MİNA'NIN AĞIZINDAN:
1 hafta. Koskoca 1 hafta geçmesine rağmen hala Nehir abla uyanmamıştı. Yaraları tamamı ile geçmişti ama gözlerini açamamıştı. Can abi bir an olsun başından ayrılmıyordu. Acaba yanlış bir şey mi yapmıştım?
-Mina.
-Efendim abi?
-Niye uyanmadı hala?
Ne diyecektim ki şimdi? Yanlış bir şey yaptıysam ve ondan dolayı uyanmıyorsa. Tam konuşmaya başlayacağım sırada Mirza araya girdi.
-Can ağabeycim ne de olsa çok güçlü bir darbe aldı. Ablam sadece onu iyileştirdi dinlenmesi lazım.
-İyileşecek dimi?
-Tabi ki de hem daha senin ağzını burnunu kıracak.
Can abi gülümsedikten sonra Nehir ablanın alnından öpüp ona bakarak konuşmaya devam etti.
-Uyansın da isterse komaya soksun umurumda değil.
Kapı çaldığın da Mirza bana döndü.
-Akın yiyecek bir şeyler almaya gitmişti ben açarım.
Kapıyı açtığım anda içeriye biri daldı. Neydi bu adamın adı ya?
-İyileşti mi?
-He?
-Nehir diyorum iyileşti mi?
-Sen ner-
-Olanları sadece ben değil Lara'da biliyor.
Adam salona geçtiğinde arkasından bende salona girdim.
-Senin ne işin var lan burada?
-Nehir'i almaya geldim. Uyanmadı mı hala?
Can abi şaşkınlıkla adama bakıyordu ve ben hala adını hatırlamaya çalışıyorum. Gökmen miydi Gökhan mıydı Göt- tamam tamam her neyse.
-Görkem canına mı susadın lan sen?
Heh Görkem'di tabi ya.
-Canıma falan susamadım Nehir'i almam lazım.
-Neden diye bile sormayacağım. Şimdi ya kendi özgür iradenle kalkar gidersin ya da ben seni gönderirim!
-TEK MELEZ'in ölmediğini herkes biliyor Can! O gün Nehir'i yaralayan kız Lara'nın adamıymış. Siz Nehir'i iyileştirmek için çırpınırken kız sizi izliyormuş ve Mina'yı gördüğü şekli Lara'ya anlattı.-Bunları sen nerden biliyorsun?
Görkem abi cevap vermiyordu.
-Bunları sen nerden biliyorsun dedim?
-Ben de Lara'nın emrinde çalışıyorum.
Can abi hızla Görkem abinin üstüne atladı.
-Seni öldürmem için elime koz verdiğinden dolayı sana teşekkür ederim.
-Beni öldüremezsin.
-Nedenmiş o?
-Çünkü beni öldürürsen size yardım edemem.
-Senden yardım isteyen kim?
Can abi Görkem abinin boğazını sıkmaya başlamıştı.
-E-eğer beni öldürürsen amacımıza ulaşamayız.
-Seninle ortak ne amacımız olabilir lan bizim?
-Bı-bırak.
Görkem abinin rengi değişmeye başlayınca müdahale etmek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK MELEZ (İntikam Ateşi)
Vampireİntikam ateşinde kavrulan genç bir kız... Kin havuzu içinde yüzen bir melez. 7 yaşından sonra kendini ailesinin intikamını almak için şartlandırırsa ne olur? "Sana yemin olsun lara. Aileme yaptıklarının cezasını sana ödeteceğim. İntikamımı alacağım...