M-am trezit datorita unui val de vant ce ma invigora instant.L-am vazut pe Natsu stand pe patura mea , ceva mai serios decat de obicei.Inspira adanc , dupa care expira obosit , de parca l-ar fi macinat niste probleme.I-am sarit in spate in semn ca m-am trezit , iar el ma trase spre el incat buzele noastre erau acum la acelasi nivel.
-Mornin' sunshine !
-Ohayo! l-am salutat si eu imbratisandu-l strans.Ai patit ceva?
-Hm? Nu , de ce intrebi?
-Doar asa , pari prea serios..
-Nu e nimic , nu te ingrijora.
-Mbine , mergem la o plimbare?
Fara nici un raspuns , Natsu ma lua pe sus si alerga pana nu i-am mai putut vedea pe ceilalti.Se opri , si ma lasa jos , dupa care incerca sa ma sarute , dar l-am respins surprinsa.
-Natsu.. ce e?
Ma lua in brate , iar eu am ramas ingramadita la pieptul sau.
-Te iubesc.
Cuvintele sale raspicate se repetau din nou si nou in capul meu ca un ecou insistent.
Nu am apucat sa-i raspund , datorita unei magii neobisnuite ce ne desparti din bratele celuilalt , trantindu-ne la 5 metri unul de altul.
Ametita , am distins abia 2 culori : negru si albastru.Am auzit vocea lui Natsu venind inspre mine.M-am ridicat cu greu , caci eram gata sa cad din nou.
-Lucy!
Imaginea imi deveni din ce in ce mai clara , iar eu eram din ce in ce mai ingrozita: dragonul lui Zeref statea acum in fata noastra distrugand tot ce ii statea in cale.
Erza si ceilalti se apropiara in fuga de noi , sarindu-ne in ajutor.
Cand in sfarsit am reusit sa vad totul clar , am ramas incremenita.Voiajul nostru de 4 zile era acum ruinat.
-Lu-chan , prinde!
Levy imi arunca sacosa in care se aflau cheile mele celestiale.Am deschis-o si am incercat sa scot cheia Varsatorului , dar se blocase.
Un moment cu garda jos , si am simtit cum ramaneam incet incet fara magie.
Membrii ghildei cadeau pe rand : nimeni nu ramanea in picioare mai mult de 5 secunde.
M-am ridicat , iar cartea mea de magii impreuna cu cheile celestiale incepura sa licareasca intermitent.
-Virgo , Taurus , Aquarius , Cancer , Sagittarius , Loke , Aries , Gemini , Scorpio , Capricorn !
Am invatat magia alba inca de cand eram mai mica -cea mai puternica magie din toata istoria vrajitoriei , si totusi aveai nevoie doar de cateva spirite aflate sunt comanda ta si de o carte de magii stravechi-.
Ramasese ultima varianta pentru a ne dobori adversarul inainte ca Zeref sa-si faca aparitia.
-Va rog..
Lumina rezultata din magia alba nu putea fi oprita de nimeni si nimic.
La scurt timp dupa ce magia isi facu efectul , Acnologia ramase imortalizat , cheile mele era imprastiate peste tot prin nisip iar eu zaceam fara pic de magie ramasa.
Wendy se apropie de mine odata cu Natsu , Erza, si restul membrilor ce ramasesera intregi.
-Sunt bine .. totul e ok. am rostit cuvintele de parca ar fi fost ultimele.
Ne-am intors degraba la ghilda , unde urma sa raman cam 2 saptamani la infirmerie pentru a-mi recapata puterea magica.
------------------------------------ Inapoi la ghilda ------------------------------------
Aerul aproape nerespirabil din ifirmerie ma facu sa tusesc sec.Bandajata peste tot , aratam ca o mumie autentica.La capatul patului statea Natsu , aproape adormit.M-am ridicat cu greu din pat si l-am sarutat pe frunte , ceea ce il facu sa tresara la caldura buzelor meu.
-Mornin' , sunshine. am zambit , iar el incerca sa nu para afectat vizibil.
Ma lua brate brusc , dar fu atent sa nu imi rupa ceva in incercarea de a ma imbratisa cu putere la pieptul lui.
-Imi pare rau..
-Hm? Nu ai pentru ce sa te scuzi.
-Ma bucur ca esti bine.
Era prima oara de la incidentul cu Acnologia cand Natsu zambea.
-Totul va fi bine de acum , nu te ingrijora.
-Cat timp vei fi langa mine , nu am de ce sa ma ingrijorez.
-Um , apropo.. unde imi sunt cheile?
-Levy a avut grija sa le adune pe toate de pe plaja.Ai nevoie de ele?
-Momentan , nu.. vroiam doar sa vad daca e totul ok cu spiritele zodiacale , dar oricum nu le pot chema , nu mai am putere magica.
-Te vei face bine curand , si dupa aceea ne vom continua impreuna misiunile.
-Dap , promit sa ma fac bine.
Cu un ultim sarut , ne-am despartit , urmand sa ne vedem dupa-masa.
Urmatoarea vizitatoare fu Primul Maestru , Mavis.
-Ohayo , Lucy-chan! Insanatosire grabnica iti doresc.
-Arigato (1) Primule Maestru.
-As vrea sa stiu ce ai facut acolo , pe Tenroujima , si cum ai reusit intr-o secunda sa distrugi dragonul lui Zeref.
-Magie Alba , am invatat-o inca de mica.E drept , nu am mai folosit-o pana acum.. sper ca nu e o problema..
-Bineinteles ca e o problema.Totusi , vad ca nu stii prea multe despre magia alba , lasa-ma sa te informez.
-Ascult , am spus eu facandu-ma cat mai comoda exact ca un copil ce asculta o poveste citita de parinti ca sa adoarma.
-Magia alba mai e cunoscuta si sub forma de "magia incantatiei" , asta insemnand ca , prin aceasta "magie" care de fapt nu e magie , tu nu faci altceva de cat sa iti vinzi sufletul in schimbul unui serviciu dar de zei.
-Adicaa...?
-Adica probabil mai ai aproximativ 10-15 ani de trait.
-Um.. suna mai mult a povesti de speriat copii.
-Lucy , asta e serios.Daca nu vei gasi o portita de scapare , mai mult ca sigur ca vei muri.Imi pare rau sa iti dau eu vestea asta , dar a fost la cererea lui Makarov(2).
Nu am mai spus nimic , am ramas incremenita.Nu imi prea venea sa cred ca mi-am vandut sufletul unui zeu sau unei zeite , pentru a scapa din bucluc.Nu stiu daca lui Natsu o sa-i placa povestea asta prea mult..
Se apropie seara ,cand am discutat cu Levy despre aceasta problema (cu siguranta singura care lipsea din acest joc de domino) si am decis ca in ziua urmatoare , daca imi vor da drumul , sa trecem pe la biblioteca.Nu puteam sa las sa-mi scape orice mica informatie pe care mi-o daduse Mavis.
Probabil , ii voi spune si lui Natsu.. candva..
(1) Multumesc [jpn}
(2)Maestrul ghildei
CITEȘTI
Fairy Tail - {{Fan Fiction }}
FanfictionInca un fan-fic al anime-ului Fairy Tail , enjoy! ^^