Capitolul 3- MAREE ! <3

350 28 7
                                    

Se apropiase seara deci m-am pus in pat si am inceput sa citesc o carte de magii pana cand am adormit.

In dimineata urmatoare am iesit din camin si m-am dus la ghilda. 

M-am dus la panoul cu misiuni , unde statea Erza. 

-Vrei sa iei o misiune..? am intrebat-o din senin 

-Poate cand ne vom intoarce de la mare.. :)

-Pai , din moment ce suntem o echipa , ma gandeam ca ar trebui sa contribuim si noi.. am zambit larg. 

Erza imi intoarse si ea zambetul. 

-Pai , mai vorbim , pa ! 

M-am dus la bar si i-am cerut Mirei o cafea. 

Dupa , ea deschise conversatia: 

-Deci , Lucy .. cum mai merge cu Gray ? 

-Gray..? 

-Da.. credeam ca veti fi impreuna.. 

-Cine a zis !? am izbucnit eu. 

-Lisana.. si incepu sa rada. 

Am lasat ceasca jos si mi-am pastrat calmul.M-am dus direct la Lisanna.Am luat-o de mana si ne-am dus intr-un loc mai discret. 

-Ce e.. Lucy? 

-Um.. eu si Gray..? 

-Paai.. sincer va potriveati.. dat fiind la ultima misiunee... 

-Ce!? Aceea a fost doar o misiune.. -.-' 

-Nu mi se prea parea dupa ce Gray te-a imbratisat... 

-Era ranit , iar el se luptase cel mai mult.. mi se parea normal.. In fine ! Si de asta ai informat toata ghilda?.. 

-Imi pare rau.. Lu-chan >.< Chiar nu am vrut sa- 

Inainte ca Lissanna sa termine fraza ,Gray intra pe usa ghildei si veni exact la noi. 

-Lisanna ! 

-Daa..? 

-Nu sunt cu Lucy si nici nu voi fi.. :| 

I-am lasat acolo sa se certe.M-am indreptat catre usa ghildei oftand , cand imi iesi in cale Juvia. 

-Lucyy!Gray-sama este al meu ! 

-Da ... daa.. stiu.. da' nu sunt cu el ! -.-' 

-A , nu?Ahahahahaha stiam eu ca Gray-sama ramane fidel in orice situatie!<3 

Nu cred ca vroia sa stie la ce ma gandeam,..asa ca am tacut pentru moment. 

Din moment ce locuiam impreuna cu ea in camera de la camin nu avea sa fie bine , oricum. 

Plecasem de la ghilda si ajunsem acasa.Era ora 23:00.Mi-am luat pijamaua si m-am pus in pat impreuna cu Plue , fara sa ma intereseze circul pe care urma sa il faca Juvia. 

Cand m-am trezit eram in patul din living , impreuna cu Natsu care se uita la mine zambind. 

-Cum am ajuns aici?.. 

-Aseara pe la ora 1 noaptea a venit Erza nervoasa la mine spunandu-mi ca nu poate sa doarma din cauza ca te tot foiai.. el zambi.Cred ca ne vazuse ieri , si probabil.. 

Am zambit si eu si m-am apropiat de el , incet.Dupa inca o ora de discutat , ne-am pregatit de plecare.M-am dus la baie si m-am spalat.Am luat pe mine un costum de baie albastru pe deasupra niste pantaloni scurti si un maiou aproape transparent .Mi-am prins parul in doua codite si am plecat spre ghilda impreuna cu Erza. 

-Erza , ai vazut ceva ieri pe la pranz ? am inceput sa rad. 

-In afara de tine si Natsu ? Nu preaa.. rase si ea. 

-Deci tu nu crezi in zvonul dat de Lisanna ? 

-Deloc..mai ales ca acum cateva saptamani lansase alt zvon , cum ca eu eram cu Natsu..Dar nu era adevarat .. eu eram si inca sunt cu Jellal.. 

-Esti cu Jellal ? am ramas muta. 

-Mdaa.. continua sa rada. 

Ajunsem la ghilda si eram gata de plecare.Ne-am dus pe jos pana in port , iar de acolo am mers cu "corabia" ghildei. 

Juvia incepu sa urle: 

-Am ajuuns !!!  

Am calcat pe nisipul incins incercand sa gasesc un loc potrivit de cald.Mi-am pus patura aproape de un palmier , impreuna cu geanta si restul , apoi mi-am dat jos hainele ramanand in costumul de baie. 

M-am dus spre mare cu un zambet pe fata.Dintr-o data Gray ma lua pe sus si ma arunca in mare.Era receee !!... 

M-am scufundat pe fundul marii si am scos cheia lui Aquarius. 

-Hey , eram la intalnire , netoato !ma certa din nou Aquarius 

I-am aratat prin semne ce vroiam sa faca , iar intr-o clipa Gray ramase cu capul sub apa.M-am ridicat razand , si apa imi ramase pana la brau.Natsu sarise pe mine sarutandu-ma , scufundandu-ne pana la fund.Ne sarutasem in apa <3 

Eu m-am dus la mal iar Natsu se duse dupa Gray. 

Erza si Jellal stateau pe o patura , imbratisati.Wendy facea un castel din nisip impreuna cu Lisanna , Levy si Charle.Romeo , Gajeel , Happy si Alzack se jucau carti.Iar restul , se relaxau in apa sau pe paturi. 

M-am indreptat spre patura mea , ca sa ma bronzez. 

Am inceput sa ma plictisesc , asa ca am scos cheia Gemenilor. 

-Lucyy !! ^^ 

-Geminii !! Ma plictisesc , asa ca ce vreti sa facem? 

-Mimaa , mima ! 

-Ok , incepeti voi ! 

Se transformasera intr-un pui de dragon alb , prefacandu-se ca scuipa foc si inghite aer. 

-Wendy! am spus eu razand. 

-Corect , corect ! 

Dupa alte 4 ture , am adormit pe patura calda si moale , uitand de tot si toate :3

Astept pareri! ^^

Fairy Tail -  {{Fan Fiction }}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum