Ea

74 3 5
                                    

Vreau să spun că nu e ușor să îți pierzi cumpătul. E un moment în care inima sare din pieptul tău,pur și simplu. Când te-ai descotorosit de un lucru pe care îl vrei înapoi,dar care știi că nu îl poți recupera,e "belea". Am trăit asta de multe ori...doar că în cazul meu, aceasta este o persoană. Sunt nopți prea lungi în care mă gândesc că vreau să am grijă de aceasta și caut mereu să fiu atent.

Sigur v-ați dat dat seama deja din titlu că e vorba despre o fată. O fată pe care o iubesc, de care nu mă voi putea detașa emoțional niciodată,chiar dacă nu mai suntem un cuplu. E persoana potrivită cu care să vorbești în momentele grele, pe care îți face plăcere să o asculți. Este o fată cu caracter de nota 100, nu 10,o fată extraordinară și care în viitor va fi o femeie excepțională.
M-am despărțit de ea deoarece ceva nu mai funcționa,nu știu exact ce.

Draga mea,știu că vei citi acest capitol. Poate o să crezi că ascund ceva care să rămână doar între noi,dar nu. Poate micile tensiuni din viața fiecăruia dintre noi și toate prostiile din mintea mea m-au determinat să închei această relație.

Sper și știu că vei găsi pe cineva mai bun decât mine,odată cu începerea liceului,când vei întâlni oameni noi.

Vreau să știi că te iubesc din adâncul sufletului până la suprafață și că poți să mă cauți oricând vrei.

PS: iii! Și scuze pentru poză

Am fost cam subiectiv în acest capitol,dar are legătură cu titlul cărții fiindcă noaptea se întâmpla cele mai multe lucruri și îmi vin în cap toate gândurile pe care le transmit.

Nopți Prea Lungi,Pline De GânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum