Hello ! Va mai aduceti aminte de Marile Jocuri Magice , nu? Datorita tuturor , am reusit sa invingem ghilda Sabertooth.Dupa asta toti am hotarat sa ne mutam intr.un "camin" aproape de ghilda pentru a petrece mai mult timp impreuna. Si cand zic "toti" ma refer la echipa noastra + Jellal , Romeo , si Juvia . Eram separati in 4 camere : Eu cu Erza , Wendy Juvia si Charle , si baietii : Romeo , Jellal , Natsu , Gray si Happy.
Dimineata urmatoare , pe la ora 12:00 si ceva , m-am trezit cu greu din pat.Daar intr-un final am ajuns la baie si m-am pregatit sa ma plimb pe afara.Mi-am luat o bluza roz , si niste pantaloni scurti negrii.Eram gata sa imi piepten parul pe cand Happy intra pe fereastra neinvitat.
-Lucy!
-Da , eu..
-Trebuie sa vii la ghilda !
-S-a intamplat ceva? am spus eu confuza.
-Nu stiu , eu doar am venit dupa tine.
Vin in 5 minute..
Am ramas singura in camera.Mi-am luat cheile si am plecat spre ghilda.
Am ajuns, si ma intampina Mira cu un zambet larg.
-Buna Lucy !
-Hey Mira , ai idee ce se petrece?
-Vei vedea.replica ea.
L-am vazut pe maestru ca era gata sa tina un "discurs" , dar tot eram confuza.
-Toata lumea , atentie aici va rog ! Vom face o excursie , toata ghilda , la maree ! Pe Tenroujima !
Era super , doar ca era pe Tenroujima..am incercat sa nu dau atentie acestui detaliu.Toti ne-am bucurat nespus de mult
-Vom pleca o saptamana , am pregatit deja locul , asa ca maine vom pleca !
Trebuia sa ma pregatesc rapid , avand in vedere ca mergeam la mare.Eu si fetele am plecat in fuga de la ghilda si ne-am intors la camin. :)
CITEȘTI
Fairy Tail - {{Fan Fiction }}
FanfictionInca un fan-fic al anime-ului Fairy Tail , enjoy! ^^