Je asi půl desátý večer a mi se jdeme s Lukem do vany trochu odreagovat od situace. Asi půl hodiny sedíme v té vaně v jedné pozici:
Oba dva moc dobře víme jak to skončí, ale já si myslím, že to Lukas vzhledem k dané situaci potřebuje- odreagovat se.
K večeři jsem nám udělala míchaný vajíčka. Šla jsem nám odnést talíře a potom to začalo.
Otočil si mě čelem k sobě, posadil mě na kuchyňskou linku a začali jsme se vzájemně svlékat a líbat....
Potom mě odnesl do postele a tam to pokračovalo. Moc jsem si to neužívala, teda aspoň ne jako poprvé, důležité je ale teď to, že on už na to nemyslí, možná jen trochu.
Byl nějaký jiný, divoký(taky to podle toho teď vypadá, a samozřejmě, že jsem mu to oplatila, přece si to nenechám jen tak líbit:
Ráno asi v devět jsem se probudila a šla jsem mu udělat snídani do postele. Přinesla jsem mu: pomerančový džus a croissant do pokoje a teprve potom jsem ho vzbudila malým polibkem na ústa.
,,Napadlo mě, že by jsme mohli někam vyrazit, třeba do kina...co ty na to?''ptám se. Řekl mi: Klidně, a na co půjdeme? Chtěla jsem,abychom film vybrali spolu, tak jsem zapla notebook a podívala se, co dneska dávají na premiere cinemas. Dneska dávají:19:30-21:15 v zajetí démonů 2 půjdem na to? A nebo chceš spíš něco romantičtějšího? Ptám se.. ,,Spíš nějakou tu romantiku.'' odpověděl s mrknutím. Tak ok od 19:00 do 21:00 padesát odstínů šedi, hmmm? ,,Jo, to je ono!'' Tak jsem zarezervovala lístky.
Oblékli jsme se a šli=
Můj outfit:Jeho outfit:
Moje líčení: jen řasenka a rtěnka rudá jako sukně
Nejdříve jsme šli do KFC na oběd, potom si Luk koupil nové boty, já si koupila nové šaty, a nakonec se Lukas nechal ostříhata. Už bylo půl sedmý a my jsme si šli vyzvednout lístky.
Seděli jsme v prostřední řadě uprostřed, a navíc jsme vyfasovali tu dvojsedačku, takže perfektní místo.
Vždycky když byla ve filmu nějaká erotická scénka, tak mě Lukas začal líbat. Taky hned po kině musel jít na záchody si umýt pusu od zbytků mojí rudé rtěnky.
K němu domu jsme přišly asi v 21:30, převlékli jsme se a já jsem pustila televizi. Luk koukal jen chvíli a pak usnul- byl roztomilej:
Po chvíli jsem vypla televizi, byla jsem unavená a navíc jsem nechtěla koukat na takouvou kravinu jako je výměna manželek, a šla sem spát.
Druhý den ráno jsme vstávali asi v šest, abych si stihla ještě zajet domů a vzít si učení. Potom jsme jeli do školy. Před školou mě Luk začal líbat. Jelikož jsme spolu docela čerstvě, všichni na nás koukali docela dost překvapeně, i Teri a Ben, kteří spolu stáli před školou a povídali si.
ČTEŠ
TRUE LOVE...
RomanceTento příběh je o holce jménem Ellie a klukovi jménem Lukas, kteří se mají rádi, ale ještě spolu nejsou. Prožívají spolu dobré-romantické i zlé chvíle. Ellie má nejlepší kamarádku Teri, a Lukasovo nej kámoš je Ben.Kdo udělá první krok? Jaké budou ty...