Part 1 • the New Girl

312 24 6
                                    

היוש,זה סיפור ראשון שלי ואני מעדיפה שלא לחשוף את הזהות שלי אבל אני בת 14 ותקראו לי לילוש.
בהצלחה לי בסיפור הזה,מקווה שתאהבו.
״אח שלי״ התקדמתי לכיוון גיא שחיכה לי בשער של בית הספר.
״אה יבן שרמוטה״ אמר והביא לי חיבוק גברי.
״שנה חדשה אחי כבר כיתה יב׳ יזין״ גיחכתי.
״שמעת על הילדה החדשה שבאה?כל הבית ספר דיבר על זה אתמול בוואצפ״ אמר והסתכלתי עליו במבט מבולבל.
״מי זאת החדשה?שווה זיון?״ גיא דפק לי את המרפק בצלע,״מה יבן זונה״ אמרתי לו עצבני.
״תסתכל תסתכל״ אמר לי בלחש.
הסתכלתי לכיוון הילדה עם התיק האדום של אדידס,היה לה שיער חלק וחום,ועיניים ירוקות שיכלו לראות שהן זוהרות אפילו מרחוק והיא הייתה שזופה.
אני נשמע כמו נקבה,קיצור היא כוסית.
״אתה הולך אליה או שאני?״ גיא שאל והיה אפשר לשמוע את הציניות בקולו.
״אני אלך״ רק שלעומתו אני הייתי נשמע רציני לגמרי.
התקדמתי לכיוונה של הילדה עם התיק האדום שבדיוק באה להיכנס לבניין השני בבית הספר,שנייה לפני שהיא נכנסה בדלת תפסתי לה ביד וסובבתי אותה אלי.
״א..אני..אתה צריך משהו?״ היא גימגמה בקולה העדין והיה אפשר לשמוע את הפחד בקולה.
״לדעת איך קוראים לך אפשר?״ אמרתי בטון פלרטטני.
״אני לא יודעת מי אתה ואתה לא יודע מי אני,בוא נשאיר את זה ככה.״ היא אמרה והייתי טיפה בהלם,היא לא פחדה לפני רגע?פתאום תפסה תחת.
״תקשיבי לי טוב אם זאת ההתחלה בינינו לא כדי לך שיהיה המשך,אני מציע לך לשנות את הגישה שלך או שאני ידאג לזה שהשנה הראשונה שלך פה תהיה השנה הכי גרועה בחיים שלך,הבנת?״ פה כבר איבדתי את זה,היא עוד לא דקה בבית ספר והיא מרשה לעצמה לפתוח את הפה יותר מידי בת זונה.
״תעזוב אותי״ היא אמרה ושמתי לב שהיד שלי עדיין אוחזת בידה,שחררתי את האחיזה שלי בידה,הסתכלתי על היד שלי ומיד עליה.
היה לה דמעות בעיניים והיא נשארה שנייה כדי להסתכל בעיניים שלי ומיד ברחה.
נקודת מבט רותם:
עוד לא התחלתי את השנה פה בכלל,כבר איזה ילד מטומטם אחד ניסה לאיים עלי ואני נשבעת שפחדתי.
לא יכלתי להחזיק את הדמעות יותר בפנים ורצתי לכל מקום רק לא לידו.
שלא תבינו אותי לא נכון,לא בכיתי מפחד או משהו כזה,בכיתי מהתחושה הזאת שכבר ההתחלה מרגישה לי לא טובה,הבית ספר הזה כולו לא מתאים לי בכלל. בית ספר של זונות ממין נקבה וממין זכר.
המשכתי ללכת לכיוון הכיתה י׳3 כפי שאמרו לי בדף הוראות שקיבלתי שלשום.
הכל פתאום נהיה קשה מידי.אני מרגישה לבד.
״הנה,י׳3״ מילמלתי לעצמי ונכנסתי לכיתה.
השעה הייתה 08:12 דקות והייתי לבד בכיתה,הצלצול ב8:15 איפה כל התלמידים?
נתתי לעצמי דקה,שתיים כדי להתמקם בכיתה ומצאתי שולחן בודד בסוף הכיתה.בדיוק מה שאני צריכה.
לא רוצה להתערבב פה עם אף אחד,לא צריכה פה אף אחד,אני רוצה להיות לבד ולהשקיע בלימודים,כי אם אני לא אשקיע בלימודים בעצמי אז מי ישקיע בשבילי?
הצילצול קטע את מחשבותיי ונכנסו לכיתה כמו עדר כל התלמידים,שמעתי צעקות בכיתה כמו ׳הנה החדשה׳,׳למה היא יושבת לבד?כבר מתבודדת?׳
אמרתי לעצמי שאני לא מרשה לעצמי להתייחס לילדים החסרי שכל האלו,הם לא שווים שאני אפגע בגללם.
המורה נכנס לכיתה והוא היה נראה בסביבות גיל ה30 לחיוו,ונראה דווקא די טוב הייתי אומרת.
״בוקר טוב תלמידים,כמו שאתם רואים התחלתם כיתה י׳,ועם ההתחלה באו גם התחדשויות,תגידו שלום לרותם״ אמר והצביע עליי המורה. כל הכיתה נעצה בי מבטים,ושנאתי את זה כל כך אלוהים.
המורה גיל התחיל ללמד ואני הקשבתי פחות או יותר לחפירות שלו על איזשהו פרויקט בבית הספר בין כיתות י׳ לכיתות יב׳.
נקודת מבט דן:
התקדמתי לכיוון המחששה שמאחורי האוזן הימנית שלי נמצאת סיגריה,התיישבתי על האבן ולאט לאט מכניס את העשן לריאות שלי,נותן לעצמי להירגע.
גיא החליט שהשנה הוא מתחיל להשתפר בלימודים כי אבא שלו הבטיח לו אוטו אם יהיה לו ממוצע 80+ ומי כמוני יודע כמה גיא רוצה אוטו.
אז בנתיים אני לבד בסיפור של ההברזות וכל הזין הזה.
המשכתי לעשן ולהסתכל על הבית ספר,״חבורה של זונות״ גיחכתי לעצמי.
הילדה החדשה עברה במדרגות ואני רואה שמיד אחריה יורד לא אחר מאשר ינון טייב,בגלל הבן זונה כמעט נכנסתי למאסר שלוש שנים.
היא ממשיכה ללכת והוא מדבר אליה והיא לא מתייחסת.
היא נכנסה לבניין השני וכמובן שהוא אחריה,אני חייב לראות מה השרמוטה הזה עושה עכשיו.התקדמתי אחריהם.
הוא התקדם לכיוון כיתה יב׳7,שכולם יודעים שזאת כיתה רזרבית שאף אחד לא באמת יושב שם חוץ מילדים שמזדיינים באמצע היום.
ינון התקדם ומשך אותה איתו לכיתה והיא צעקה צעקה קטנה,הוא סגר את הדלת ואני צוטטתי מאחורי הדלת לראות מה הוא רוצה לעשות.
״די תעזוב אותי״ היא אמרה לו.
״אני הולך לזיין אותך כל כך חזק שאת לא תוכלי ללכת יום למחרת,הבנת יבת זונה?״ הוא אמר לה בקול חרמן. היה שקט בכיתה.
״שאלתי אם הבנת?״ הוא צרח ונשמע הד של סטירה ברחבי הכיתה.
פה אמרתי אם אני לא מתערב אני בן זונה לא פחות ממנו,נכנסתי לכיתה טורק את הדלת בקיר ואני די בטוח שהקיר נשבר.
״אני נותן לך 5 שניות להזדיין מפה לפני שאני שובר לך את הפרצוף שאפילו אמא שלך הזונה לא תזהה אותך,שמעת?״ החזקתי את ינון מהחולצה והוא היה תלוי באויר,העפתי לו בוקס לאף והוא ברח משם.
הילדה ישבה בקצה הכיתה על איזה שולחן שידייה מחבקות את ברכייה,שראיתי אותה היא הייתה נראית כל כך שברירית שפחדתי בטעות שהיא תישבר לי בין הידיים.
התקדמתי אליה והרמתי את ראשה בעדינות מהסנטר בעזרת האגודל שלי.
אני לא יודע למה,היה לי צורך להגן עליה.להשים אותה בין שתי ידיי ולא לתת לה לעזוב בחיים.
חיבקתי אותה ופשוט היה שקט,אבל שקט נעים,שקט של שלווה.
״הכל בסדר ילדה,הוא לא יעז להתקרב אלייך יותר אני מבטיח.״ אמרתי לה.
היא עמדה על הרגליים,והיא חיבקה אותי,שתי ידיי היו על מותניה וידיה על כתפיי,זה הרגיש כל כך נכון וכל כך טוב.
זה רק היום הראשון שלה פה לעזאזל למה היא צריכה לחוות דבר כזה?
״לפחות את השם שלך אפשר לדעת?״ לחשתי לה באוזן תוך כדי חיבוק.
״רותם,רותם כהן״ היא אמרה בקול עדין.
״קוראים לי דן.״ אמרתי, ״שם יפה דן״.
״אני חושבת שכדי שאני ילך לכיתה,אני בטח מאחרת.״ רותם אמרה.
״בואי,אני אלווה אותך.״ אמרתי לה והתחלנו להתקדם לעבר הבניין שלה.
״אז את כיתה י׳״ אמרתי.
״כן,ואתה כיתה יב׳,והאמת היא שאתה לא כזה מגעיל כמו שהיית בהתחלה.״ היא אמרה והרגשתי תחושה טובה.
״תודה את מחמיאה לי״ אמרתי בקול מתנשא והיא עשתה לי אצבע שלישית וצחקנו.
״רותם,אם קרה משהו או את צריכה משהו אני כאן.תתקשרי״ הבאתי לה את המספר שלי,היא הביאה לי חיבוק והיא נכנסה לכיתה,אבל שנייה לפני שהיא נכנסה היא אמרה לי:״דן,תודה על הכל היום.״
״אין בעד מה״ אמרתי לה.
1072 מיליםםםםם
בתמונה בתחילת הפרק רואים את דן,ככה אני מדמיינת אותו לפחות אבל אתם יכולים לדמיין אותו איך שאתם רוצים.
אוהבת עד השמיים ותצביעו הרבה שאני ידע אם הסיפור יפה ותגיבו את דעתכם.
אוהבת המון,לילוש.🌸💗

Bad Half Of me.Where stories live. Discover now