9. BÖLÜMÜ PAYLAŞTIĞIMDAN BERİ BAŞIMIN ETİNİ YEDİN BÜŞRA :D BİR GÜN, GÜN YÜZÜ GÖSTERMEDİN BÜŞRA :D BU BÖLÜM SENİN İZMİR'Lİ KEYİFLİ OKUMALAR :D NOT: BİR DAHA TEHDİT DOLU MESAJLAR ATARSAN CANINA OKUYACAĞIM :D BU TEHDİDİMİ DE BURAYA BIRAKIYIM BARİ :D
ATATÜRK HAVALİMANI'NA YAPILAN CANLI BOMBA PATLAMASIN DA BAŞTA BABAMIN EKİP ARKADAŞLARI OLMAK ÜZERE TÜM ŞEHİT VE GAZİ ABİ VE ABLALARIMIZIN AİLELERİNE SABIR DİLİYORUM. ALLAH ÜLKEMİZE ZEVAL VERMESİN...
TERÖRİSTLE KONUŞULMAZ, PAZARLIK YAPILMAZ. KAFASINA SIKILIR, SEVABA GİRİLİR.
ABDULLAH ÇATLI
CAN'IN AĞIZINDAN:
Biraz sakinleşmeyi bekledikten sonra hızla Nehir'in odasına çıkmıştım. Peki sakinleştim mi? Hayır!
-Nehir kapıyı aç!
-Uyuyacağım Can sabah konuşuruz.
-Hayır şimdi konuşacağız. Kapıyı açıyor musun yoksa ben mi içeriye dalıyım?
-Müsait değilim.
-Nehir kapıyı aç!
Nehir ses vermeyince gözlerimi kapatıp sakinleşmeyi bekledim. Neden benden kaçıyordu ki?
-Evet seni dinliyorum bay uyuz.
Ve sonunda inatçı keçi kapıyı açmıştı. Gözlerimi kapatıp sakinleşmek mi işe yaradı yoksa Nehir'i görmek mi bilmiyorum ama son derece sakindim.
-Neden benden kaçıyorsun?
-Sen-senden kaçmıyorum. Neden kaçıyım ki?
-Peki neden gözlerimin içine bakmıyorsun?
Neydi bu atmayan kalbimi ağrıtan şey? Neydi kahkahasından tut çemkirmesine kadar aldığı her hareketinde içimde yer alan bu tarifsiz şey? Peki Ferhat'a dağları deldiren, Kerem'i kül eden bu aşk denilen illet bana neler yaptırabilirdi? Şimdiye kadar hiç atmamış olan bu kalbin varlığını hissettirebilir miydi? Hala bana değil de yere bakıyordu. Neden görmek için can attığım, içimi yakan, uğruna canımı verebileceğim yeşilin en güzel tonu olan gözlerini görmemi engelliyordu?
-Yüzüme bakmayacak mısın?
Hala yere bakmaya devam ediyordu. Hadi be inatçı keçi. Kaldır şu kafanı da bak yüzüme. Parmaklarıyla oynamaya başlayınca gülümsemiştim. Bu masumluğun olmasaydı aşık olacak adam değildim ama neyse. Çenesinden tutup kafasını hafifçe yukarı kaldırmak istediğim de kafasını kaldırmamak için hala direniyordu. Peki öyle olsun. Sen kafanı kaldırmazsan ben eğilirim.
-Ca-can ne yapıyorsun?
-Sevdiğim kadının aşık olduğum gözlerine bakmaya çalışıyorum. Peki sen niye inatla bakmamam için savaşıyorsun?
Madem sen kafanı kaldırmıyorsun hanım efendi bende böyle önünde diz çökerim.
-Nehir.
-E-efendim.
-Seni seviyorum.
Ve en hayvan kimdir yarışmasının kazanını ben oldum. Birden seni seviyorum mu denir lan? Hay ben olmayan ağzımın bağını s-
-Bende seni seviyorum.
Ne demişti o? Seviyorum mu demişti? Ayağa kalktığım da benimle beraber Nehir'de kafasını kaldırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK MELEZ (İntikam Ateşi)
Vampireİntikam ateşinde kavrulan genç bir kız... Kin havuzu içinde yüzen bir melez. 7 yaşından sonra kendini ailesinin intikamını almak için şartlandırırsa ne olur? "Sana yemin olsun lara. Aileme yaptıklarının cezasını sana ödeteceğim. İntikamımı alacağım...