Part 2 • Party Rockin'

238 28 12
                                    

״רותם כהן,קחי את הדברים שלך וצאי החוצה!״ המורה צעקה עליי לאחר שלא הייתי מרוכזת בעליל,כל השיעור חשבתי על דן,למה שהוא פתאום יעזור לי אחרי מה שקרה בתחילת היום?
״סליחה.״ מילמלתי בשקט ויצאתי מהכיתה.
הלכתי לכיוון הלוקרים להשים את הציוד שלי בפנים,נשאר רק 17 דקות להפסקות אז כנראה שהמורה לא תכניס אותי בחזרה לשיעור,אז למה לא להכניס את הציוד מעכשיו?
פתחתי את הלוקר והתחלתי להשים בו את הדברים בערמה מסודרת,כמו שאני אוהבת וסידרתי את עצמי במראה הקטנה שדבוקה לי בקיר בלוקר,אני ממשיכה להסתכל על עצמי במראה ורואה עד כמה משעממת אני,שיער חום,עיניים אפורות וחוץ מהעיניים לא נראה לי שיש משהו יפה בפרצוף שלי.
נשמתי נעתקת וכך גם מחשבותיי ברגע שהלוקר נטרק לי מול הפרצוף בבום אחד גדול,ומולי נגלה לא אחר מאשר דן.
״למה את לא בכיתה?״ שאל. ״אלוהים,דן אל תעשה את זה יותר.״ אמרתי כשאני מנסה להסדיר את פעימות הלב שלי.
״שאלתי משהו,למה את לא בכיתה?״ הוא אמר בקול כועס,ונבהלתי לרגע.
״המורה הוציאה אותי בחוץ כי לא הקשבתי לה.״ הסברתי לו, ״רותם כפרה על החיים שלך,תשקיעי בלימודים כי בסוף את תהיהי כמוני,תראי אותי,״ אמר והצביע על עצמו,״אני כל השיעורים בחוץ מעשן,את לא רוצה להיות כמוני נכון?אז תתפסי את עצמך מעכשיו בידיים.״
הייתי טיפה מבוהלת מהנאום שהרגע הוא דפק לי,אבל אני בטוחה שזה מדאגה.
״א..אוקי,אני מניחה.״
״את באה למסיבה של גינג׳י היום?״ שאל אותי.
״האמת שלא הזמינו אותי,אני לא כל כך בקטע של מסיבות.״ אמרתי בכנות.
״תבואי איתי,אני מבטיח לך שאת תהני.״ אמר בקול משכנע.
״אני אאסוף אותך היום בשעה תשע,תהיי מוכנה.״
״אוקי,״ ובדיוק נשמע הצילצול.
״אני חושבת שאני אלך,ביי דן״ אמרתי וחיבקתי אותו,זרועותיו היו על מותניי ולא רציתי שיעזוב,אבל היה חייב.

היום עבר די מהר,השעה כבר 20:44 ואני כמעט מוכנה,נשאר לי להשים נעליים.

 • היום עבר די מהר,השעה כבר 20:44 ואני כמעט מוכנה,נשאר לי להשים נעליים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדתי למטה כששמעתי שתי צפירות,והודתי לאלוהים שלא היה אף אחד בבית.
נכנסתי לאוטו שאני זוכה למבטים ריקים מדן,ואז אני מקבלת אומץ ושואלת ״מה יש?״
״מה זה הבגדים האלה?״ הוא שואל מזועזע ואני נעלבת.
״לא לא,הם לא מכוערים שלא תביני לא נכון.זה פשוט..חשוף מידי וכולם יסתכלו עלייך שם.״ הוא אמר בנימה מסבירה.
באתי להגיד משהו אבל דן פתח את פיו בשנית;״פשוט תשארי צמודה אלי רותם,אני לא צוחק,יש אנשים שאת לא תרצי להיתקל בהם שם במיוחד שאת כוסית מהרגיל היום״.
הסמקתי לאור המילים שהוא אמר,׳כוסית׳,אני כוסית?חחחחחחח צחקתי לרגע.
״אוקי.״ אמרתי.
לאחר נסיעה של חמש דקות בערך הגענו ל׳טויס׳ שזה בעצם מועדון שגינגי השכיר לכבוד המסיבה שהוא עושה. נכנסו בכניסה וכבר ריח של סיגריות ואלכוהול בכל עבר. דן שם עליי את ידו על מותני וישבנו בכיסאות בחוץ.
״אני לא אוהבת להיות פה.״ אמרתי לדן. ״בואי נלך לרקוד את תראי שתהני.״ הוא אמר לי בנימה משכנעת.
קמנו לרחבת ריקודים והתחלתי להזיז את מותניי בהתאם לקצב המוזיקה,ודן מולי.
לפתע אני מרגישה מישהו שם את ידיו על מותני ומצמיד אותי לבטנו,ישר התרחקתי ממנו והלכתי לכיוון דן.
״מי זה הבן שרמוטה הזה?״ אמר עצבני. עליתי על קצות האצבעות כדי שהוא ישמע;״אני לא יודעת אני נשבעת.״ אמרתי. ״אמרתי לך שלא היית צריכה להתלבש ככה,זאת בדיוק הסיבה.״ אמר לי. ״א..אני מצטערת דן,תודה רבה באמת.״ אמרתי לו בנימה נפגעת והרגשתי את הדמעות עולות. מה אני זונה שהוא אומר לי שאני מתלבשת ׳ככה׳? שיראה איך בנות פאקינג מתלבשות פה,אם אפשר לקרוא לזה מתלבשות.
התקדמתי לעבר היציאה,לא יכלתי להחזיק את הדמעות בפנים יותר,הלכתי מהר.
רגע רגע,מי הוא בכלל ומה הוא שאני יבכה בגללו?לא שווה את זה.
הלכתי לכיוון הבר שאני מתעלה על עצמי ודוחקת את הדמעות למתי שאני יחזור הביתה.
״תביאי לי הכי חזק שלך.״ אמרתי לה,חיים פעם אחת.
היא הביאה לי כוסית קטנה,שאט.
שתיתי הכל במכה,והרגשתי את הטעם המר מכה בי והחמצתי את פניי,אבל התחושה של האופוריה שזה נתן לי גרם לי לרצות עוד ועוד.
״עוד אחד.״ אמרתי לה כמעט מתחננת,היא שמה עוד כוס ושתיתי גם אותה.
בשאט הרביעי כבר איבדתי את זה לגמרי.
״אז כשאני לבד אני מחלל לי בחליל״ התחלתי לצעוק ולשיר לפי השיר,היד שלי עפה באוויר בהתאם לקצב וכך גם שיערי.
הרגשתי כאילו אף אחד לא מסתכל עליי,כאילו אני לבד בעולם,ואהבתי את התחושה הזאת,אין דאגות,אין דן.
ישבתי על אחד הכיסאות ליד הבר וחיכיתי לשאט הפאקינג חמישי. הברמנית הזו שמה את השאט על השולחן,באתי לשפוך את הנוזל הממכר לגרוני,אך שנייה לפני יד שרירית הורידה את השאט למטה בעצבים ואני הסתכלתי על היד הזאת כמו על סוכריה שלקחו לילד קטן.
״מה דן?מה פאקינג אתה עושה?עזוב את זה.״ התחלתי לצעוק.
״רותם כוס אמק כמה שתית?״ הוא אמר, ״מה זה אמור לעניין אותך?עכשיו תתקדם.״ אמרתי לו עצבנית.
״איך היא אוהבת את השמששש״ התחלתי לצעוק ודן לידי ואני לא ממש שמה לב אליו.
אני רואה גבר וישר קופצת עליו בריקוד בידיעה שדן רואה את כל זה,אני לא יודעת למה אני עושה את זה בכלל,אני ודן ידידים זה לא אמור לעניין אותו.
פתאום קיבלתי סוויצ׳ בראש,והסתכלתי מסביב,איפה אני נמצאת ומה עשיתי הרגע. התחלתי לבכות מאמצע שום מקום,הלכתי לדן וחיבקתי אותו כשכולי בוכה,רגליו פסוקות כשהוא יושב ואני בתוכם,״אני מצטערת.״ אמרתי.
״הכל בסדר רותם,בואי נחזור הביתה.״
״אתה לא יודע מה אתה עושה לי.״

כן חברותתתת,השעה 6:10 ועלה פרק שאני עובדת עליו כבר יומיים,אני מקווה שתאהבו,תצביעו ותגיבו איך היה הפרק אני ממש אשמח לשמוע את דעתכן.
אוהבתתתתתת -לילוש🌸🌴🤘🏼

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad Half Of me.Where stories live. Discover now