Büyülü bir oyunun ta kensidir AŞK .Kalbin tam ortası, aklın durak noktası,evet işte tam orası.Kazancında ,kaybedişinde en kilit noktası. Peki ya kimdir aşk? İnsan defalarca mi yoksa sadece bir kere mi aşık olur? Sorular sorular...Aşk: onun için canını vermek,bakmaya doyamamak, kalbin yerinden çıkması, çok konuşmak daha da beteri bos konuşmak😀Kalbin ritminin değişmesi,bazıları için de hayatın en büyük sınavı leylayla mecnun gibi .Çevrenizde bunu görmeniz çok mümkün olmayacak elbet .Çünkü duygular yerlerini kimi zaman başka duygulara bırakacak.Evli çiftlerde olduğu gibi.O bir zamanlar AŞK dediğimiz o büyülü parıltı arkadaşlığa bırakacak kendini .Arkadaşlar da birbirini kırabilir elbet .İnsan hayatı boyunca sadece bir kere aşık olur aslında öncesi veya sonrası hep birer arayıştır.Peki bir insana nasıl aşık olursunuz ? Neye vurulur bu deli gönül; gülüşüne,gözlere ,gülüşünden daha güzel olan kalbine,şakalarına ,ona takılmalarına çünkü siyaz en güzel beyazla olur. Samimiyet önemli tabi birde 'ADAM' dediğimiz o karakter.Belki beyaz atlı prens ya da prenses kapınızı çalmamış olabilir.Beklemeyin çünkü eğer beklerseniz o kapı asla çalmıyacak.Müdahale edin zamana bir adım da siz atın hayatın adımlarına karşın.Mutlu edin,paylaşın,gezin,delice şeyler yapın yoksa ileride gülerek anlatacak ne kalırki...Kırmayın,kırdırtmayın sevin ulan birbirinizi,kaybolun bu gizem dünyasında acıyı paylaşın,sevgiyi paylaşın,kıskanın ama abartmayın tabi😀Şimdi en sevdiğiniz elbisenizi düşünün evet biliyorum başta çok isteyerek aldınız ooff bu elbise kesinlikle benim olmalı dediniz aldınız ve giydiniz hevesle ama sonra o çok sevdiğiniz elbiseyi dolaba kaldırdınız ama ona olan sevginizi kaybetmediniz işte aşk tam da böyle birşey galiba.Seviyorsunuz alıyorsunuz sonra dolap ama asla çöp olmayan bir sevgi.Kutu kutu anılar ve üzerine konulan çikolata ve jelibon. Romantiklik şart tabi. Odunluğun lüzümu yok baylar bayanlar.SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN evet zor belki duygular karşılıksız ama olsun yalan bir sevgi beslemektense o sevgiyi içinde yok etmek daha kolay olabilir. Belki duygular karşılıklıdır da siz zaman kaybediyorsunuzdur. Hep deneyelim ,hep yenilelim ama bu sefer daha iyi kaybedelim.Ya da işinizi garantiye alın şöyle;öncelikle karşınızdaki insanı tanıyın karıştırın bütün sosyal medya hesaplarını😀sonra onları yavaş yavaş uygulamaya geçirin sonra yakın olun tabi gözünün önünde .Sonrası da Takdir-i İlahi .Ama şunu da unutmayın ; sizinle aynı hayali paylaşmayan kişilerle vakit kaybetmek dualarına ihanettir.Hem daha yas genç, belkide yıllar uzun,günler sırada...hem aşk zannettiğimiz kadar büyülü bir masal değil... Biz de prens veya prenses değiliz.