Je neďeľa.Zobudila som sa okolo dvanástej.Hneď ako som rozlepila oči udrelo mi do nich svetlo.,,To už je toľko hodín?"Spýtala som sa sama pre seba.Pozrela som sa ešte do mobilu.Veľa blahoželaní k narodeninámNejak som na to zabudla.V duchu som sa zasmiala.Všetkým som poďakovala jednou správou.Pomaly som sa došuchtala k skrini.,,Čo si dnes na seba dám?"Spýtala som sa samej seba.
Nakoniec som sa rozhodla takto.Zišla som dole kde ma už bola aj mama.,,Dobre ráno."Povedala som.No skôr to znelo ako zamručanie.,,Dobre aj tebe zlatíčko."Nejaká až moc milá.,,Všetko najlepšie.",,Ďakujem mami."Objala som ju.Na stole ma čakala torta.Sfúkla som sviečky ako sa patrí a išla sa naraňajkovať.Počkať dajú sa toto nazvať ešte raňajky skôr obed.Ako som išla k linke zastavila ma mama.,,Len si pekne sadni.Ja už som ti jedlo pripravila.",,A-ha ďakujem."Dnes máš už 18.."Povedala s nadšením.,,No to áno."Niečo som ti kúpila.",,Vieš,že si nemusela."Bol to longboard.
,,Mami ďakujem.",,Nieje začo.Zaslúžiš si.Ale ešte tu mám pre teba jednu vec.Choď do obývačky."Nechápavo som sa na ňu pozrela.Išla som teda.,,Mami?Že to nieje to čo si myslím,že to je?"
,,Vien,že si ho chcela.",,Mami ďakujem."Silno som ju objala.To bol ten najkrajší darček aký mi mohla dať.",,Bude sa volať Fenix."(možno pre niekoho divné meno).V košíku bolo vodítko....granule...,,Niečo už vie,ostatné ho môžeš naučiť.",,?",,N-o ja som ho kúpila už skôr.",,Ach taak.",,Ale kde bude zajtra.Keď budem budem v škole?",,To som už zariadila.",,Aha."Nevedela som síce ale hlavné je,že tu nebude sám.Vrátila som sa do obývačke kde som sa hrala s Fenixom.Bol naozaj zlatý.Potom som krájať tortu.Bola to nejaká ovocná.,,Je vynikajúca.",,Dnes by sme sa mohli ísť niekde sa najesť.",,Nejdeš do práce?A nemala si ísť k susedom?"Rozprávala som popri hraní sa s Fenixom.,,Dala som si na dnes voľno.A zrušila som to.Volala som im,že neprídeme",,Tak potom áno.A zoberieme zo sebou aj Fenixa.",,Jasné."
YOU ARE READING
My boy Jimin
FanfictionDievča menom Mia sa odsťahovala s jej mamou do Korei a nastúpila na strednú školu. Našla si super kamarátku a neskôr sa skamarátila aj so známou skupinou. Dá sa dokopy s jedným z nich?Dočítate sa v príbehu.