Asi po půl hodině koukání na sebe, na déšť, mazlení a líbání se jsme se zvedli a jelikož Lukas bydlel blíž než já a pořád pršelo, tak jsme šli k němu domů. Jen jsem napsala taťkovi smsku jestli mužů ten déšť přečkat u Lukase. Taťka je na mě docela dost hodnej (přísnej ale hodnej) a proto odpověděl: jo můžeš zlato, ale žádný lumpárny(lumpárnama myslel alkohol, drogy, atd.)
Když jsem si zula boty a šli jsme k němu do pokoje, stál mezi dveřmi pokoje a zeptal jsem mě jestli je všechno v pohodě a jestli něco nepotřebuju. ,,Jo, všechno je v pohodě, když jseš tu ty, tak už mi nic nechybí.'' odpověděla jsem mu zamilovaně. On se jen pousmál a sedl si ke mě na postel.
Začala jsem ho líbat a on mi to oplácel. Po chvilce líbání mě položil na postel a začal mě svlékat z toho promočeného oblečení a zeptal se jestli to chci... já jen váhavě kývla hlavou. A potom se to stalo. Trochu jsem se styděla, ale i přes to, to bylo to úžasný...ani mi nevadilo, že jsme spolu teprve začali chodit a už spolu i spíme, protože jsem z něj cítila něco, co ještě z žádného kluka, cítila jsem z něj lásku, ale né obyčejnou lásku, cítila jsem lásku od srdce, pravdivou lásku....
Když to skončilo leželi jsme oba nazý na posteli. Já byla přitulená k němu. Asi nějak takhle:
Nádherný pocit, že konečně někoho opravdu miluju...
,, Chtěla bys u nás dnes přespat?'' zeptal se mě Luk. Byla bych moc ráda kdybych mohla a tak jsem se chystala napsat taťkovi a najednou mi zapípal mobil, byl to táta a ptal se mě, kde jsem, odepsala jsem mu, že pořád u Lukase, jestli bych u něj nemohla přespat (stejně je zítra sobota). Taťka nebyl zrovna nadšenej, že chci spát u kluka, ale dovolil mi to, za což mu strašně vděčím.
,,Super, aspoň tady nebudu muset být sám a budu tu mít tak milou a krásnou společnost.''řekl Luk romanticky a já se jen usmála a dala mu pusu.
Můj nějmilovanější tatínek mi přivezl věci na převlečení, a aby to nebylo moc nápadný na sebe jsem si vzala věci jeho mamky, který mi Lukas půjčil a seběhla jsem si dolů k autu pro suchý věci.
Převlékla jsem se a potom jsem se snažila překvapit Luka tím, že mu udělám palačinky, ale žádný překvapení to nebylo, protože jsem se ho pořád ptala kde mají jednotlivé ingrediencea kuchyňské potřeby. Nakonec jsme je udělaly spolu a musím uznat, že se nám docela povedly:
Ale myslím, že jsme si na nich oba pochutnali.
Po večeři jsme šli do jeho pokoje. Já jsem si šla udělat večerní hygienu a on mezitím ležel v posteli a hrál hry na mobilu. Lehla jsem si k němu a políbila ho na tvář. On vypnul hru a zamknul mobil. Obejmul mě a začali jsme si povídat. Asi v půl druhý ráno jsme šli spát. Byl to skvělý večer, takový na který nikdy nezapomenu....
ČTEŠ
TRUE LOVE...
RomanceTento příběh je o holce jménem Ellie a klukovi jménem Lukas, kteří se mají rádi, ale ještě spolu nejsou. Prožívají spolu dobré-romantické i zlé chvíle. Ellie má nejlepší kamarádku Teri, a Lukasovo nej kámoš je Ben.Kdo udělá první krok? Jaké budou ty...