Selam minna yeni bölümle karşınızdayım. Medyayı bölümle dinleyin iyi okumalar
Önceki bölümlerde
***
Bu onun sessiz vedasıydı.
***
Periler seninle olsun yanından hiç ayrılmasın.
***
GRAY NERDE
***
Herkes ona dönmüştü. makao
-natural siz göreve gitmemişmiydin-
Natsu
-makao lütfen bana cevap ver gray nerde
Makao
-Dün akşam lomcadan çıktı sanırım eve gitti birazdan gelir neden bir sorunmu var dedi
Natsu tam rahatlayacakken arkadan gelen sesle kaskatı kesildi.
Mira
-Hayır gray bir daha loncaya dönmeye cek dedi.
Herkes
-neeeeeee nasıl dedi
Hepsi bembeyaz olmuştu.
Mira
-basbaya dün ustayla konuştu sonrada loncadan ayrıldı ve gitti bidahada dönmeyeceğini söyledi dedi.
Herkes ağzı bir karış açık miraya bakıyordu.
Natsu
-neden niye nasıl izin verirsin sende konuştun dimi usta ve sen ona nasılizin verdin diye bağırdı
Mira bağırmaya başladı nedenmi cidden mi son zamanlarda neler oldu bide üstüne haklıymış gibi takımdan attınız bide hala neden diye mi soruyorsunuz gerçekten bunu sormaya hakkınız varmı nedenmiş ayrıca durdurmadık çünkü durduramazdık sence mutlu mu görünüyordu hı onun için burası artık çalışacağı neşeleneceği yada yaşayacağı bir yer gibimi duruyor ha söyle bana dedi.
Hepsi tek bir kelime edemiyordu çünkü haklı olduğunu biliyorlardı. Natsu dışarı fırlamıştı. Lanet olsun diye bağırarak koşuyordu. Akşama kadar koşmuştu heryere bakmıştı belki bi umut şehirdedir diye. Ama bulamamıştı. Sakura ağaçlarının orda bacakları nı kendine çekmiş kafasını dizine gömmüş nefes alış verişini düzene sokmaya çalışıyordu. Sonra şehri bi daha aramak için kalktı. Tam koşacakken omzunu biri tuttu "Natsu o şehirde değil artık değil geç kaldık dedi ve kendine döndürüp sarıldı. Natsu ağlamaya başlamıştı."erza Mira haklı hepsi bizim yüzümüzden. Eğer biz bunu yapmasaydık asla ayrılmazdı. " dedi.
Erza "Natsu cidden onun sadece bunun için ayrılığına mı inanıyorsun. Mira da bunu iyi biliyor çünkü graye tam olarak ne olduğunu sadece o biliyor." Dedi.
Natsu "ise biliyorum ama eğer biz öyle yapmasaydık oda gitmezdi." Dedi.
Erza
-biliyorum
***
Lucy kucağında plue kafasında happy ile yürüyordu. Happyde Lucy de moralsizdi. Lucy "dönmeyecek dimi" dedi. Happy "keşke dönse ama grayi tanıyorsun. Böyle olmayacağını hepimiz biliyoruz." dedi. Lucy omuzları düşmüş tü. Plue yu daha fazla sarıp "Dönmesini istiyorum." dedi. happy "Bende ama çok geç." dedi....
Wendy ve carla yurda doğru ilerliyorlardı. Wendy "Biz niye fark etmedik Neden hissetmedik" dedi.
...
2 hafta sonra
Gray konsey başkanının odasına girdi. buraya 1 hafa önce bir iş için gelmişti. Görev bittikten sonra ise konsey başakanı ile isteği üzerine konuşmuştu.
O zaman:
K.b Sana önemli bi iş teklifim var. Tabi kabul edersen. Loncandada kalabilir sin ama çoğu zaman loncaya gidemeye bilirsin. Görevler çok uzun ve gördüklerinden veya yaşadıklarından daha zor. Ve fazlasıyla riski var. dedi.
Gray "konsey başkanı eski bir fairy tail üyesine böyle bir iş mi veriyor. Bu ilk galiba." Dedi.
Kb "eski" dedi şaşkınlıkla.
Gray "işaretim duruyor ama loncadan ayrıldım. Şu işle ilgili bi kaç sorum var. Sonra ona göre karar verecem" dedi.
K.b "sor tabi" dedi. Gray "ilk olarak neden ben" dedi. K.b "yeteneklisin büyü gücün aşırı yüksek güvenilirsin ve ayrıca bugün o kurtardığın kişi o tür görevlere giden çok az kişiydi yani o seviye görevlere gide bilecek birisin." Dedi.
Gray "bu kesinlik le mantıklı bir nedendi 2 soru bu işin zorluğu ne yani nasıl bi iş." Dedi.
K.b "bu işin en büyük zorluğu kimse oraya gidene kadar tam olarak neler olabileceğini kestiremiyor. Kullanılan tek şey büyü olmuyor ve bu işi dahada güçleştiriyor." Dedi. Gray "Peki neden bukadar uzun sürüyor." Dedi. K.b "çünkü bu işlerin zorluğu dışında ki en büyük etkenden dolayı oda yer." Dedi. Gray "yer derken ne demek istiyorsunuz." Dedi. K.b "görevlerin büyük bi kışmı fiore Krallığının dışında. Ve yerleri konusu ise bambaşka." Dedi. Gray bi süre düşündü sonra "görevi kabul edecem başka bilmem gereken bir şey var mı." Dedi. K.b "bunu çok az kişi bilmeli senin güvenliğin için. Bundan konseyde sadece benim haberim olacak. Bu tamamen gizli ama sen söyleyebilirsin ama tekrar lıyorum çok az kişiye. " dedi. Sonrada bi kutu çıkardı.Kolye bu
K.b "bu bi yaşam tılsımı gerçek gücü senin gücün ortaya çıktığında çıkacak eğer bi sorun olursa görevle ve çevredeki yetkililerle bunu kullan gösterdiģin an kişiye sana yardımcı olacaktır. Ama bu sadece fioredeyken. Fiore dışında iken bile boyundan çıkarma ama gerektiğinde kendi kendine gizlenecek." Dedi. Gray boynuna takıp tişörtünün içine sakladı. Kimse tarafından farkedilmeyecek bi durumda idi.
***
Şimdi
İçeri kendinden emin adımlarla girip k.b nin gösterdiği koltuğa oturdu. Gray "şey beni çağırmanızın nedeni ne yoksa" dedi. K.b "Evet ilk görevinin vakti geldi. Hazırmısın. " Dedi.
Son
Selam minna biliyorum kısa bi bölümdü biliyorum 710 kelime diğer bölümde görüşmek üzere. Canaaa-melody
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü Mührü
Fanfic-Gray seni takımdan atıyoruz artık hiç büyü kullanıyorsun. Ya büyü gerektiren bir görev olursa ama sen hiç büyü kullanıyorsun. -Loncadan ayrılıyorum. -Onlara neden zeref yüzünden güçlerinin yarısını kaybettiğini söylemedin. Büyü gücün o günden ber...