Kereta...

Suga: Changi! Changi! Dah Sampai Rumah Changi.Bangun Laa.

Suga Cuba Mengejutkan Bomi Yang Terlelap Di Dalam KeretaNya..

"Haishh Dia Nii.PayahNye Nak Bangun.Terpaksa Laa Aku Angkat Dia Masok Rumah" Keluh Suga Di Dalam Hatinya.

Lalu Suga Pon Turun Daripada Kereta Dan Mengangkat Bomi Masok Ke Dalam Rumah Bomi..

"Annyong!" Kata Suga Sebelom Memasokkan Bomi KeDalam Rumah [Mana Bole Masok Macamtu Jee -_-]

"Annyeong! Haa Suga.Masok Lah.Ish Budak Nii Dah Tertido.Kasihan Suga.Takpe Laa Suga.Angkat Dia Letak Atas Sofa Tu Jee" Balas Seorang Wanita Yang Sudah Berusia

"Oky Aunty" Balas Suga.
*****
Puan Yoon: Gomawo Suga Sebab Tolong Hantar Kan Si Bbom Tu Balik Rumah Yer..Tak Nak Minum Air Ke? Kalau Nak Aunty Bole Buatkan.

Suga: Cheonma.Takpe Laa Aunty.Saya Balik Dulu Yee.Annyeong!

"Baiknye Budak Tu.Dah Laa Handsome,Baik Lagi.Kalau Laa Budak Tu Jadi Menantu Aku Macammana Eh? Mesti Bbom Suka." Fikir Puan Yoon Sejenak Di Dalam Hatinya.

































[#] Annyeong! Hye Reader Readers Sekalian! Macammana Part Yang Ni? Oky Tak? Maaf Laa Ada Yang Mengarut Sikit Dalam Tu.Hehe.By The Way,Jangan lupa Vote Eyh.Gomawo!! Nantikan Part Setetusnya.

Me Or Him? [BaekMi Fanfiction]Where stories live. Discover now