Intreaga seara am ramas la infirmerie , dormind.M-am trezit in jur de ora 3:30 , iar de atunci nu mai inchisesem un ochi.M-am hotarat sa incep cautarile la biblioteca inainte de venirea diminetii.Cu mainile inghetate , m-am indreptat catre dulapiorul din lemn din fata patului meu.M-am schimbat in ceva simplu , calduros si comod.Am urcat scarile ce duceau la etajul principal al ghildei , unde am dat nas in nas cu Natsu.Se arata uimit si totusi zambitor cand ma observa.
-Nu poti dormi..?
Am dat din cap in semn de "nu" in timp ce ma cuibaream in fularul alb-cenusiu de la gatul lui Natsu.
-Poti veni cu mine la camin , daca esti ok cu asta.
Sincer , era mai ok decat sa dorm intr-o incapere plina de mirosul de igrasie , deci probabil voi amana cautarile la biblioteca pana dimineata , si voi adormi linistita la pieptul deja familiar al lui Natsu.
-Cred ca o sa accept.
Ma lua pe sus si se indrepta spre camin , dar nu inainte sa zambeasca pentru a doua oara.Imi cumpara o ciocolata calda de la magazinul aflat langa camin , pe care am reusit sa o savurez in 20 de secunde.
-------------------------------------------------------------------------------In dimineata urmatoare , m-am trezit singura in patul lui Natsu , cautandu-l peste tot.Intr-un final , l-am gasit stand ametit intr-un sort pana deasupra genunchilor cu abdomenul la vedere.M-am pus in bratele sale iar mai apoi incepand conversatia.
-Ohayo!
-Ohayo sunshine..! Ai dormit mai bine?
-Daca am reusit sa dorm pana la ora asta , probabil ca da , i-am spus sarutandu-l scurt.
-E bine atunci.
Un ciocanit slab si o voce subtiata si dragalasa se auzi la usa caminului.Bineinteles , era Levy , de care eu uitasem in urma acestei nopti calduroase.
-Ohayoo! Lu-chan!!
M-am ridicat cu greu din bratele lui Natsu si am deschis usa pentru Levy.
-Ohayo , Levy.Mergem?
-Mai intrebi?Toata noaptea m-am gandit la ce vom gasi la biblioteca.. am fost ingrijorata , mai ales ca abia de mi-ai raspuns !
-Imi pare rau , dar vorbeste mai incet , Natsu e in bucatarie si probabil ca a auzit deja de ce planuim.
-Oh , nu i-ai spus?
In urmatorul moment , Natsu era in spatele meu intreband ce planuim sa cautam la biblioteca.Un fior ma trecu prin tot corpul.Sa-i spun , sa nu-i spun...?
-Aveti deja planuri pentru azi?
-Mhm , vom merge doar pe la biblioteca.Lu-chan a auzit ca a aparut o serie de carti mai vechi , asa ca ne vom interesa pentru ziua de azi.
Am expirat usurata.Levy ma acoperise si de data aceasta intr-un mod extrem de subtil.
-Ok , atunci ne vedem mai pe seara , spuse Natsu pe jumatate obosit.
-Sigur , voi fi acasa cel tarziu la 9.
Am pornit impreuna cu Levy spre Biblioteca Centrala , unde am fost intampinate cu un "zambet" de catre bibliotecara si de fiica acesteia , Charlote , in varsta de 12 ani.
-Ohayo , Charlote !
-Ohayo , Lucy-senpai , Levy-senpai! Va pot ajuta cu ceva?
-S-ar putea sa avem nevoie de o mana de ajutor , daca te oferi.
Am intrat impreuna in biblioteca , in fruntea noastra fiind Charlote , conducandu-ne la ce cautam.Sincer , nici noi nu prea stiam ce cautam.
Se intinse spre un raft , lua o carte pe care o scutura de praf si o deschise:
-Cred ca am gasit! Dar e o carte scrisa in occitana , va veti descurca?
-Occitana e limba simpla pentru mine! afirma Levy luandu-i cartea din mana.
-Bine atunci , eu plec , sper ca v-am ajutat pe cat de mult posibil! Daca mai aveti nevoie de ceva ma gasiti la intrare!
-Ok , multumim!
Am ramas timp de 4 ore la biblioteca , cautand prin toate cartile ce tineau de "zei" sau despre pacturi cu acestia.Levy inca lucra la prima carte , pe care ea o considera cea mai importanta , iar eu ma plimbam de colo-colo plictisita de moarte.
Am auzit-o pe Levy strigandu-ma , in timp ce eu incercam sa ma prind cun functioneaza aparatul de cafea.
-Ai gasit ceva interesant?
-Mai mult de atat , am reusit sa traduc cartea adusa de Charlote , si nu par a fi vesti prea bune.
-Adica?
-Um.. pai... de exemplu am aflat ce un pact cu un zeu consta in a-ti oferi sufletul pe tava in schimbul unui favor , asa cum spunea si Primul Maestru.
-Ok , ceva ce nu stiam deja?
-Aaa... atunci cand creezi un pact cu un zeu , acesta ti se infatiseaza doar pentru cateva secunde , dupa care isi trimite slujitori pentru ultimul pas in indeplinirea pactului.
-Nu-mi amintesc sa fi vazut vreun zeu in momentul acela , dar ma rog.Altceva?
-"Pactul odata facut ramane pana la decesul zeului/zeitei".
-Deci tot ce trebuie sa facem este sa "ii provocam decesul" zeului sau zeitei respective.
- Daaa , dar avem cateva probleme..
-Cum ar fi?
-Pai , in primul rand n-avem absolut nici o idee unde se poate afla acest sau aceasta zeu sau zeita .. , in al doilea rand tocmai ai spus ca habar nu ai cum arata , in al treilea rand zeii sunt puteri ceresti , adica este probabil imposibil sa ucizi unul , sii in al patrulea rand cred , zeii sunt nemuritori , subliniez nemuritori.
Am ramas incremenita cu paharul de cafea gol in mana.Nu stiam ce as fi putut sa fac in momentul acela , mai ales cum sa reactionez.
-A.. ok.
-Ok? Doar atat?
-Cum ai vrea sa reactionez? Tocmai am aflat ca mai am probabil 2-3 zile de trait , si nu pot face nimic in privinta asta.
-Teoretic , 10-15 ani , dar merge.
M-am lasat pe spate , provovand astfel scartaitul podelei de lemn vechi.
--------------------------------------------------------------------------
Ne-am intors la ghilda cu zambetul pana la urechi , pentru a nu observa nimeni cum ne simteam de fapt.Primul de care am dat a fost Maestrul , care stia deja ce se intamplase , de la Primul Maestru , presupun.
-Lucy.. ai aflat totul acum , nu-i asa?
-Mhm.. am spus cu capul in pamant de tristete.
-Nu trebuie sa fi trista , vor lupta pentru viata ta , toti ce apartin acestei ghilde.
Toata lumea se intoarse spre mine , iar eu am observat ca toata lumea imi stia deja povestea , inclusiv Natsu care acum se apropia de mine cu pasi rapizi.Ma lua in brate , si ma tinuse langa gatul sau cat sa nu-i vad lacrimile ce i se revarsau acum pe obraji.
-Totul va fi ok.. am spus fara macar un licar de speranta in voce , dar paream credibila , totusi.
M-am intors spre Maestru , intrebandu-l ce se va intampla de acum in colo.
-Lucy.. vei pleca in zori din aceasta ghilda impreuna cu Natsu , Wendy , Gajeel , Erza si Jelal.Ei te vor ajuta sa gasesti zeul caruia i-ai indeplinit pactul , si impreuna il veti dobora.Acestea sunt toate informatiile despre zei de care ai nevoie , cu aceastea imi intinse o fisa plina de litere ciudate si imi ura mult noroc.
Deja cu ochii in lacrimi si fara voce , le-am multumit tuturor de la ghilda si mai ales maestrilor ca ma vor ajuta in aceasta mica "excursie" organizata in scopul meu.
CITEȘTI
Fairy Tail - {{Fan Fiction }}
FanfictionInca un fan-fic al anime-ului Fairy Tail , enjoy! ^^